Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Stanislav Chovanec

Collapse
X
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Matne si vzpominam, ze nekdy v ty dobe se jela nejaka RZ, ktera se jela tam a zpet v jednom zatahu, takze na trati bylo vzdycky jen jedno auto. Vzpominky, ze to bylo na Slovensku, ze tam jel Stana se 2 autama a ze vyhral, muzou bejt taky uz jen deja-vu.

    Komentář


    • no, Slovensko to nebylo, to by vám ve Slušovicích a okolí dali
      byla to Kopná, ale správněj ročník nechám na domácích, paměť už neslouží :-)
      Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE

      Komentář


      • Mně se právě zdá, že to na Kopné nebylo, vždyť tam by to nemohl stihnout, když se kromě okruhu jezdil i Podhoran a Kopná ne?
        Racing is life.. Anything that happens before or after.. .. is just waiting..

        Komentář


        • Byla to kopná a stihl to protože jel na začátku a na konci startovky :-)

          Komentář


          • Byla to Kopná 1998. Standa tam jel se startovním číslem 1 ford a 46 Toyota

            Komentář


            • nojo, ale v tom roce měl 46. Štolfa
              https://www.ewrc-results.com/driver_...int-kopna-1998
              Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE

              Komentář


              • Byl to ročník 1997. Standa v tomto roce prohrál s Bertonem na Barumce, přičemž rozhodující slovo padlo na okruhu v Kopřivnici, kde dostal za oba průjezdy více než tři čtvrtě minuty. Celý rok mu vrtalo v hlavě, zda to bylo rukama nebo autem, a na Kopné si obě auta (svého forda a tehdejší Bertoneho Celicu ST-185 z JM Engineeringu) porovnal. O tři sekundy rychlejšího součtu časů zajel s toyotou. Budu citovat dobové vydání časopisu Rally Sport Magazín (autor: Tomáš Tkadlec):

                "Pořadatel vyšel vstříc, a tak zatímco dojel študlovský pilot do cíle zkoušky s fordem, stála již za cílem nachystaná toyota, se kterou spěchal na start stejné RZ a projel úsek ještě jednou. Díky velmi rozumnému časovému harmonogramu se vše dalo stihnout, a proto se s napětím očekávalo, jak porovnání obou vozů dopadne. Kritik jistě namítne, že i tak se nedaly zajistit zcela rovnocenné podmínky. Uveďme tedy jen fakta: v toyotě seděl študlovský pilot poprvé, těsně před startem dostal podepsat směnku na milion korun, kdyby auto nebylo v cíli celé, a půl posledního okruhu s toyotou ve Slušovicích jej brzdil Severa. Na opačnou misku vah je třeba dát skutečnost, že se starším typem celiky jezdil až druhé průjezdy, které bývají rychlejší. Výsledný rozdíl tří sekund ve prospěch půjčeného vozu tedy ještě nemusí automaticky znamenat, že Chovancův ford je pomalejší, na stranu druhou však toto přímé srovnání přinejmenším zpochybňuje Bertoneho slova po Barum rallye, že jeho toyota nestačila co do výkonu konkurenci a je o sekundu a půl na kilometr slabší proti poslednímu typu celiky."

                Komentář


                • Jirko máš pravdu seknul jsem se o rok ,ale pořád si to pamatuji jak to tehda na Kopné jel Standa s dvěma zavodákama . Já tam tenkrát byl. Když se nad tím zamyslím tak na té Kopné se děly věci. Dnes by to nešlo a ještě by z toho měl pořadatel velký prúser. Tu kopnou tam asi pořádají pořád hlavně pro sport a to je dobře.

                  Komentář


                  • Tak ono to tehda bylo hlavně o ukončení sezony a do ničeho se to nepočítalo, takže nebyl problém.
                    Leon TDI Evo I Powerplus 764, Turbo 96 Kw,chip Dieselpower

                    Komentář


                    • No jelo se to už jako volný podnik oficialně.

                      Komentář


                      • Díky všem za info!
                        Racing is life.. Anything that happens before or after.. .. is just waiting..

                        Komentář

                        Working...
                        X