Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Znáte informace o...

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #16
    Jinak ještě tu nepadlo,že Milan Žid již bohužel 9. 10. 2004 zemřel...



    Upravil - Mirus 22 Oct 2006 23:50:52

    Komentář


    • #17
      quote:
      Jinak ještě tu nepadlo,že Milan Žid již bohužel 9. 10. 2004 zemřel...
      Tak to je mi líto, to jsem nevěděl. Utkvěl mi v hlavě a rád jsem ho vyhledával na rally i na okruzích a fandil jsem mu. Jako prcek jsem vždycky tvrdil, že chci být zkušebním jezdcem, jako byl Milan Žid. Pak mi strýček vysvětlil, že bych se měl starat o normální povolání a "kosmonauta" nechat jiným...

      Komentář


      • #18
        nějaká škoda A1 = škoda MB 110 a označení A1 je ještě míň úprav než-li dnešní skupina N

        škoda A2 - klubový vůz škoda 110 rallye obvykle zelená s černou kapotou = něco jako je dnes škoda RS

        tecnická porucha na Barumce = přetržení klínového řemene

        quote:
        Zatím Arazim:
        1973 spolujezdec M. Husáka (nějaká Škoda A1, ještě ten rok přestavba na A2)
        1974-1976 stále jako spolujezdec s klubovým vozem
        1977 spolujezdec Petra Müllera na VAZ 2103 MTX
        1978 spolujezdec M. Husáka - Š 100 Rallye po Pipotovi
        1979 - první start za volantem - vůz Škoda 130 RS, spolujezdec Václav hadrávek, Barum rallye, odstoupili ze 16. místa pro poruchu
        1979-1980 vojna
        1981 další starty s Š 130 RS, spolujezdci J. Geisiger a ing. Pavel Šedivý
        zdroj: M. Kovařík: Kdo je kdo v automobilovém sportu (bohužel to přestalo vycházet u písmena F, takže další musím najít jinde).

        R1SK3R
        R1SK3R

        Komentář


        • #19
          quote:
          nějaká škoda A1 = škoda MB 110 a označení A1 je ještě míň úprav než-li dnešní skupina N

          škoda A2 - klubový vůz škoda 110 rallye obvykle zelená s černou kapotou = něco jako je dnes škoda RS

          tecnická porucha na Barumce = přetržení klínového řemene
          Tak, tak.
          R1SK3R, děkuji za upřesnění. U A1 jsem nevěděl, jestli litr nebo jedenáctset.
          A1 mohlo mít akorát vyměněné trysky v karburátoru a některé změny volbou značky výrobce (např. brzdového obložení Ferodo místo domácího), majitelé tučných tuzexových kont ještě měnili rozdělovač z PAL na BOSCH, což nemělo vliv na výkon, ale spíše na životnost a spolehlivost.
          A2 klubovka měla cca 73 koní - viz http://www.foltyn.cz/car/skoda110LR.htm , na 100 koní měli jen továrenští frajeři.

          Komentář


          • #20
            moc zajímavý věcičky tu píšete:-)nic z tohodle sem nevěděl:-D

            Rallye zdar,Krestovi zvlášť!!!Go Petlíci Go!!!:-D www.rallyfans.info
            http://crf-rbr.tym.cz/
            Nikdy neříkej nikdy...

            Komentář


            • #21
              Jorge hledá další informace:
              1. Jindřich Štolfa začínal s rally v roce 1985, s jakým autem začínal?
              2. Důvod odstoupení obou škodovek z Rally Acropolis 1987 (Křeček, Kvaizar)

              Kdo si bude lámat hlavu?

              Komentář


              • #22
                quote:
                Jorge hledá další informace:
                1. Jindřich Štolfa začínal s rally v roce 1985, s jakým autem začínal?
                2. Důvod odstoupení obou škodovek z Rally Acropolis 1987 (Křeček, Kvaizar)

                Kdo si bude lámat hlavu?

                Jindřich Štolfa začínal na Š 120LS

                Komentář


                • #23
                  quote:
                  Jorge hledá další informace:
                  1. Jindřich Štolfa začínal s rally v roce 1985, s jakým autem začínal?
                  2. Důvod odstoupení obou škodovek z Rally Acropolis 1987 (Křeček, Kvaizar)

                  Kdo si bude lámat hlavu?
                  Opravdu nikdo nepamatuje rok 1987 a škodovky v Acropolis Rally?

                  Komentář


                  • #24
                    quote:
                    quote:
                    Jorge hledá další informace:
                    1. Jindřich Štolfa začínal s rally v roce 1985, s jakým autem začínal?
                    2. Důvod odstoupení obou škodovek z Rally Acropolis 1987 (Křeček, Kvaizar)

                    Kdo si bude lámat hlavu?
                    Opravdu nikdo nepamatuje rok 1987 a škodovky v Acropolis Rally?

                    něco jsem našel..
                    "V pohoří Attiké ve druhé etapě přišly ke slovu pasti nastražené na posádky v podobě kamení, děr a koryt vyhloubených vodními přívaly. Obě československé posádky začaly mít v obtížném terénu obtíže se závěsy kol.
                    ...
                    V hornatém terénu třetí etapy ukončila svou jízdu řada posádek včetně obou škodováckých"

                    Komentář


                    • #25
                      Jindřich Štolfa začínal skutečně v roce 1985 a to s červenou úzkou Škoda 120 LS. V SKP B (pro mladší = sdružený krajský přebor B = Morava) tehdy byla přidělena stálá startovní čísla a on měl 74. Pavel Řihák měl 75.

                      Petr Řihák, www.rihak.cz
                      Petr Řihák, www.rihak.cz

                      Komentář


                      • #26
                        Díky Hallo (ode mě i od Jorge - takže dvakrát!),

                        díky i "Řihákovi", jsem rád, že se tady taky vyvolaly nějaké vzpomínky z minulosti..

                        Komentář


                        • #27
                          Ano , to je pravda , úzká LS byla prvopočátkem několika dobrých jezdců.Petře , pamatuješ vstup do rally Sibery , Bergra , Trinera a působnost i Karla Trojana st. , Trajbolda st. , učinkování Peklo týmu pod jízdou Vodehnala , který se honil se Smrčkou a tak ????
                          quote:
                          Jindřich Štolfa začínal skutečně v roce 1985 a to s červenou úzkou Škoda 120 LS. V SKP B (pro mladší = sdružený krajský přebor B = Morava) tehdy byla přidělena stálá startovní čísla a on měl 74. Pavel Řihák měl 75.

                          Petr Řihák, www.rihak.cz

                          Komentář


                          • #28
                            A ještě dodám další vzpomínky , co takhle Jirkové Šedivý-Janeček , František Udlínek ,tzv. DĚDEK - Hubáček , nelze i zapomenout i na Jardu Rajchmana s Wartburkem a i na éru Trabantů , ale to jsem zašel asi i někam jinam ....monika

                            Komentář


                            • #29
                              A co takhle udělat rubriku o historii Československého rallysportu na eWRC, tyto články by se na webu za dlouhých zimních večerech nádherně čtly. Viz třeba rozhovor s Vrajem a dobovýma fotkama. Třeba taková ikona jakým byl Leo Pavlík, na jeho Audinu jsem se jako kluk těšil asi nejvíc, by si zasloužil nějaký průřezový článek kariérou. Ze zahraničních pilotů, které člověk mohl sledovat na vlastní oči byli alespoň pro mě ikonami - Attila "Ferijanz", Bosh, Sünstroem, Weber, Wittmann, Snijers, a stále aktivní Baumschlager (omluva za nesprávně psaná zahraniční jména - nedokážu si vybavit jak se přesně píší

                              Komentář


                              • #30
                                quote:
                                A co takhle udělat rubriku o historii Československého rallysportu na eWRC, tyto články by se na webu za dlouhých zimních večerech nádherně čtly. Viz třeba rozhovor s Vrajem a dobovýma fotkama. Třeba taková ikona jakým byl Leo Pavlík, na jeho Audinu jsem se jako kluk těšil asi nejvíc, by si zasloužil nějaký průřezový článek kariérou. Ze zahraničních pilotů, které člověk mohl sledovat na vlastní oči byli alespoň pro mě ikonami - Attila "Ferijanz", Bosh, Sünstroem, Weber, Wittmann, Snijers, a stále aktivní Baumschlager (omluva za nesprávně psaná zahraniční jména - nedokážu si vybavit jak se přesně píší

                                Attila byl Ferjancz

                                Attila Ferjancz
                                Last name Ferjancz
                                First name(s) Attila
                                Country Hungary
                                Sex Male
                                Task Driver
                                Date of birth 12 July 1946

                                Upravil - Rajle 14 Nov 2006 13:53:52

                                Komentář

                                Working...
                                X