Zdravím Vážení přátelé a příznivci rally sportu. O reportážích TV Nova, se nemá smysl bavit. To je novinářský brak, šmejd a hnus. Je to ovšem nakažlivé, neb naše veřejnoprávní TV, začíná používat metod a chvatů konkurence. Nu což, jsme konzumní společnost. Na druhou stranu se zamyslete nad tím jak konkrétně tento člověk škodí našemu sportu. Jeho finanční tahy a získávání peněz, na takto krásný, leč drahý sport, jsou zarážející. Oraženost některých nebere konců a pokud má někdo tak nízké IQ a drzost, tak proč by nefalšoval potvrzení lékaře. Na zbroj. průkaz je potřeba udělat psychotesty a to je u něj problém, u jeho ženy dle reportáže rovněž.
Zdravím Vážení přátelé a příznivci rally sportu. O reportážích TV Nova, se nemá smysl bavit. To je novinářský brak, šmejd a hnus. Je to ovšem nakažlivé, neb naše veřejnoprávní TV, začíná používat metod a chvatů konkurence. Nu což, jsme konzumní společnost.
S tímto souhlasím.
Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)
Děkuji pane Koukolo. Víte dosti jsem podporoval rally sport a především mladé jezdce, nic méně po té co do mé firmy třikrát během půl roku vtrhla policie a zabavila účetnictví, jsem zanevřel na tuto podporu. Mám čistou firmu fungující bez dluhů a úvěrů 20let, odpovědnost za 35 lidí a už neriskuji díky takovým darebákům jako je výše zmíněný pán a mnozí ostatní.Mrzí mě to, ale podvádět nemůže každý. Ať si část prostředků vydělají poctivě a nepřijedou mi na dvůr nabízet spolupráci v Porsche. Je mi 57 let a podnikám přes 20 let,auto nad milion jsem si koupil až loni, navíc ani ne na firmu. Rád ale pomohu lidem, kteří rally berou jako sport, nikoliv zdroj přijmu.
ono je spíš zvláštní, jak se k němu staví škodovka, koupil u nich dvě auta (minimálně) plus nějakou tu karoserii, dělal tam repase, neposlal je k čertu, když mu lehly dva (opět minimálně) motory po pár ujetých kilometrech, ale co my víme co všechno v tom ještě je
Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE
Jirka Sedlář měl se Škodovkou taky velké problémy,napřed ho angažovali,ale stěžoval si že má slabší auto jak ostatní fabrikanti.Tak to tam zapichl a postavil svoji 130LR.Jenže začal fabrikanty porážet a už měl útrum s náhradnímy díly apod.No ale tohle asi není problém p.Tlusťáka.
Zřejmě u prvních prodaných kusů škodovka upřednostňuje jezdce, kteří mají výsledky, nejen peníze a zákazníky si vybírá. Ono by asi nebyla dobrá vizitka pro jejich nové auto, když by se v ME pralo ve druhé desítce s předohraby.
Zřejmě u prvních prodaných kusů škodovka upřednostňuje jezdce, kteří mají výsledky, nejen peníze a zákazníky si vybírá. Ono by asi nebyla dobrá vizitka pro jejich nové auto, když by se v ME pralo ve druhé desítce s předohraby.
Nóó a tak asi funguje marketing a propagace značky!
Zřejmě u prvních prodaných kusů škodovka upřednostňuje jezdce, kteří mají výsledky, nejen peníze a zákazníky si vybírá. Ono by asi nebyla dobrá vizitka pro jejich nové auto, když by se v ME pralo ve druhé desítce s předohraby.
Ale dojiždí a boduje.....
Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)
Komentář