Re: Jan Kopecký
Novej ,alesk: Je v tom trochu guláš,mohu čerpat pouze z dobového tisku a mých chabých vzpomínek z jednoho závodu na brn.okruhu a tak tedy jedno auto v těchto barvách startovalo v roce snad 1989 ve Veedol cupu v NSR za podpory Semex/písmeno t tam fakt nechybí...:-)/ s posádkou Willy Obermann a Petr Samohýl s motorem OHV o obsahu 1471/77x79/,ale ! s 5x uloženou klikou,výkon 99kW-108kW.Na podzim 1990 nachystán další vůz/vozy?/ s výraznějšími úpravami po stránce aerodynamiky-vzadu křídlo ve spolupráci s VVÚ ,ale původně v bílo-modro-červené kombinaci ještě s motorem OHV,posádka S.Kvaizar-W.obermann,aby pro rok 1992 byl zamontován motor český 1600 OHC s výkonem 123kW původně s Webery/ zdroje článkySM a Mot.souč./.
O závodním nasazení v tomto provedení a v této barevné kombinaci a s motorem OHC nic nevím,musí to nějak osvětlit pamětníci z AZNP.
Novej ,alesk: Je v tom trochu guláš,mohu čerpat pouze z dobového tisku a mých chabých vzpomínek z jednoho závodu na brn.okruhu a tak tedy jedno auto v těchto barvách startovalo v roce snad 1989 ve Veedol cupu v NSR za podpory Semex/písmeno t tam fakt nechybí...:-)/ s posádkou Willy Obermann a Petr Samohýl s motorem OHV o obsahu 1471/77x79/,ale ! s 5x uloženou klikou,výkon 99kW-108kW.Na podzim 1990 nachystán další vůz/vozy?/ s výraznějšími úpravami po stránce aerodynamiky-vzadu křídlo ve spolupráci s VVÚ ,ale původně v bílo-modro-červené kombinaci ještě s motorem OHV,posádka S.Kvaizar-W.obermann,aby pro rok 1992 byl zamontován motor český 1600 OHC s výkonem 123kW původně s Webery/ zdroje článkySM a Mot.souč./.
O závodním nasazení v tomto provedení a v této barevné kombinaci a s motorem OHC nic nevím,musí to nějak osvětlit pamětníci z AZNP.
Komentář