Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Jan Kopecký

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • standak
    replied
    Jak mám chápat doplnění spolujezdce (M.Ernst) do zaktualizovaného seznamu přihlášených na Austrálii, kde už je např. přeškrtnutej Ostberg a Mikkelsen?
    Škodovka přeci nemá důvod tam startovat, když už titul mají...
    Přiložené soubory

    Zanechat komentář:


  • pačes
    replied
    Jen upřesním nepravdu v článku. Honza není první mistr světa. Toho už máme 10 let. Tedy jestli se nepletu. I to je možné že JWRC je málo mistr světa.

    Zanechat komentář:


  • Jirka ST
    replied
    ještě dva kamínky do mozaiky:

    https://www.idnes.cz/sport/motorspor...m_content=main

    https://isport.blesk.cz/clanek/ostat...-vyskocit.html

    Zanechat komentář:


  • Gurun
    replied
    ...dá věřit. Je to rozhovor s Honzou, tak bych těm odpovědím věřil. Teď je otázkou jak to dopadne. Tak snad se najde ten sponzor co dá 2,5mio éček. To by bylo něco. No zpěrt do reality.

    Zanechat komentář:


  • Maxifavos
    replied
    Něco málo odpovědí od Honzy, jestliže se dá Auto.cz věřit....
    Předposlední podnik mistrovství světa v automobilových soutěžích Katalánskou rallye vyhrál Belgičan Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupé).

    Zanechat komentář:


  • pelikan
    replied
    KDyž je to jako přes kopírák, tak ono v případě Filipa to bylo rozhodnutí Filipa? Já myslím, že nám je do toho úplný houbeles. Jan Kopecký za svou kariéru neměl pouze jednoho spoluejezdce a změna může mít mnoho důvodů. Za svou dosavadní jezdeckou kariéru se vystřídalo na jeho spolujezdcovksém sedadle 7 spolujezdců z toho 2 absolvovali po jednom epizodním startu.
    Jan Vodehnal 10 startů
    Filip Schovánek 89 startů
    Petr Starý 44 startů
    Pavel Dresler 84 startů
    Jan Hloušek plánovaný jeden start

    Zanechat komentář:


  • pačes
    replied
    To jsou zcela liché spekulace. Já bych počkal co na to Pavel. Honza není ten aktivní článek příběhu. Nemyslím, že toto Pavlovo rozhodnutí by mělo mít vliv na Honzovu angažovanost a program. Tato změna je tak trochu jako přes kopírák u Filipa, včetně spekulací.

    Zanechat komentář:


  • Gazza Gascoigne
    replied
    No tím "tak trochu balí" jsem myslel, že pojede, ale ne tak jako v letech předchozích... Nějaký menší program, třeba i soukromé... To co jsem chtěl říct je to, že ta změna u spolujezdce není ani tak věc budoucnosti Jendy Kopeckého, ale spíš Dreslíka. Ve smyslu jeho použití pro další potřeby továrny. Využití jeho zkušenosti pro budoucnost atd... Takže tak... Pokud jde o Jendu tak on zrovna nebude ten člověk co s tím praší že dne na den... To je jasná věc.

    Zanechat komentář:


  • Gurun
    replied
    Ale Kopecký asi něco pojede. Měl jsem pocit, když letos po Barumce poskytoval rozhovor ve kterém říká, že příští jubilejní ročník si nechce nechat ujít, že to není jen takové nesmyslné či euforické plácání. Je pravdou, že když i fabrika skončila, Kopečtí to uměli provozovat dál . Je taky pravda, že Honza měl jiný věk a asi hlavně i jiné ambice než dnes. Tak uvidíme.

    Zanechat komentář:


  • Gazza Gascoigne
    replied
    Původně odeslal Shacki Zobrazit příspěvek
    Rozchod s Pavlem Dreslerem se ani nečekal
    Shacki já bych to viděl tak, že to bude taková akce "kulový blesk" Hloušek za Jendou s tím, že Jenda se stáhne do ústraní a bude mít tak víc času na rodinu jak už tolikrát avizoval a Dreslík přejde za Marešem a toho vystrčí mezi velké kluky s nějakou podporou továrny, která se taky nějak moc nemá k tomu, aby vyhodila ven nějaký ucelený program pro příští rok... Bude to dle mého soudu takový klasický český kočkopes...

    Prostě si myslím, že by bylo škoda vyvařit super co-pilota jako je Dreslík jen proto, že to Jenda tak trochu balí... A pro Mareše to může být jen bonus navíc ke všem těm dárečků které dostává....

    Zanechat komentář:


  • Shacki
    replied
    Rozchod s Pavlem Dreslerem se ani nečekal

    Zanechat komentář:


  • pačes
    replied
    A co je nového?

    Zanechat komentář:


  • Novej
    replied
    tohle si ale vrabci štěbetaj od konce fabie WRC a vzniku fabie S2000 a opakuje se to snad každej druhej rok, nebo i častěji

    Zanechat komentář:


  • Gazza Gascoigne
    replied
    Původně odeslal Gurun Zobrazit příspěvek
    Tak si přehrajte Videonovinky (nevím které) při Barum Rallye a poslechněte s ním rozhovor a bude to na vás působit přesně opačně. On možná naznačuje, že končí jako TOVÁRNÍ pilot.
    Pokud si četl co jsem psal já, tak si myslím, že v tom nebyla ani zmínka o konci kariéry, ale právě jsem hledal odpovědi na to co naznačuješ ty... Můj pocit je, že nekončí jen Kopejda v továrně, ale že je konec i továrny jako týmu... Už dlouho si vrabci štěbetaji o to, že škodovka bude fungovat primárně jako klientský program...

    Zanechat komentář:


  • Gurun
    replied
    Tak si přehrajte Videonovinky (nevím které) při Barum Rallye a poslechněte s ním rozhovor a bude to na vás působit přesně opačně. On možná naznačuje, že končí jako TOVÁRNÍ pilot.

    Zanechat komentář:

Working...
X