Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Sébastien Ogier

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Sébastien Ogier

    S testováním a vývojem auta u Citroenu, totiž že spadá na Loebova bedra, bych si dovolil nesouhlasit.

    Komentář


    • #47
      Re: Sébastien Ogier

      Neříkám kompletně ale vyvinul si pro sebe Xsaru, C4 a ted i DS3.

      Komentář


      • #48
        Re: Sébastien Ogier

        Když se dělala Xsara, tak Loeb byl mladý ucho... Xsaru vybyjíli jiní borci jako Bugalski a Puras...

        Komentář


        • #49
          Re: Sébastien Ogier

          a třeba s DS3 hodně najezdil i Meeke,Sordo,Ogier.

          Komentář


          • #50
            Re: Sébastien Ogier

            F.E. :co tím je myšleno - Xsaru vybyjíli jiní borci .....
            Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)

            Komentář


            • #51
              Re: Sébastien Ogier

              no jo no, to je hned :-D

              Komentář


              • #52
                Re: Sébastien Ogier

                Dovolím si také přispět do debaty a trochu shrnout známé informace.
                Ogier má smlouvu nejspíš taky do roku 2013 stejně jako Loeb, ale nějak se případně vykoupit ze smlouvy by asi šlo-ve F1 se to děje běžně. Na druhou stranu potom, co Ogier předvádí za neloajálnost vůči zaměstnavateli...je to skvělý jezdec, ale také pěkně "horké" zboží, bude ho někdo chtít, leda pořádný krotitel? O desítce pro Loeba si nejsem tak jistý, aby si Citroen udržel Ogiera-a to asi budou chtít, museli by ho příští rok pustit ze řetězu. Ale zase je pravda, že Loebovi by naopak měly svědčit nové regule pro šotolinu, takže by zase mohl být o dost rychlejší než letos.
                Fordi v Austrálii taky předvedli "divadýlko", ale s noblesou a všem dávali najevo, že FORD JE TÝM-vyjádření JML, Hirva, společný příjezd do servisu po PS, to je úplně něco jiného, než co předvádějí u Citroenů.
                Loeb má ve smlouvě klausuli, že pokud bude z nějakého důvodu chtít, může skončit už po roce 2012. O Ogierovi do Fordu se začalo mluvit teď v Austrálii, ale jak Gerard Quinn od Fordu, tak Malcolm Wilson od M-Sport říkají, nejprve se musí vyřešit pokračování Fordu v rally a pak se bude řešit dál-to by mělo být jasno během října. Jezdci Fordu chtějí zůstat, ovšem jejich společný manažer Timo Joukhi se nebrání přestupu a již jednal i s VW-JML má smlouvu na rok 2012, Hirvovi letos končí a zatím neprodloužil a čeká, co bude s Fordem. Tak a teď asi to každý přebere.

                PS: do fóra "Skupina B" jsem před pár dny dal pěkné filmy o historii WRC a rally vůbec a o autech-legendách, nevím, jestli to nezapadlo-doporučuji shlédnout.
                Naposledy upraveno milín60; 15-09-11, 22:37.

                Komentář


                • #53
                  Re: Sébastien Ogier

                  Původně odeslal blaha.48 Zobrazit příspěvek
                  psal to někdo na foru autosportu,takže to nepsali přimo lidé z autosportu,moc se mi tomu věřit nechce.
                  Jak můžeš napsat ,ře Mirek je někdo ?
                  Petter Solberg,Ott Tanak, www.msfoto.8u.cz

                  Komentář


                  • #54
                    Re: Sébastien Ogier

                    omlouvám se,neznám autora osobně ,ani z vyprávění.

                    Komentář


                    • #55
                      Re: Sébastien Ogier

                      Cos dělal dva roky? M607 se nedá přehlídnout ani tady!
                      Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE

                      Komentář


                      • #56
                        Re: Sébastien Ogier

                        Ogier si spravil chuť, když vyhrál v rámci přípravy na Rally France v sobotu národní Rallye Vosgien (není součástí mistrovství Francie), kterou loni vyhrál s C4 Kimmi. Ogier vyhrál všech 7 RZ (celkem 160 km). Zúčastnil se i Snobeck, ale boural hned v první RZ.

                        1. Ogier (DS3 WRC)
                        2. Vauthier (206 WRC) +9min58s
                        3. Pereira (307 WRC) +10min19s
                        4. Halter (Clio R3) +14min31s
                        5. Edel (Clio R3) +14min32s
                        6. Hunziker (Impreza WRX) +14min43s
                        7. Alcaraz (Lancer Evo) +15min
                        8. Viana (DS3 R3) +15min3s
                        9. Couturier (206 RC) +16min

                        Komentář


                        • #57
                          Re: Sébastien Ogier

                          Klouzalo to tam některým opravdu hodně – havárie posádky Fra-Guillaume:
                          http://www.youtube.com/watch?v=aa3sH-Wxt9c

                          Komentář


                          • #58
                            Re: Sébastien Ogier

                            Nějaké záběry z Rally Vosgien včetně Ogiera:
                            http://www.youtube.com/watch?v=ZBKh_-EJln0
                            http://www.youtube.com/watch?v=pLrzObnnS_c

                            Trať byla ze dvou úseků (jeden se jel třikrát, jeden čtyřikrát), trénink asi dobrý, odstup druhého celkem velký… Tovární jezdec+vůz je prostě asi jiná kategorie.
                            Jde to rychleji, než jsem čekal.

                            Komentář


                            • #59
                              Re: Sébastien Ogier

                              mám dotaz, kde se vzala tvrzení, že Ogier vypadl z boje o titul? ztrácí 29 bodů na vedoucího Loeba a ještě zbývají odjet 3 závody... šálí mě matika? :O
                              Too fast too race - Group B supercars

                              Komentář


                              • #60
                                Re: Sébastien Ogier

                                okap:tak to nevim ale mozna to mysleli tak ze on je tymova dvojka takze uz nema sanci na titulDD
                                MH RACING

                                Komentář

                                Working...
                                X