Myslím, že Martin Prokop je bezesporu mladým soutěžním jezdcem, který má velice dobré zázemí. Podařilo se mu zajet několik velice solidních výsledků ale celkový dojem je tak v pásmu průměru. Otázka pro tým: Proč tento mladý jezdec nezkusí nářadí super 1600 se kterým by měl větší šanci se prosadit i mimo naši republiku?
quote:
Myslím, že Martin Prokop je bezesporu mladým soutěžním jezdcem, který má velice dobré zázemí. Podařilo se mu zajet několik velice solidních výsledků ale celkový dojem je tak v pásmu průměru. Otázka pro tým: Proč tento mladý jezdec nezkusí nářadí super 1600 se kterým by měl větší šanci se prosadit i mimo naši republiku?
Odpověď je nasnadě: peníze. Náklady na provoz S1600 se blíží těm u WRC, což je samozřejmě mnohem víc, než u špičkového auta N4. S Jipocarem nejsem v žádném kontaktu a do týmu nevidím, ale důvod je to celkem logický.
*JH*
To máš tak: kúpiš cedník, naleješ do něho vodu - teče. Zalepíš ďúry - necedí... HOFgh.
Hm. Design maji opravdu super. Taky se mi libi. HV
quote:
Každopádně co se vzhledu týče, tak design jejich Evo VII je velmi nápaditý a pěkný. Mě se líbí spíš starší Evo VI, ale Prokopovo Mitsu je fakt dobré.
quote:
Myslím, že Martin Prokop je bezesporu mladým soutěžním jezdcem, který má velice dobré zázemí. Podařilo se mu zajet několik velice solidních výsledků ale celkový dojem je tak v pásmu průměru. Otázka pro tým: Proč tento mladý jezdec nezkusí nářadí super 1600 se kterým by měl větší šanci se prosadit i mimo naši republiku?
Odpověď je nasnadě: peníze. Náklady na provoz S1600 se blíží těm u WRC, což je samozřejmě mnohem víc, než u špičkového auta N4. S Jipocarem nejsem v žádném kontaktu a do týmu nevidím, ale důvod je to celkem logický.
*JH*
Na to jsi přišel jak? Pořizovací hodnota, náklady na provoz? Takovou hovadinu jsem dlouho nečetl...
Ono to zas taková hovadina není, Lenku. Najdi si někde rozhovor se st. Kopeckým, kde zdůvodňuje, proč se nakonec na S1600 vybodli. Pořízení auta je sice levnější, ale všechno kolem je už jako u WRC s poháněnou jednou nápravou. Četnost a cena repasí atd.
Odpověď je nasnadě: peníze. Náklady na provoz S1600 se blíží těm u WRC, což je samozřejmě mnohem víc, než u špičkového auta N4. S Jipocarem nejsem v žádném kontaktu a do týmu nevidím, ale důvod je to celkem logický.
*JH*
Na to jsi přišel jak? Pořizovací hodnota, náklady na provoz? Takovou hovadinu jsem dlouho nečetl...
mm
"Lenko", pokud máš na věc jiný názor, tak jej prosím odůvodni. Já do toho nevidím, nevím kolik to všechno stojí, Ty dle Tvého příspěvku jsi naprosto v obraze. Zkus teda napsat konkrétní informace....
Nový WRC ( zhruba ať mě někdo nechytá za korunu ) 20.000.000,- nestačí spíš 25 - 30.000.000,- ( to ví jen taťka Pech ). Nový S1600 do 4.000.000,- s rezervou. Corrolla okolo 10.000.000,- 106 kit pod 2.000.000,-.WRC má 3 diferenciály, S1600 jeden + hnací hřídele a věci okolo. Kolikrát musí repasovat turbo? Větší = dražší kola, vstřikama proteče víc benzinu... Životnost převovdky bude vzhledem k nižšímu výkonu u S1600 taky větší, ještě jsem neviděl S1600 s plácačkama pod volantem.
Ještě si myslíte, že to je stejný? Na celej velkej mistrák pronájem tý nej Corolly od JM je ca za 12.000.000,- po jednotlivých závodech ještě víc. Kolik mistráků za ty peníze odjedete s S1600???
Teď hoď do placu nějaká čísla ty Foly. Já trvám na svým že to je pitomost. Proč by si třeba Kalný nekoupil 206WRC když je to nastejno?
"Lenko", díky za info, ale já jsem spíše čekal srovnání S1600 a eNka. Pokud máš k tomuto info a porovnání, díky předem za něj.
Porovnání S1600 a eNka bylo totiž prvopočátkem této diskuse.
Dík
Dan
quote:
"Lenko", díky za info, ale já jsem spíše čekal srovnání S1600 a eNka. Pokud máš k tomuto info a porovnání, díky předem za něj.
Porovnání S1600 a eNka bylo totiž prvopočátkem této diskuse.
Dík
Dan
Já jsem reagolval na to že náklady S1600 se blíží WRC....! S enkem to je jiný, možná srovnatelný, S1600 jsou vypiplaný všechny, enka jsou dost různý co vše je v nich nacpaný
Nemůžu házet čísla, protože se mě nechce ten rozhovor hledat. Vím jen, že tam mluvil o 2.000000,- pronájmu na jednu soutěž, což mě taky udivilo, protože za ty prachy by si koupil za sezonu 5 vlastních aut. Ale bylo to trochu o tom, že na cenu auta je jakýsi předpis o max. ceně a pak se to dohání na cenách dílů, servisu a dalších služeb. Cena WRC není limitovaná. Když odečteš pořizovací ceny těchto aut, tak ti zbyde 16 až 26 milionů. Neřekl bych, že dva řízené difery a převodovka dělá tuto sumu. Asi ji dělá to, že se platí v ceně ten vývoj auta wrc. A na to se pří S 1600 zapomělo, tak to dohánějí, jak jsem naznačil. Výrobce WRC už v ceně dílů a služeb nemusí to opomenutí dohánět. Náklady na provoz budou určitě u WRC vyšší, o to se ani nehádám, ale S1600 asi N-ka převyšuje o dost. Jsou to přece jenom dost vyždímané kousky a speciály.
quote:
Nemůžu házet čísla, protože se mě nechce ten rozhovor hledat. Vím jen, že tam mluvil o 2.000000,- pronájmu na jednu soutěž, což mě taky udivilo, protože za ty prachy by si koupil za sezonu 5 vlastních aut. Ale bylo to trochu o tom, že na cenu auta je jakýsi předpis o max. ceně a pak se to dohání na cenách dílů, servisu a dalších služeb. Cena WRC není limitovaná. Když odečteš pořizovací ceny těchto aut, tak ti zbyde 16 až 26 milionů. Neřekl bych, že dva řízené difery a převodovka dělá tuto sumu. Asi ji dělá to, že se platí v ceně ten vývoj auta wrc. A na to se pří S 1600 zapomělo, tak to dohánějí, jak jsem naznačil. Výrobce WRC už v ceně dílů a služeb nemusí to opomenutí dohánět. Náklady na provoz budou určitě u WRC vyšší, o to se ani nehádám, ale S1600 asi N-ka převyšuje o dost. Jsou to přece jenom dost vyždímané kousky a speciály.
Jestli je 2.000.000,- pronájem za soutěž MS, tak za ne prvotřídní WRC to dáš za MR, a to je sakra rozdíl.
To Lenka: O pořizovací hodnotě jsem nenapsal ani slovo, to je tvůj výplod. Tam je skutečně rozdíl v mnoha milionech, o tom netřeba diskutovat. Vycházel jsem z rozhovoru s Kopeckýma a taky z tohoto fóra. Myslel jsem tím, že náklady na provoz S1600 jsou někde jinde, než u N4, stejně jako u WRC. To, že NÁKLADY NA PROVOZ S1600 jsou stejné jako u WRC, se může zdát přitažené za vlasy, uznávám, ale byl to pouze příklad a vzhledem k použití hi-tech komponentů a technologií na autech obou kategorií v tom zase tak radikální rozdíl nebude.
*JH*
To máš tak: kúpiš cedník, naleješ do něho vodu - teče. Zalepíš ďúry - necedí... HOFgh.
Komentář