Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Martin Prokop

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #16
    http://www.ewrc.cz/archiv/2003/breze...motorsport.asp To je ten rozhovor s Kopeckým, vybičoval jsem se, abych jej našel. Na základě jeho čtení ještě opravuju, že náklady jsou 3 miliony. Jinak jsem se opíral o tuto odpověď, kterou už dál nebudu komentovat:
    Jak se tedy nakonec liší náklady na start v MS s WRC a S1600?
    Abych řekl pravdu, tak se moc neliší. Když pojedete špičkové S1600 a nějaké dobré WRC, tak ta suma bude shodná.

    Komentář


    • #17
      To co říká Foly, je pravda...
      quote:
      http://www.ewrc.cz/archiv/2003/breze...motorsport.asp To je ten rozhovor s Kopeckým, vybičoval jsem se, abych jej našel. Na základě jeho čtení ještě opravuju, že náklady jsou 3 miliony. Jinak jsem se opíral o tuto odpověď, kterou už dál nebudu komentovat:
      Jak se tedy nakonec liší náklady na start v MS s WRC a S1600?
      Abych řekl pravdu, tak se moc neliší. Když pojedete špičkové S1600 a nějaké dobré WRC, tak ta suma bude shodná.

      Komentář


      • #18
        Je to přesně tak. Proto S1600 nemá zase takový ohlas u týmů, jak někteří "činitelé" čekali...

        quote:
        To Lenka: O pořizovací hodnotě jsem nenapsal ani slovo, to je tvůj výplod. Tam je skutečně rozdíl v mnoha milionech, o tom netřeba diskutovat. Vycházel jsem z rozhovoru s Kopeckýma a taky z tohoto fóra. Myslel jsem tím, že náklady na provoz S1600 jsou někde jinde, než u N4, stejně jako u WRC. To, že NÁKLADY NA PROVOZ S1600 jsou stejné jako u WRC, se může zdát přitažené za vlasy, uznávám, ale byl to pouze příklad a vzhledem k použití hi-tech komponentů a technologií na autech obou kategorií v tom zase tak radikální rozdíl nebude.

        *JH*

        Komentář


        • #19
          Nechtějte mně namluvit že se dá třeba Monte s "dobrým" WRC odjet za 3.000.000,- !!!!

          mm

          Komentář


          • #20
            Ten problém je samozřejmě složitější. Já to chápu tak, většina mladíků v ČR nejede jednotlivé podniky MS primárně kvůli výsledku, ale kvůli zkušenostem. S1600 nejde dnes pořídit jiné než nové (špičkové?) a tudíž za cenu poměrně vysokou. WRC lze koupit nebo pronajmout starší a samozřejmě takový, který není úplně konkurenceschopný. Na druhou stranu se cena bude blížit špičkovému S1600 a náklady na provoz nebudou až tak odlišné. Myslím si, že například náklady na "Šumavu" u Pavla Valouška by se příliš nelišily, když jel Corollu WRC z JM nebo by jel Citroen Saxo S1600 PH Sportu.
            Pokud budeš samozřejmě porovnávat náklady na špičkové WRC a S1600, máš pravdu, že je to odlišné. Ale právě delší historie WRC umožňuje dnes jet starší modely za nižší peníze. "Valouškova" Corolla nebo Octavia Jaroslava Staňka bude cenově srovnatelná se současnými vozy S1600. Na druhou stranu, vy tady znáte rozdíl, ale většina "sponzorů" lépe rozumí pojmu WRC než "es1600". Na to by se možná zeptali "VAZ1600?" Toť můj laický názor...

            quote:
            Nechtějte mně namluvit že se dá třeba Monte s "dobrým" WRC odjet za 3.000.000,- !!!!

            mm

            Komentář


            • #21
              Já myslím že zas tak složitý to není. Soukromá Octa ( jak říkáš starší a levnější ) má velký problém objet MR, natož MS - to se nedá jet se starým šrotem, kolik ztrácel letos Erranni není žádný tajemství, to není závodění. Zkus zjistit od JM ( Burri na Monte ) kolik taková sranda stojí a pak to s něčím porovnej. Taky 1km konkurenceschopné S1600 zdaleka nelze srovnat s odpovídajícím WRC. Sumasumárum jeden podnik MS S1600 vyjde o něco málo dráž než jeden podnik MR s WRC. A to je rozdíl, nebo ne?
              Navíc starších S1600 už je taky dost, Saxa, Pumy, jen se porozhlídnout. Protože za chvíli přijde nová Fiesta, C2 a těchto se bude potřeba zavčas zbavit.
              Jinak by mě zajímalo kolik by stálo na Šumavu Saxo od PH Sportu. Kolik platil Valda asi nikdo pořádně neví ( taky po tom ¨nikomu nic není...) zvlášť když jel s Houštěm juniorem.
              quote:
              Ten problém je samozřejmě složitější. Já to chápu tak, většina mladíků v ČR nejede jednotlivé podniky MS primárně kvůli výsledku, ale kvůli zkušenostem. S1600 nejde dnes pořídit jiné než nové (špičkové?) a tudíž za cenu poměrně vysokou. WRC lze koupit nebo pronajmout starší a samozřejmě takový, který není úplně konkurenceschopný. Na druhou stranu se cena bude blížit špičkovému S1600 a náklady na provoz nebudou až tak odlišné. Myslím si, že například náklady na "Šumavu" u Pavla Valouška by se příliš nelišily, když jel Corollu WRC z JM nebo by jel Citroen Saxo S1600 PH Sportu.
              Pokud budeš samozřejmě porovnávat náklady na špičkové WRC a S1600, máš pravdu, že je to odlišné. Ale právě delší historie WRC umožňuje dnes jet starší modely za nižší peníze. "Valouškova" Corolla nebo Octavia Jaroslava Staňka bude cenově srovnatelná se současnými vozy S1600. Na druhou stranu, vy tady znáte rozdíl, ale většina "sponzorů" lépe rozumí pojmu WRC než "es1600". Na to by se možná zeptali "VAZ1600?" Toť můj laický názor...

              quote:
              Nechtějte mně namluvit že se dá třeba Monte s "dobrým" WRC odjet za 3.000.000,- !!!!

              mm
              mm

              Komentář


              • #22
                Už snad jen pro úplnost, ať to můžeme uzavřít. Kolik, podle tvých znalostí, stojí Monte na WRCu. Dejme tomu na úrovni Bozianu a Kresty.

                Komentář


                • #23
                  quote:
                  Už snad jen pro úplnost, ať to můžeme uzavřít. Kolik, podle tvých znalostí, stojí Monte na WRCu. Dejme tomu na úrovni Bozianu a Kresty.

                  Můj odhad je okolo 10.000.000,-

                  mm

                  Komentář


                  • #24
                    Jak tipujete umisteni Martina Prokopa ve tride na Valasce ? Muzete tipovat i na www.martinprokop.com

                    Komentář


                    • #25
                      Tak to si se Lenko asi zbláznil. Co se tak říká, tak Kresta potřebuje 40 milionů na sezónu (a to je pořádný balík peněz). V tom pojede 5 x WRC a 6x MČR. Tak to nějak nesedí...

                      Pronajmout si WRC od JM vyjde na závod MS stejně jako pronajmout si S1600 od nějakého špičkového týmu.

                      Komentář


                      • #26
                        Michal ma naprostou pravdu! To jsi Lenko opravdu dosti prestrelil, preci sam neveris tomu, ze Kresta (ci tym lidi okolo nej) mohou sehnat jen na MS 60 000 000,-Kc...?!? K tomu pripocti MMCR a dle tebe jsme na nejakych 80 mil. Kc..., to je asi opravdu trochu blbost,ne!?

                        Komentář


                        • #27
                          Nekolik poznamek:
                          1, kolik plati p. Kresta, nevi asi nikdo z nas. V kazdem pripade dostal zvlastni cenu, jednak proto ze nema nejsilnejsi sponory, jednak je to talent a stoji za nim perspektivni importer.
                          Tuto cenu ale jiste by nedostal nikdo jiny , neda se tedy mluvit o nejake smerodatne castce.
                          2,Toyota a Skoda ceskych pronajimatelu sice Monte dojely, ale se stestim. Pronajem sice asi je relativne levny, nejedna se ale jiste o cenu, ktera se da brat jako smerodatna.Erani si moc srandy za volantem neuzil...
                          3,Dobrych Junior 1600 je dost. Nekde se musi "valet" rada Citroenu Saxo a nejmene 10 Ford Puma(na lonske Monte jich jelo minimalne 10, letos jen tusim 2)
                          4,Junior 1600 ve stavu Eraniho Octavie by musel byt moc moc levny....
                          5,Stale srovnavate spickovy Junior pro MS udrzovany v zapadni Evrope (za velke penize, tamni mechanici stoji jiste vice nez cesti kolegove) s konkurence neschopnymi dosluhujicimi veterany WRC, "lepenymi" za minimum penez na pronajem. (viz zapujceni Octavie WRC loni tusim do Belgie-tym nemel nahradni prevodovku-ostuda az do nebe)
                          Cili doporucuji merit stejnym metrem-mezi spickovym WRC a spickovym Juniorem jsou v nakladech svety. Stejny rozdil je mezi starou Octavkou a dosluhujicim Fordem Puma....

                          Komentář


                          • #28
                            Nevim, nakolik jsou moje informace o technice S1600 presne, ale podelim se o ne. Sehnat nove auto je temer nemozne, tovarny uz maji predem zamluvene a moc jich k dispozici neni. Vzhledem k nedostatku novych vozu je nakup ojeteho S1600 mnohdy drazsi nez nove (protoze to je cenne zbozi), ktere je limitovano cenou a je tudiz cenove jeste nedostupnejsi...

                            Komentář


                            • #29
                              To se mi taky moc nezda,aby zavodeni s WRC a S1600 bylo financne stejne narocne!Proc potom jezdi treba v zahranici tolik S1600 a jen par WRC??

                              Komentář


                              • #30
                                quote:
                                To se mi taky moc nezda,aby zavodeni s WRC a S1600 bylo financne stejne narocne!Proc potom jezdi treba v zahranici tolik S1600 a jen par WRC??

                                Jeden z důvodů je taky zákaz WRC v některých zemích.

                                Komentář

                                Working...
                                X