Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Martin Prokop

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #31
    quote:
    quote:
    To se mi taky moc nezda,aby zavodeni s WRC a S1600 bylo financne stejne narocne!Proc potom jezdi treba v zahranici tolik S1600 a jen par WRC??

    Jeden z důvodů je taky zákaz WRC v některých zemích.

    A důvod? Redukce finanních nákladů!
    K tomu JM. Pokud vím pronájem té jejich nej. Corroly je ca2.mil / 1MR. Monte bylo víc jak 3x dlouhý než je MR + transport + noclehy ve Francii, tak se mi nezdá že by 3.mil stačily!!!

    mm

    Komentář


    • #32
      Včechnom se dokáže přesně zjistit.Najdi si někde v časopise kolik kilometrů má Monte a kolik Šumava a podle toho zjistíš kolik to koho stojí, protože jeden kilometr za volantem Corolli WRC od JM Engebering stojí zhruba 1300 Kč.Tak si zpočítejte kolik stojí MS a MČR.Cenu pronájmu špičkového S1600 (které u nás nemá nikdo a asi nikdy mít nebude) zatím zjišťuji ale pak dám vědět a všechno se může probrat.

      http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
      Rally Fans Mariánské Lázně

      Komentář


      • #33
        Jo a tohle je téma o Martinovi Prokopovi a ne o tomhle

        http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
        Rally Fans Mariánské Lázně

        Komentář


        • #34
          Vim, ze auto p. Petaka neni cisty junior, jestli ale mate pravdu ma pan Petak a pan Hrdinka stejne naklady. A to je pekna blbost...

          Komentář


          • #35
            Wagner ma u nas spickove S1600. Kez by mel prachy i na MCR.

            Komentář


            • #36
              Bavil jsem se s Ášínem o jeho sezoně v roce 2001 s Cororllou a to říkal, že ji pořídil za cca. 8-10mil.Kč. Stejný názor měli i lidé z JM eng. Ale pozor! Nárůst ceny mezi Corollou a Focusem je už nějakých 80% nahoru!!!!!

              Komentář


              • #37
                Ale vraťme se k danému tématu - MARTIN PROKOP. Díky.

                Komentář


                • #38
                  Posledních pár čísel pro ty co si myslí že S1600 a WRC je za stejný prachy ( Foly a Agnus ): cena samotného motoru Fosuc WRC je 180.000,-EUR= ca 5.700.000,-CZK, jedno turbo ca 26.000,- EUR = ca. 825.000,-CZK. Děsný prachy, co? Vítejte v reálném světě

                  mm

                  Komentář


                  • #39
                    Martin Prokop chystá na Valašku převodovku s přímým řazením (mám na mysli bez spojky)... jsem zvědavej jestli mu vydrží a jestli ho to zrychlí, nevíte jestli už to jede ještě někdo z českýho mistráku???

                    R1SK3R
                    R1SK3R

                    Komentář


                    • #40
                      Díky Lenko za čísla. Myslím, že ani já, ani Agnus (ani nikdo jiný) se s tebou nepřeme o pořizovací cenu auta a nebudeme ani o cenu motoru. Já jsem tě jen odkázal k přečtení rozhovoru s panem Kopeckým. Nevím kolik soutěžních aut a sezon finančně ošetřovals oproti němu, ale snad není takový hlupák, aby se mýlil řádově o 100 až 330%. Když shrnu do kostičky, co říkal, tak je to toto: měl pro provoz J1600 připraven 1,5 mKč na jeden závod. Skutečnost se ukázala 3,0 mKč a to hodnotí jako téměř srovnatelné s provozem dobrého (já podotýkám, že tím asi nemyslel špičkového - jako má Ašín) WRC. Nemám důvod podezřívat pana Kopeckého, že neví, za kolik by si kde půjčil nebo provozoval WRC. Pro něj bylo spíš překvapením, jak natáhnutá je cena u 1600.

                      Komentář


                      • #41
                        quote:
                        Díky Lenko za čísla. Myslím, že ani já, ani Agnus (ani nikdo jiný) se s tebou nepřeme o pořizovací cenu auta a nebudeme ani o cenu motoru. Já jsem tě jen odkázal k přečtení rozhovoru s panem Kopeckým. Nevím kolik soutěžních aut a sezon finančně ošetřovals oproti němu, ale snad není takový hlupák, aby se mýlil řádově o 100 až 330%. Když shrnu do kostičky, co říkal, tak je to toto: měl pro provoz J1600 připraven 1,5 mKč na jeden závod. Skutečnost se ukázala 3,0 mKč a to hodnotí jako téměř srovnatelné s provozem dobrého (já podotýkám, že tím asi nemyslel špičkového - jako má Ašín) WRC. Nemám důvod podezřívat pana Kopeckého, že neví, za kolik by si kde půjčil nebo provozoval WRC. Pro něj bylo spíš překvapením, jak natáhnutá je cena u 1600.

                        Foly je to o koze a o voze, tak toho už nechám. Někdo tu říkal že náklady na závody s S1600 a WRC jsou srovnatelný. Na to jsem reagoval. Nejsou je to blbost. Zeptej se kolik vydrží v MS jedno turbo. Kolik mění aktivních diferenciálů ( hlavně Škoda )- v JWRC nejsou povoleny kvůli redukci nákladů atd atd. Tebe prostě nikdo nepřesvědčí. Pokud vyrazíš s nějak poslepovaným WRC na MS, tak tam budeš jak Erranni. Že se i p. Kopecký splete o 100% jsi právě napsal ty(1,5 vs.3.mil ), překvapující jak dlouho měl o 100% mylné představy. A pokud budete brát jako bernou minci všechny tiskové informace který vyjdou, pak už ŠKoda musela minimálně vyhrávat MS.....
                        Jinak Prokopovi o kterým to tu je hodně štěstí na Valašce!!!

                        mm

                        Komentář


                        • #42
                          quote:
                          Bavil jsem se s Ášínem o jeho sezoně v roce 2001 s Cororllou a to říkal, že ji pořídil za cca. 8-10mil.Kč. Stejný názor měli i lidé z JM eng. Ale pozor! Nárůst ceny mezi Corollou a Focusem je už nějakých 80% nahoru!!!!!

                          80 % nahoru? To je 16 - 18 mil.Kč nebo byl brán jiný základ? Když před 2 lety byla hodnota Fokuse pro MS zhruba 40 mil.Kč tak mi ty propočty nějak nevychází. Hlavně tahle cena padla i v souvislosti s Ášínovo novou pilou ( + - ).

                          Komentář


                          • #43
                            Foly necekej, ze Ti nejaky jezdec rekne (nebo dokonce napise verejnosti) zkutecne naklady na zavod. Byl by na hlavu padlej.
                            Myslim, ze na tomto "podklade" je zalozen "zazracny" pocet WRC a jinych vozu v ceskem mistraku...
                            Pokud se nejaky jezdec spokoji s autem s "polepenou technikou" , pojede jako Eranni Monte a mozna to bude levnejsi nez 1600 ccm.
                            Pokud to ale nekdo mysli se zavodenim vazne, musi si najmout auto s kvalitnim zakladem a patricnym zazemim. Potom je to ale za jine penize, nez jezdi p. Petak(jak casto meni prevodovku, diferencial, atd?)
                            Ne hosi, WRC se tezko da s juniorem srovnavat..... To by mel kazdy ctenar teto strany chapat.

                            Komentář


                            • #44
                              Myslíte, že si Prokop sedne letos do WRC??? A jak by s ním asi jel, třeba s takovou Octávií EVO2? Kolikátý by podle vás dojel třeba hned na Valašce?

                              R1SK3R
                              R1SK3R

                              Komentář


                              • #45
                                Dobře, beru Jiri a Lenko vaše aregumenty. Zdálo se mě, že tvrdit Karbonylovi, že napsal největší blbost svého života, když říká, že náklady na S1600 jsou vyšší než u N a srovnatelné s WRC, je poněkud svéráz. Opíral jsem se o rozhovor s Kopeckým. K tomu jsem přiřadil vlastní (asi tedy blbou) úvahu, že výrobci a provozovatelé S1600 se hojí na úředně stanovené ceně zvýšenými cenami servisu, dílů a odprodejem použitých vozů. Nejsem zas tak prdlej, abych nečetl za kolik se prodávají WRC, ale nemám čísla pronájmu na km za S1600. Mnohé jsme si vyjasnili, doufám, že mě nemáte za úplné pako (jsem stár a nemocen :-)).
                                Zůstává tady nevyjasněných několik věcí, které nechám expertům k objasnění a diskusi. Neberte to zase jako další provokaci, přísahám, že ne. Např. proč neměli Valouškovi na tak levnou záležitost (pomiňme úhradu účasti v celém mistrovství) peníze a jezdí raději WRC? Proč si někdo z našich, rakouských, polských, maďarských aj. skvělých talentů místo (pod)průměrné WRC šunky nekoupí za třetinu špičkovou S1600 a neukáže to celému světu? Atd. - prostě nezdá se mě to tak jednoduché, jako přesouvat kuličky na počítadle a stojí to za úvahu. Bezesporu skvělý výsledek z této třídy může otevřít dveře do továrních týmů, navíc umožní "levně" načíst tratě MS. Snad to není o koze a voze. Hezký weekend.

                                Komentář

                                Working...
                                X