Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Martin Prokop

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #46
    Dear Foly: i ja Ti preji pekny weekend! Ani ja nejsem mladik, videl jsem na vlastni oci W. Roehrla dohanet 1 minutu na kazde RZ na soupere, aby na Opel Ascona (jak jiste sam vis)celkove vyhral. Tolik k memu veku...
    Ja jsem kritikem WRC v ceskem mistraku. A sice z duvodu, ktere sam nastinujes. Pokud jezdi v mistraku maly pocet WRC, maji vsichni zucastneni sanci na celni umisteni. A tim i prizen sponzoru. Letos sklenice pretekla a v Cechach jezdi tolik WRC, ze nekdo z nich musi byt i na 10. a dalsich mistech. A to je pro sponzory zle.. Asi maji nekteri "protahle obliceje" a bojim se, ze nekterym dojdou penize. Toto me napada pri cteni "mezi radky" v pripade dvou bratru slavneho otce na Toyotach.. Je to ale jen muj pocit. Rad se mylim.. Myslim si ale, ze kdyby napr. bratri Vojtechove jezdili juniory (a dali do nich penize co je stalo WRC) byli by jezdecky nekde jinde .
    Hlavni orgument proti WRC vidim v tom, ze pokud clovek nema fakt velke penize, pilot stagnuje. Misto na brouseni stylu a najizdeni maxima kilometru se zabyva schanenim penez a nahradnich dilu. A pri prvnim styku s konkurenci ( napr. mnou tolik kritizovane vykony nasich na Semperit) se ukaze pravy obraz veci a jedinym resenim se zda postaveni cinske zdi a zemezeni styku s konkurenci...
    Je ale jasne, ze jsou v Cechach svetle vyjimky, jezdci kteri umi.

    Komentář


    • #47
      Jo, Jiri, v moc se v odhadu situace nemýlíš. Kdy to tady v tom smyslu "bouchne" čekám už druhý rok, i když si to z hlediska fandy nepřeju, protože se na ty WRC tak pěkně kouká. Jinak, nemůžeme čekat, že v tak malé zemičce se dá s talenty dláždit a zaplaťpánbůh za trojku Kresta, Pech, Kopecký. Že by měli jezdit venku, na jiné technice atd., to už bychom omílali dokola a všichni to víme.
      Tak, ještě doufám, že zjistí Častulík nějakou tu cenu za kilometr u S1600 pro porovnání, pořád mě to ještě zajímá.

      Komentář


      • #48
        No, jak vidno, pěkně jsme to tady Prokopovi zaplácali. Nerad bych dostal další virtuální do zubů. Ale stejně si furt myslím, že náklady při poměru cena/výkon vychází mnohem, mnohem hůř u S1600 než u WRC. Když ve FIA před několika lety tuto kategorii vymysleli, tak si mysleli, jaká to bude bomba, protože to bude pila za málo peněz. Ale časem se ukázalo, že to je asi trochu jinak... Jinak si relativní nezájem o tuto kaegorii nedokážu vysvětlit. A taky si myslím, že cena těch prvních S1600 byla dána tím, že ty auta vycházely ze starších kitů (Saxo, Puma), kde se (velmi volně řečeno) jen vyměnily motory 2,0 za 1,6, nebo se využilo dílů částečně vyvynutých pro WRC (kastle 206). Takže třeba nové Polo musí zákonitě být s cenou někde jinde, než třeba Saxo.

        (A jestli mi někdo fakt chce vrazit, ať to udělá ve fóru Super 1600)

        *JH*
        To máš tak: kúpiš cedník, naleješ do něho vodu - teče. Zalepíš ďúry - necedí... HOFgh.

        Komentář


        • #49
          A co by v tom WRCu delal?? Bacha aby nedopadl jako Stanek. Nejdriv at najezdi kilometry a pak se uvidi, nebo ne? zatim dokazal vyhrat jeden sprint pred vic jak rokem ve sk.N a letosni sezona je TEPRVE a POUZE jeho druha. zacal v roce 2001 v pulce. Poterbuje jeste hodne a hodne jezdit a sbirat zkusenosti!!

          Komentář


          • #50
            Souhlasim s Jirkou1. Kdyz letos bude predvadet stabilni a vyrovnany vykony ve sk.N, tak by mohl na konci sezony zkusit WRC. treba Prazskej sprint, nebo tak neco. Ale vsechno je o penezich. Byli tady a jsou daleko vetsi talenti a je skoda ze nejedou aspon jeho enko. (Holy, Brynda)

            Komentář


            • #51
              Provnání S1600 s WRC a sk.N ve fóru S1600

              http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
              Rally Fans Mariánské Lázně

              Komentář


              • #52
                Diskuze na stranach p. Prokopa se mi libi. Snad se vyse jmenovany nezlobi, ze "mu tu" piseme. Po tom, jak projel vracak v Kojeticich pred nekolika dny se stejne bohuzel neda na jeho stranach moc co psat...
                Ale:
                Ja bych nerekl, ze Junior 1600 ccm je nejak slabe obsazena. Zda se mi moc moc vzestupna tendence. Lonska Monte byla jeste rozpacita, asi 10 Sax tenkrat vypadlo prvni den na spatnou spojku, potom uz jely v podstate jen Pumy. Punto nevydrzely nic..
                Letosni Monte byla nadhera, rada novych znacek, auta drzela, kluci zavodili..
                Ja bych naopak rekl, ze WRC i v MS je mirny problem: mimo tovarnich tymu nic (pocitejme Bozian k tovarnim tymum) Malo aut (opravdu moc malo), kdo jede WRC mimo spicky- trapas(Eranni, Warmbold) WRC si nemuze nikdp dovolit ani v MS, bojim se, ze nam i Hyundai zmizi brzy. Hosi, ja si myslim, ze nejvetsi problem ma trida WRc.
                Skupina N je zato narez, dost soukromych aut, velke zavody.
                V ceskem mistraku nejede o moc mene WRC nez v MS 2. nebo 3. den....

                Komentář


                • #53
                  že ty auta vycházely ze starších kitů (Saxo, Puma), kde se (velmi volně řečeno) jen vyměnily motory 2,0 za 1,6
                  [/quote]
                  Tím se asi všechno vysvětluje ........


                  mm

                  Komentář


                  • #54
                    quote:
                    Dobře, beru Jiri a Lenko vaše aregumenty.
                    Mrzí mě že to bereš osobně, rozhodně se nevyžívám v tom se s někým dohadovat. Jen mě zvedlo když mě někdo přesvědčuje, že kolečko je hranatý, a když už ne zcela hranatý, tak aspoň za jistých okolností je kolečko trochu hranatý. S tím zbytkem máš pravdu. ALE - kolik Poláků jelo (a dobře ) ve Švédsku MS enka, JWRC jede Chorvat, Maďar, Estonec, Rakušákovi došly prachy ( vloni nejel špatně! ) taky občas Wagner - osobně myslím že to je dobře, taky mu fandíme ( když jede ). Pro ně je to lepší než abolvovat jejich mistrák třeba s WRC. Fakt je to levnější eventualita poznat tratě MS a ev. na sebe upozornit jako vloni Duval, nebo Sola.
                    Navíc tady je ještě jedna věc co jsem si nevšiml že by byla vyřčena: každej ( až na pár vyjímek ) kdo jede mistrák s WRC má hrůzu z toho že s tím trochu víc praští. To se musí jet blbě. Přiznal to i Hrdinka, co to udělalo s Trojanem vloni víme, Pech s tím praštil naposled myslím na předloňský Bohemce...,jen Vojtěchy to nerozhází. Můj názor je , že s S1600 by se jel větší doraz, protože případná rána by neměla tak fatální následky jas s WRC.

                    mm

                    Komentář


                    • #55
                      Klid. Lenku, tak zas osobně to neberu. Stár a nemocen jsem byl po vernisáži keramiky mého kamaráda. Jenomže v tom psaní vždycky člověk na něco zapomene a pak se to tak vleče a potácí v různých nepochopeních. Ústně bychom to vyřešili za 5 minut. Na to, že se s drahými auty bojí, poukazoval už Jiri. A to nebezpečí, že sponzor chce za svoje miliony vidět to auto na špici je navíc dvojsečné. Jednak, jak říká Jiri, špice je pro sponzora prvních pět míst, takže se naštve, když mu někdo dojede (a někdo to u nás být musí) na osmém místě. No a S1600 nebude chtít sponzorovat vůbec, protože to může dojet nejlíp 10. (a to ještě aby ho vedl Štolfa). Těch osvícených sponzorů, kteří by chtěli piplat nějaký talent asi moc není.
                      A propó, teď jsem přidával na stránky VAZ 2103 MTX. To auto, se kterým se dalo dojet kolem 10. místa abs. stálo tehdy 85000,- Kč (!). Cca 2 násobek seriovky.

                      Komentář


                      • #56
                        Foly, na MTX 1600 jsem myslel pred nekolika dny. Mit ho ted tak v garazi... A kolik jich byvalo ve starem Svete motoru na prodej...

                        Komentář


                        • #57
                          Martin Prokop je podle mých info od Valašky členem Czech National Teamu... co vy na to???

                          Jsou tam ješte Pech, Kopecký, Knajzl a Wagner.

                          R1SK3R
                          R1SK3R

                          Komentář


                          • #58
                            Myslim si že v reprezentaci je ještě Kresta. Ale jinak stačí k tomu aby se člověk dostal do reprezentace, projevit zájem startovat v zahraničí a mít nějaký známý na FASu. Takže jestli chce Prokop startovat venku určitě mu to prospěje

                            Komentář


                            • #59
                              To je pro něj jedině dobře. Může najíždět kilometry a sbírat zkušenosti na jiných tratích.

                              Komentář


                              • #60
                                To lenka:Od kdy byl v Saxu dvoulitr?Já ho tam teda nikdy neviděl.Když vyrobili Pumu tak tam měli bejt motory o objemu 1,4l 1,6l 2,0l, ale vyjeli jen 1,4 a 1,6.

                                http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                                Rally Fans Mariánské Lázně

                                Komentář

                                Working...
                                X