Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Armin Schwarz - Der beste Deutsche Rallyfahrer

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #31
    quote:
    Tak to mě pos*r, Armin je zpátky ve Škodovce jako druhej pilot ... To je zase volba, další perspektivní jezdec v našem týmu...

    Voni se snad nepoučej, jedinej pozitivní důvod to udělat je pro mě patolízalský PR směrem ke koncernu...

    Vždyť s tím Accentem vždycky jenom třísknul, proč ne alespoň RovnýPéro!!! Doufal jsem v Romana... Alespoň se tím zachránil Motorsport. Sorry, jsem vzteklej, blbej den a ještě tohle...



    Upravil - Lukas99 21 Jan 2004 12:54:36
    I muzi maji sve dny...

    Komentář


    • #32
      To Danys:Já si práve myslim, ze Delecoue je ejdinej jezdec, kterej kdyz si sdne do lepsiho auta tak je schopnej jet rychle.Na asfaltu se roval Panizzimu a na sotoline Gronholmovi, nevim jak by to bylo ted,a le urcite by to byla lepsi volba nz Auriol ci Schwarz.A Radstrom???Mozná tak na Finskou a Svedskou Rally.

      http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
      Rally Fans Mariánské Lázně

      Komentář


      • #33
        Pánové, tak mám rozpolcené pocity, najedne straně je jako jezdec armin nic moc(ale dokáže zajet) a doufám že to nebude rozbíjet a na druhé straně je pozitivní že to podepsal na dva roky a podle toho lze usuzovat, že to škodofka nazabalí :-)))

        Komentář


        • #34
          Jo to je myslim nyni hlavni. K cemu by nam byl zde opevovany Harri, kdyz by nam to nemci utnuli.
          quote:
          Pánové, tak mám rozpolcené pocity, najedne straně je jako jezdec armin nic moc(ale dokáže zajet) a doufám že to nebude rozbíjet a na druhé straně je pozitivní že to podepsal na dva roky a podle toho lze usuzovat, že to škodofka nazabalí :-)))

          Komentář


          • #35
            Doby kdy mohl Delecour se měřit na asfaltu s Panizzim jsou dávno fuč ( ani panizzi už tam není takovej suverén ), a s Gronholmem na šotolině - od druhé rally na 206 ( vítězný Švédsko ) neměl Gromholm na šotolině za normálních okolností soupeře
            quote:
            To Danys:Já si práve myslim, ze Delecoue je ejdinej jezdec, kterej kdyz si sdne do lepsiho auta tak je schopnej jet rychle.Na asfaltu se roval Panizzimu a na sotoline Gronholmovi, nevim jak by to bylo ted,a le urcite by to byla lepsi volba nz Auriol ci Schwarz.A Radstrom???Mozná tak na Finskou a Svedskou Rally.

            mm

            Komentář


            • #36
              To lenka:Asi más pravdu, ted uz ani Panizzi není to co býval, jsou lepsi jako Loeb, Martin.Na sotoline delecour dlouho vedl nad Gronholmem vyjma Finska a Svedska, neNovým zélandu, ho zradila prevodovka a v Austrálii havaroval, vzdy BYL první.Me by se v týmu líbil víc nez Schwarz, ale zaplatpánboh za Schwarze, mohl tam skoncit nekdo jako byl dríve Climent.

              http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
              Rally Fans Mariánské Lázně

              Komentář


              • #37
                Je zajímavý , jak se bude měnit fandění. Vloni jsme očekávali kdy to Armin někam pošle a už jsme ho ani nepočítali jako soupeře Skody, a letos se budeme obávat aby to někam neposlal.

                Komentář


                • #38
                  Podle mě je Schwarz dobrá volba, škodovka potřebuje vyvíjet a Schwarz je v tomhle dobrý.Musíte přiznat, že pro škodovku, ipřes blbé kecy, udělal asi ze všech jezdců nejvíc.

                  Komentář


                  • #39
                    quote:
                    Podle mě je Schwarz dobrá volba, škodovka potřebuje vyvíjet a Schwarz je v tomhle dobrý.Musíte přiznat, že pro škodovku, ipřes blbé kecy, udělal asi ze všech jezdců nejvíc.
                    Ať už chcem nebo musíme si přiznat, že za dob armina byla prostě škoda švětové špičce nejblíže a prostě jí jednou dokonce dostal i na bednu a vyhrál, pokud se nemýlím i několik erzet.

                    Komentář


                    • #40
                      quote:
                      quote:
                      Podle mě je Schwarz dobrá volba, škodovka potřebuje vyvíjet a Schwarz je v tomhle dobrý.Musíte přiznat, že pro škodovku, ipřes blbé kecy, udělal asi ze všech jezdců nejvíc.
                      Ať už chcem nebo musíme si přiznat, že za dob armina byla prostě škoda švětové špičce nejblíže a prostě jí jednou dokonce dostal i na bednu a vyhrál, pokud se nemýlím i několik erzet.

                      Jak se to vezme - Na Monte když byl čtvrtej, tak to bylo skvělý, ale konkurence nebyla taková jak dnes, a tak daleko jak dnes. Jinak třeba Finsko nebo Švédsko v podání Schwarz/Climent/Thiry v porovnání s Garde/Erikson se nedá srovnat. A ty vyhraný RZ byla haluz - ve Španělsku těžil z osychající trati, kdy měl dost lepší podmínky než špička, a 1.RZ na Safari, tam všichni soudní věděli, že hlavní je nezmršit auto ( přesto byl A.S. 3.v cíli! ).
                      No - historie se ale na to neptá....

                      mm

                      Komentář


                      • #41
                        Pokud jsou ty informace Motor magazinu v sekci Technika/Škoda Fabia WRC pravdivé, (díky Stegovi za překlad) dá se očekávat, že za volantem Fabií v roce 2005 Armina neuvidíme (a myslím, že si je toho vědom) a asi ani našeho milého Toníka. Analytikovi panu Muehlmeirovi už asistenti jistě cpou do počítače data ze všech RZ a splitů za poslední 2 roky opepřené všelijakými koeficienty na vyrovnání kvalit vozů a obutí. Z toho jim vědeckou metodou vypadne několik jezdců, kteří mají na to, vodit auto na špici - z nich pak koupí dostupné. Tonda jim z té analýzy asi nevypadne, protože nemá ten správný tah na branku. Jede rychle a to mu stačí. Je to jako vloni mezi Romanem a C. Robertem u Čápů. Roman se uměl včas do toho opřít a urvat si alespoň nějaké to vítězství v RZ.
                        Žádného nového W. Röhla naštěstí Němci nemají, takže opravdu budou vybírat jen podle kvalit. Ostatně kolik jezdí Francouzů u Peugeota a Citroena, kolik Anglánů u Forda a kolik Japočíků u Mitsu a Suba, že?
                        Velkou otázkou je, koho ze stávajících továrních jezdců budou ale chtít továrny pustit. Malou šanci na Romana jako dvojku v týmu bych tu viděl.

                        Komentář


                        • #42
                          Treba se ten Armin nakonec opravdu vyplati....

                          Hašan

                          Komentář


                          • #43
                            Já mám z toho Armina divné pocity (a to jsem většinou nezřízený optimista a vloni jsem za Auriola bouchal špunty..),snad bych byl šťastnější třeba za takového Pattisona.Každopádně výše zmíněné argumenty opírající se především o Arminovu národnostse nedají popřít a mohu s nimi jen souhlasit,bohužel.

                            Komentář


                            • #44
                              FUCK HIM! jsou tu jiný dobrý (český)jezdci, který by pro škodovku udělali první poslední,jen aby to pořádně jezdilo,a nestáli by tolik. tipuju,že se na to po týhle sezóně vykašle jako Auriol.Z boleslavskejch "managerů" mám bolehlav!vyhazujou peníze voknem.

                              Komentář


                              • #45
                                quote:
                                FUCK HIM! jsou tu jiný dobrý (český)jezdci, který by pro škodovku udělali první poslední,jen aby to pořádně jezdilo,a nestáli by tolik. tipuju,že se na to po týhle sezóně vykašle jako Auriol.Z boleslavskejch "managerů" mám bolehlav!vyhazujou peníze voknem.

                                Vždyť ani žádný pořádný prachy nejsou schopný sehnat !! Manažeři

                                Komentář

                                Working...
                                X