Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Armin Schwarz - Der beste Deutsche Rallyfahrer

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #46
    Já osobně vidím v příchodu Armina velký přínos. Přeci jen vypiplal docela slušně Octu, dokonce ji dostal na bednu. Má sice vlastnost nevídaným způsobem zapracovat na "aerodynamice a designu", ale to k rally patří. Doufám, že to bude probíhat tak, že Schwarz letos bude jezdit a ladit a pokud se zadaří, koupí ŠM na "vítěznou :-)" sezonu 2005 nějakého schopnějšího střelce. A Armin pak odejde do managementu...
    No a i kdyby to takhle neproběhlo, buďme rádi za to, že se něco děje - cokoliv je lepší než "Janebovo ticho", a pokud to skutečně je taková čistka, jaxe tady říká, nemůžeme si nic víc přát. A jestli tady někdo hořekuje nad tím, že už škodovka není českým týmem, tak se podívejme třeba na Subaru nebo Mitsu - ani jeden tým nemá centrálu v Japonsku a japonců tam taky moc není. Takže můžem být my patrioti škodováčtí aspoň rádi, že ŠM stále sídlí v Boleslavi a ne třeba ve Wolfsburgu nebo Ingolstadtu.

    *JH*Zlín*
    To máš tak: kúpiš cedník, naleješ do něho vodu - teče. Zalepíš ďúry - necedí... HOFgh.

    Komentář


    • #47
      Naprostý souhlas, stratit se v podstatě nedá co a horší to bejt taky nemůže, takže doufejme momentálně v testování a go škoda go go :-))

      Komentář


      • #48
        Schwarz píše ve včerejším Světě motorů, že podepsal, protože se podílel na vývoji Fabie WRC (???), považuje ho za zdařilé a perspektivní natolik, že je přesvědčen o možnosti Fabie WRC prosadit se mezi absolutní světovou špičku již v polovině roku 2004.

        Komentář


        • #49
          Tím podílením na vývoji asi myslel to své testování v Bělé.

          www.pinecnivnice.cz / GO BUJDA !!!

          Komentář


          • #50
            Jestli se Fábie viditelně zrychlí, tak to nebude ani tak zásluhou Schwarze či jiného jezdce, ale teamu inženýrů, kteří zapracují na motoru a transmisích. Představa, že se auto vyvíjí někde v garáži, patří k minulosti. Dneska se všechno simuluje a modeluje na PC, je to rychlejší a levnější. Teprve potom se to vyzkouší v reálu, naměří se data, ty se podrobí analýze a zpětně se upraví model. Tak pořád dokola.
            Jezdec si musí akorát dobře nastavit auto, aby vyhovovalo jeho jezdeckému stylu a danému povrchu.
            Nebo si myslíte, že Gronholm, Martin či Loeb vyvíjeli nové top auta?
            Jediný přínos Armina vidím v tom, že může zvednout zájem o Škodu v Německu a pokud se z něj stane nějaký sportovní šéf ŠM.

            Komentář


            • #51
              To Waca: Jen,aby to nebyli pouze plane reci a pak skutek utek.

              Hašan

              Komentář


              • #52
                S Octavou to nebylo tak špatný.Rozhodně lepší než Auriol.A i tak se to po personálních otřesech ve vedení Škodovky dalo čekat.Já myslí že je to rozumné......snad.



                Upravil - Gronholm 16 Feb 2004 20:20:40

                Komentář


                • #53
                  "nebilo tak špatný" - Maminko pomoc! Učitelé ze základní školy, co jste to proboha dělali?

                  Komentář


                  • #54
                    quote:
                    Jestli se Fábie viditelně zrychlí, tak to nebude ani tak zásluhou Schwarze či jiného jezdce, ale teamu inženýrů, kteří zapracují na motoru a transmisích. Představa, že se auto vyvíjí někde v garáži, patří k minulosti. Dneska se všechno simuluje a modeluje na PC, je to rychlejší a levnější. Teprve potom se to vyzkouší v reálu, naměří se data, ty se podrobí analýze a zpětně se upraví model. Tak pořád dokola.
                    Jezdec si musí akorát dobře nastavit auto, aby vyhovovalo jeho jezdeckému stylu a danému povrchu.
                    Nebo si myslíte, že Gronholm, Martin či Loeb vyvíjeli nové top auta?
                    Jediný přínos Armina vidím v tom, že může zvednout zájem o Škodu v Německu a pokud se z něj stane nějaký sportovní šéf ŠM.
                    No jak rikas, ale podle jednoho cloveka ktery ma motorsposrtu hodne blizko, tak ty techniky a inzenyry dotahl prave on. No a jeste jedna vec byla ze Skoda mela problemy s motorem hm. Nebylo to tak nejak porad one ze. Udajne s sebou pritahl typka co ladil motory pro okruhovy Audi. No uvidime, treba jsem to jenom bnlbe pochopil, ale tre... Kdo vi- na kazdem sprochu pravdy trochu

                    ...RBR I'm lovin' it ;-)...

                    Komentář


                    • #55
                      Ten týpek se jmenuje pan Lehmann.Schwarz sebou přinesl značku Proflex (tlumiče).A zaplať pán bůh že už se ty tlumiče ve Škodě Motorsport nejezdí.Stojí za prd.

                      http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                      Rally Fans Mariánské Lázně

                      Komentář


                      • #56
                        To častulik: nepiš voloviny, Proflexy jela Škodovka už dávno před příchodem Schwartze. Ty domluvil Janeba.

                        Komentář


                        • #57
                          Nevim ja teda technice moc nerozumim,ale Proflexy jezdi spousta jezdcu v MČR takze asi nejhorsi nebudou.Mozna nejsou vhodne pro MS...asi nemaj takovou vydrz.

                          Hašan

                          Komentář


                          • #58
                            quote:
                            ... a na druhé straně je pozitivní že to podepsal na dva roky a podle toho lze usuzovat, že to škodofka nazabalí :-)))
                            Podle jezdecké smlouvy nelze soudit nic ... Snad jen, že Schwarz nemá slabou pozici (nebo dobrého manažera).

                            Komentář


                            • #59
                              quote:
                              Christian Lorieaux (či jak se to píše) tvrdí (myslím že to bylo v jednom vydání Rally), že dnes prakticky nepotřebují pilota k tomu, aby to auto od začátku jezdilo rychle. Oni totiž ví, co takové auto potřebuje konstrukčně mít, aby bylo rychlé! Pilot má jen dílčí připomínky, které žádným výrazným způsobem neovlivní design! Focus byl nejrychlejší od první soutěže na NZ, a jedinej problém byla spolehlivost díky nevychytanejm mouchám... Každé nové auto kromě Škody je rychlé od počátku, protože Mettrich se předtím na žádném vývojí WRCa nepodílel... Nějakej Armin tomu fakt nepomůže, Motorsport potřebuje skvělého inženýra, a pak teprve pilota!!! Ve vývoji nepomůže ani Marcus, ten sedne do hotového prototypu.
                              To je velmi zjednodušené hodnocení - v rally působí týmy, protože je to o týmové práci. Inženýři sami nedokážou udělat vítězné auto, naštěstí vždy má obrovský vliv "to" mezi volantem a sedačkou (v případě nového auta testovací jezdec - srovnejte s F1). Navíc testy vždy trvají déle než vývoj - jedno už, zda se testuje přímo v soutěžích jako u Fabie.

                              Komentář


                              • #60
                                quote:
                                Ten týpek se jmenuje pan Lehmann.Schwarz sebou přinesl značku Proflex (tlumiče).A zaplať pán bůh že už se ty tlumiče ve Škodě Motorsport nejezdí.Stojí za prd.

                                Svýho času Schwarz byl nadšenej jak se před RAC 200? podařilo prosadit Reiger ( Rieger? ) pérování......

                                mm

                                Komentář

                                Working...
                                X