Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Armin Schwarz - Der beste Deutsche Rallyfahrer

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Schwarz pryč z MS!!! A rychle celé to kazí.

    Komentář


    • A zase jste na Armínka zlí. Kdo pojel Solberga a Gardemeistera??? Kdo doveze pro ŠM body??? Armin "zavšechnomůže" Schwarz.

      Kolďák

      Komentář


      • Po víkendovém výkonu už nemám ani sílu si ze Schwarze dělat srandu. To je totiž k pláči...

        Komentář


        • Jinak než s humorným nadhledem to ale u hlavního aktéra této debaty brát nelze...

          Kolďák

          Komentář


          • quote:
            Jinak než s humorným nadhledem to ale u hlavního aktéra této debaty brát nelze...

            myslím, že tohle téma je už pro nás nedůstojné. Armin sám uznal, že na to nemá tím, že ukončí kariéru. Na něj nemůžeme být našvaní, spíš na toho, kdo ho vybral do sestavy. Tento rok u ŠM Arminovi spíš ublížil, co se týče jeho šancí na provozování soukromého týmu s Fabiemi v MS.

            Komentář


            • http://auto.impuls.cz/index4.php?mai...7&clanek=19048



              *JH*Zlín*
              To máš tak: kúpiš cedník, naleješ do něho vodu - teče. Zalepíš ďúry - necedí... HOFgh.

              Komentář


              • Teda ten Armin je vážně střelec....

                1
                1

                Komentář


                • quote:
                  Ono na tu nedotáčivost si v pátek stěžovali všichni piloti Fabií včetně "Cyklisty". Ale jen Armin nějak nevyužil večerního 45-ti minutového a ranního 20-ti minutového servisu k nápravě. Pokud ovšem vevzal nastavení své Fabie do vlastních rukou a nenechal změnit geometrii a nastavení na "Armina". To by potom odpovídalo.

                  http://www.rally-cfd.wz.cz
                  právě u Armina se objevil opak..
                  "Schwarz A. / Wicha K. (st. č. 11) Stěžoval si na přetáčivost, do cíle přijel na zcela zničených předních pneumatikách a díky tomu měl i poničený předek vozu."
                  tzn. Armin s pečlivostí sobě vlastní to s přední geometrií přehnal. Tuším ale, že tam bylo i to mech. poškození.
                  p.s.: doufám, ..poslední můj příspěvek do tohoto tématu o Arminovi, co by "pilotovi".

                  Komentář


                  • Armine pospěš s tou penzí.

                    Komentář


                    • quote:
                      quote:
                      Ono na tu nedotáčivost si v pátek stěžovali všichni piloti Fabií včetně "Cyklisty". Ale jen Armin nějak nevyužil večerního 45-ti minutového a ranního 20-ti minutového servisu k nápravě. Pokud ovšem vevzal nastavení své Fabie do vlastních rukou a nenechal změnit geometrii a nastavení na "Armina". To by potom odpovídalo.

                      http://www.rally-cfd.wz.cz
                      právě u Armina se objevil opak..
                      "Schwarz A. / Wicha K. (st. č. 11) Stěžoval si na přetáčivost, do cíle přijel na zcela zničených předních pneumatikách a díky tomu měl i poničený předek vozu."
                      tzn. Armin s pečlivostí sobě vlastní to s přední geometrií přehnal. Tuším ale, že tam bylo i to mech. poškození.
                      p.s.: doufám, ..poslední můj příspěvek do tohoto tématu o Arminovi, co by "pilotovi".

                      Na přetáčivém autě přece nezničíš přední pneu! Chyba je buď v Arminově analýze a komentáři, nebo v překladu. Auto muselo být evidentně nedotáčivé, nebo by muselo mít naprosto šílenou sbíhavost.

                      http://www.rally-cfd.wz.cz
                      http://www.rally-cfd.wz.cz

                      Komentář


                      • z www.armin-schwarz.com

                        Mezi korsickou a španělskou soutěží bylo jenom málo času. Proto bylo pro náš tým velmi náročné odstranit problémy ovládáním vozu, které mě na Korzice přinutili k odstoupení. První etapa ve Španělsku tak byla velmi těžká a nedosáhli jsme lepšího umístění než 16. místa.

                        Druhý den jsme se trochu zlepšili, ale i tak jsme propásli top ten - jedenácté místo. Nyní jedeme do Austrálie. Na tuto soutěž se již velmi těším. Pro pilota je velmi náročná a k tomu mám Austrálii jako zemi moc rád.


                        Tak jsem to volně přeložil, ale o problémech s přetáčivostí nebo špatnou ovladatelností nic konkrétního.

                        Komentář


                        • quote:
                          quote:
                          quote:
                          Ono na tu nedotáčivost si v pátek stěžovali všichni piloti Fabií včetně "Cyklisty". Ale jen Armin nějak nevyužil večerního 45-ti minutového a ranního 20-ti minutového servisu k nápravě. Pokud ovšem vevzal nastavení své Fabie do vlastních rukou a nenechal změnit geometrii a nastavení na "Armina". To by potom odpovídalo.

                          http://www.rally-cfd.wz.cz
                          právě u Armina se objevil opak..
                          "Schwarz A. / Wicha K. (st. č. 11) Stěžoval si na přetáčivost, do cíle přijel na zcela zničených předních pneumatikách a díky tomu měl i poničený předek vozu."
                          tzn. Armin s pečlivostí sobě vlastní to s přední geometrií přehnal. Tuším ale, že tam bylo i to mech. poškození.
                          p.s.: doufám, ..poslední můj příspěvek do tohoto tématu o Arminovi, co by "pilotovi".

                          Na přetáčivém autě přece nezničíš přední pneu! Chyba je buď v Arminově analýze a komentáři, nebo v překladu. Auto muselo být evidentně nedotáčivé, nebo by muselo mít naprosto šílenou sbíhavost.

                          http://www.rally-cfd.wz.cz
                          no, dyť.., rychtoval ji o zídku

                          Komentář


                          • Kariera rychlého Armina,od Golfa k Fabii na www.pf-rallyfoto.cz

                            Komentář


                            • quote:
                              z www.armin-schwarz.com

                              Mezi korsickou a španělskou soutěží bylo jenom málo času. Proto bylo pro náš tým velmi náročné odstranit problémy ovládáním vozu, které mě na Korzice přinutili k odstoupení. První etapa ve Španělsku tak byla velmi těžká a nedosáhli jsme lepšího umístění než 16. místa.

                              Druhý den jsme se trochu zlepšili, ale i tak jsme propásli top ten - jedenácté místo. Nyní jedeme do Austrálie. Na tuto soutěž se již velmi těším. Pro pilota je velmi náročná a k tomu mám Austrálii jako zemi moc rád.


                              Tak jsem to volně přeložil, ale o problémech s přetáčivostí nebo špatnou ovladatelností nic konkrétního.

                              Zajímavý je kontrast s článkem Kockýho tady na ewrc, který naopak byl spokojený s tím, jak skvěle auto před Katlánskem naladili...

                              Komentář


                              • Já si ty vogo myslim, že Armin je prostě nejlepší a to ty vogo nejen v rally. Já to prostě tak cejtim ty vogo a je to od srdíčka... Já jsem totiž hodně upřímný...

                                Já to prostě tak cítím Ty vogo...

                                Komentář

                                Working...
                                X