Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Amatérské Rally v ČR

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • quote:Kolik lidí zná Poborského a kolik Pecha?? Odhad tak 5 milionů ku stotisícům. Bohužel...
    a kolik zna ballacka, matthäusa, a kolik schwarzeho, kahleho

    Komentář


    • Michale, sice máš tak trochu pravdu, ale já to myslel jako aktivní pozorovatele, ne televizní povaleče, a to rally rozhodně má navrch, vždyť na ligu na jeden zápas tolik fandů na stadion nepřijde!! Jinak by jsme všichni, jak si tu píšeme mohli tvrdit, že jsme byli na každém závodu světového mistráku WRC s Eurosportem . Například na jedné vložce Barumky (myslím tím jednu zatáčku plnou lidí) jsem napočítal na čtyřista diváků.

      Komentář


      • quote:
        Fotbal i hokej sleduje o HODNĚ MOC víc lidí než rally. Chlapi, nesmíme si nic nalhávat... Kolik lidí zná Poborského a kolik Pecha?? Odhad tak 5 milionů ku stotisícům. Bohužel...

        Všichni víme, co Nova vysílá. Ale je třeba si uvědomit, že kdyby to lidi nechtěli vidět, tak dávají něco jiného...

        Mimochodem před zahájením hokejového utkání 2. ligy Havl. Brod - Nymburk, uctili hráči i diváci památku zesnulého pilota minutou ticha.

        Kdyz uz jste u toho hokeje-Nehral si Michale nahodou driv za Boleslav?

        Komentář


        • Je škoda, že se tato diskuse stočila k nepodstatným tematum (úroveň tel. NOVA, popularita fotbalu) místo toho, aby se diskutovalo o tom, jak zajistit zkvalitnění a zvýšení bezpečnosti všech soutěží. Tragedie, která se stala a které je mi upřimně líto, by se měla stát impulsem ke snaze všech zúčastněných o zlepšení činností v soutěžním sportu tak, aby k podobným případům dochazelo co nejméně.

          Komentář


          • quote:
            Je škoda, že se tato diskuse stočila k nepodstatným tematum (úroveň tel. NOVA, popularita fotbalu) místo toho, aby se diskutovalo o tom, jak zajistit zkvalitnění a zvýšení bezpečnosti všech soutěží. Tragedie, která se stala a které je mi upřimně líto, by se měla stát impulsem ke snaze všech zúčastněných o zlepšení činností v soutěžním sportu tak, aby k podobným případům dochazelo co nejméně.

            Bohužel, snad každé zvýšení bezpečnosti vyžaduje finanční náklady - a to právě v této kategorii závodění je velký problém. A to, podle toho, co se kde psalo, právě tragedií postižená posádka měla vůz v podobě odpovídající předpisům pro řádné soutěžáky. Osobně si myslím, že nejhorší pro české tratě je to, že se zde docilují obrovské rychlosti, chybí zatáčkovité tratě, kde se průměr motá mezi 80 - 90 km/h. Jet 200 na našich uskákaných asfaltech je sice adrenalin, ale nebezpečný pro každého, i pro světovou třídu - na korekce a reakce v této rychlosti je zatraceně málo času a i následky jsou pak děsné. A je to opravdu naše specifikum, protože všichni víte, že když si někdo přiveze vůz např. z Francie, obvykle má na naše tratě moc krátkou převodovku.

            Komentář


            • To Foly. Ano, jsem si vědom, že zvýšení bezpečnosti většinou vyžaduje zvýšení finančních nákladů.
              Neplatí to však vždy. /např. při zabezpečení trati pro diváky by v mnoha případech stačilo pouze více přemýšlet a mnoho by se zlepšilo/.
              Jsem však přesvědčen, že to co se odehrává na těchto soutěžích, ve jménu laciného závodění, je naprostý hazard.
              Mám na mysli např.: bezp. zajištění trati, výstroj posádek, vybavení vozidel /viz. např. ZU Rallye Světlá čl.24 Bezp.rám./
              Abych nebyl okamžitě napadán vysvětluji:
              Kde je požadavek na rozměr použitého materiálu /trubky, šrouby/ a na kvalitu materiálu. /pevnost/. popř atest použitého mat.

              Komentář


              • quote:
                Kdyz uz jste u toho hokeje-Nehral si Michale nahodou driv za Boleslav?
                Hrál.

                Komentář


                • Tak podle informací z dobrého zdroje by se Tábor a další soutěže ČMPR měly jet, nevidím důvod proč by tomu mělo být jinak. Nebylo by fér, kdyby jedna přiblblá reportáž zmařila úsilí mnoha organizátorů, kteří na uspořádání těchto podniků už měsíce pracují. Podle pravidel poháru musí být soutěžní auta vybavena ochranným rámem, odpojovači baterky a zapalování, hasičákem a dalšími ochrannými prvky, na minimalizaci následků případné havárie je tedy myšleno. Podobné smutné tragédie se mohou bohužel stát i přes tato opatření, je to riziko automobilových soutěží.

                  Komentář


                  • Občas si tak říkám, že si Nova koleduje o soudní žalobu....

                    Komentář


                    • quote:
                      Občas si tak říkám, že si Nova koleduje o soudní žalobu....

                      Jo souhlasim

                      Komentář


                      • quote:
                        To Foly. Ano, jsem si vědom, že zvýšení bezpečnosti většinou vyžaduje zvýšení finančních nákladů.
                        Neplatí to však vždy. /např. při zabezpečení trati pro diváky by v mnoha případech stačilo pouze více přemýšlet a mnoho by se zlepšilo/.
                        Jsem však přesvědčen, že to co se odehrává na těchto soutěžích, ve jménu laciného závodění, je naprostý hazard.
                        Mám na mysli např.: bezp. zajištění trati, výstroj posádek, vybavení vozidel /viz. např. ZU Rallye Světlá čl.24 Bezp.rám./
                        Abych nebyl okamžitě napadán vysvětluji:
                        Kde je požadavek na rozměr použitého materiálu /trubky, šrouby/ a na kvalitu materiálu. /pevnost/. popř atest použitého mat.

                        V souvislosti s tvým příspěvkem se mi vybavila reportáž z jednoho z prvních ročníků Rally Posázaví, kde se autor šklebil nad faktem, že radiobody byly na trati tak hustě,že mezi nimi byla přímá viditelnost.

                        Komentář


                        • quote:
                          To Foly. Ano, jsem si vědom, že zvýšení bezpečnosti většinou vyžaduje zvýšení finančních nákladů.
                          Neplatí to však vždy. /např. při zabezpečení trati pro diváky by v mnoha případech stačilo pouze více přemýšlet a mnoho by se zlepšilo/.
                          Jsem však přesvědčen, že to co se odehrává na těchto soutěžích, ve jménu laciného závodění, je naprostý hazard.
                          Mám na mysli např.: bezp. zajištění trati, výstroj posádek, vybavení vozidel /viz. např. ZU Rallye Světlá čl.24 Bezp.rám./
                          Abych nebyl okamžitě napadán vysvětluji:
                          Kde je požadavek na rozměr použitého materiálu /trubky, šrouby/ a na kvalitu materiálu. /pevnost/. popř atest použitého mat.

                          Budu ti trochu oponovat. Za prvý byl jsi se poslední dobou někdy podívat na nějaké rally Českomoravského poháru? Dle tvého příspěvku soudím, že ne. Protož bezpečnostní výbava je na dobré urovni. A to jak od posádek tak i od pořadatelů. Samozřejmě vyjímka se najde, ale i v MČR. Když na Labskou rally přijel jeden nejmenovaný jezdec z MČR všichni jsme koukali jako blázni jakej špatnej rám tam má. A s čistým svědomím můžu říct, že bezpečnost v ČMP je na lepší urovni než MČR historiků, kde ti doslova zakazujou bezpečnější rám. Např. nesmíš mít výztuhu v palubce nebo kříž ve dveřích a za sedačkama. Prostě předpis postavenej na hlavu. A přitom když přijede cizinec s rámem jako ve WRCu tak ho FAS bez problému pustí. Hazard je každá jízda za hranicí možností ať už na kole nebo ve WRCčku.

                          Komentář


                          • Na několika soutěžích jsem se byl podívat a souhlasím, že některá auta jsou opravdu pěkná. Na druhé straně však vím, že kvalita , i když pečlivě vyrobených rámů, je kolísavá. Některé rámy jsou z topenářských trubek, některé z lešenářských, a dokonce i slabostěných. /tl.do 1mm/. Na začátku roku prý bylo jedno vozidlo vybaveno rámem z novodurových trubek. Proto jsem upozorňoval na fakt, že v zadání rámu chybí jakákoli zmínka o rozměrech a pevnosti použitého materiálu.

                            Komentář


                            • mlubil jsem dnes s hasiči, co byli na místě nehody. NOVA přijela, natočila reportáž, nikoho se na nic neptala. Až lidí v Praze, kteří pochopitelně nebyli na místě.

                              Komentář


                              • Klasika. Nejlepší jsou báby u trafik, ty to maj z první ruky...

                                Komentář

                                Working...
                                X