Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Amatérské Rally v ČR

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • A přijel vůbec do Pacova?Ja jsem ho nikde neviděl,ani na trati ani v servisu.

    Komentář


    • V Pacově nestartoval. Myslím si, že to bylo kvůli tomu, že nebyl dostatek sněhu. Taky tomu asi nepomohlo postavení FASu, kterej organizátorům povolil start licencovanejm jezdcům, ale když někdo takovej k nim zavolal tak mu řekli, že pokuď pojede Pacov tak mu seberou licenci. To samé bylo i vpřípadě Pecha. Bohužel v Opletalce se neumi lidi dohodnout ani mezi sebou. Pro Martinse: WRC je samozřejmě nářez a taky se mi to moc líbí.

      Komentář


      • quote:
        Velké díky pro Častulíka. Bohužel jsem telefon zapoměl doma takže jsem si tvoje zprávy přečetl až dneska Tady: http://www.webpark.cz/bmw-rally/repo...ontepacov.html je pár mejch fotek z Pacova.

        Valeš, Padrián, adt...HUSTÝÝÝ - takhle skočit na sněhu jsme ještě žádné české WRC neviděl, o žigulu a stovce ani nemluvě.
        To Padriánovo 5.místo se stovkou mezi čtyřkolkama je taky bomba, ale poté co jsem viděl ten absolutní výhul na Labský, tak se ani moc nedivim. Chtěl bych ho vidět s WRC - aby to náhodou Kresta a spol nemuseli zabalit

        rally je známka punku a také nejčistší propojení profánního a posvátného

        Komentář


        • prosimtě nechci tě nějak urazit ,ale co si povídal před 6-7lety kdy se nikomu z nás o wrc ani nezdálo co???když projel křeček a chovanec + dolák tak jsme všichni(!)uchcávali u trati a pak si kolikrát pamatuju ,že se ozejvalo z davu no a je po závodech...souhlas s bmw-manem.my se taky občas někde svezem a když si člověk něco nevyzkouší tak bych každýmu kdo o někom řiká že je to volnej průjezd aby si to vyzkoušel a ne jenom kecat,to umí u nás hodně lidí...



          Určitě kus pravdy taky máš.Ať se na mě nikdo nezlobí ale WRC je WRC.Kdybych jezdil taky bych měl asi podobný názor jako ty.


          [/quote]

          Komentář


          • Údajně měl jet jen v sobotu jako předjezdec jen 30km RZ, ale nevím jestli se vůbec objevil.

            Komentář


            • quote:
              Údajně měl jet jen v sobotu jako předjezdec jen 30km RZ, ale nevím jestli se vůbec objevil.

              To měl no, ale vidět fakt nebyl...

              Komentář


              • Já vím kecat umí každej,problém není v tom že bych si to nechtěl vyzkoušet ale každej nemá zazobaný rodiče nebo není podnikatel aby si toto mohl dovolit a tento sport je extremně naročnej na peníze.Jezdil jsem 2 roky (jen blbej hobbyrallycross-plecháče)takže vím kolik je to peněz a práce.O tu práci nejde ale o ty peníze samozřejmě jo,když si všechno platíš ze svého-z výplaty do výplaty.Samozřejmě že bych se svezl na nějakých amatérech ale peníze netisknu.

                Komentář


                • quote:
                  Já vím kecat umí každej,problém není v tom že bych si to nechtěl vyzkoušet ale každej nemá zazobaný rodiče nebo není podnikatel aby si toto mohl dovolit a tento sport je extremně naročnej na peníze.Jezdil jsem 2 roky (jen blbej hobbyrallycross-plecháče)takže vím kolik je to peněz a práce.O tu práci nejde ale o ty peníze samozřejmě jo,když si všechno platíš ze svého-z výplaty do výplaty.Samozřejmě že bych se svezl na nějakých amatérech ale peníze netisknu.

                  Hm. Záleží jestli chceš jezdit nebo ne. Pokud chceš jezdit a nevadí ti že to je třeby Škoda 130, nebo Žigul, tak to o těch penězích není skoro vůbec. Ale je to o té práci. Když koupíš nějaké auto za cca10.000.-

                  Tak přes zimu ho klidně předěláš bez větších finančních nároků na slušné závodní auto. Rám si můžeš uvařit sám, nebo pro zručného istalatéra není problém takový rám naohýbat a svařit. Sedačky se taky dají koupit za slušnou cenu, pásy se dají koupit třeba OMP nehomologované FIA cca 2.800.- (žádný škrtič),odpojovač cca 200.- hasicí přístroje se dají sehnat za cca 200.- a víc. Nic jiného pro závody nepotřebuješ. Pokud chceš zvýšit výkon tak záleži na autě ale u škodovek a žigulů to není problem. V každé dědině je nějaký kovoobraběč který dokáže snížit hlavu, karbec se dá vyměnit za jinný, nebo ho trochu přetryskovat( vyžaduje zkušenosti). U čkodovek de vyměnit třeba vačka z jiného typu. Pružiny se dají vyměnit za jiné silnější a zkrátit a tlumiče při troše šikovnosti přitužíš jiným složením oleje.

                  Pokud ti takové auta vadí tak asi moc jezdit nechceš.

                  Teď sem mluvil o amaterech pokud jdeš pod FAS
                  tak je to všechno dražší, a zdlouhavější.


                  Komentář


                  • to martinrs:no my jsme ale zrovna ten případ co uvádíš na tom druhým místě víš? :-))
                    to vaca : jo to máš jistě 100% pravdu ale když člověk chce vždy mít v rámci možností to nej. a je to hrozná droga tak už to co píšeš ani náhodou nestačí ale to je fuk(co se třeba tejká motoru)navíc už se konkrétně tedy my v poháru nesvezem a budem muset jít zas o úroven níž tam kde jsme před čtyřmi lety začínali,no nedá se svítit,ale to je už holt život.....

                    Komentář


                    • Nevíte někdo, zda se pojede taky nějaká amatérská soutěž na vsetínsku?Nemyslím Valašku, ta už je pro mě zabitá.Ale taková, kde se může jet i bez rámu, nemám ne něj teď peníze, možná až po letní brigádě.

                      Komentář


                      • quote:
                        Nevíte někdo, zda se pojede taky nějaká amatérská soutěž na vsetínsku?Nemyslím Valašku, ta už je pro mě zabitá.Ale taková, kde se může jet i bez rámu, nemám ne něj teď peníze, možná až po letní brigádě.

                        Našetři radši na ten rám, byla by smůla kdyby byla zabitá nejen Valaška.
                        MravenecZ

                        Komentář


                        • Dík za podporu, rally je můj velký sen, ale díky škole si nemůžu zatím dovolit nic moc.Mám Favorita na HPečkách a to je tak asi všechno.Minulý rok jsem jel Silvestr, jenže ten se asi už nikdy nepojede.Sknčil jsem tam 19.Byla to moje první soutěž, doufám, že ne poslední.

                          Komentář


                          • Právěže toto sem zažil.počínaje rámem,různe ůpravy motoru(T-čka,vačka,hlava,ojnice atd)přes skládanou převodovku,všelijaky tlumiče atd atd.A nakonec zjistíš že to všechno stejně stojí za *****.Mrdáš se stím X let a výsledek stejně žádnej.Pokud do toho nenarveš nehorázny peníze tak to stejně nikdy nebude ono.Můžeš bejt sebelepší jezdec ,tak když na to prostě nemáš vybavení tak nic neukážeš.Píši pořád o hobbyrallycrosu,takže nevím jestli se to dá srovnávat s rally,ale myslím si že je to podobny.Jinak pojede škodovka v ktery bude např 20.000 a jinak pojede když v ní bude 50.000.A věř tomu nebo ne ale zezačátku si řekneš(nebudu do toho strkat-jenom se svezu)ale postupně kousek po kousku a nakonec seš tak posedlej-je to droga-alééééééééééééééééé pěkná.Lepší než to strkat do cigaret a do chlastu.

                            Komentář


                            • Včera a dnes se jel ten amatérský vrch, ne? Přihrajte někdo informace, please.

                              Komentář


                              • quote:
                                Včera a dnes se jel ten amatérský vrch, ne? Přihrajte někdo informace, please.

                                Na http://www.rallyfan.cz/ jsou i fotky.

                                Komentář

                                Working...
                                X