Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Amatérské Rally v ČR

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Pardubice jsme jeli.Trať měla pěkné pasáže,ale byla tam spousta míst,která neměla žádnou sportovní hodnotu.Zhruba poslední tři kilometry první denní erzety to byly pětisetmetrové rovinky od retartéru k retardéru.Ta druhá byla fajn až ktomu odbočení do lesa.Nevidím nic zajímavého na jízdě po rovné rozbité cestě.Organizace rally snad ještě horší než loni.Připadalo mi to jako by celou rally organizoval pan Šimík sám a bylo to nad jeho síly.Nám vjelo na erzetě auto do protisměru,naštěstí jsme se stačili vyhnout.Na další erzetě přijelo k časovce policejní auto s dotazem co se to tady děje,že oni o ničem neví.se pak nedivím,že byla zrušená ta druhá noční(i když to jde spíš na vrub některým soutěžícím,kteří trénovali načerno).
    Myslím,že VP má dost vekou podporu mezi startujícími a že si zaslouží lepší organizaci.Věřím,že se pan Šimík poučil a že se za rok sejdem na podsttně lépe připravené soutěži.

    Komentář


    • to kiwio

      Forum na CMPR prece slape. Je to jen na diskutujicich, jak casto vlozi svuj prispevek. Je pravda, ze se musi prihlasit a identifikovat, a to spoustu lidi, kteri drive vystupovali jako anonymove odradilo.

      Co se tyka tech informaci. Na strankach cmpr je vzdy odkaz na poradatele. Poslednich nekolik podniku organizuje team lidi z RSP, cimz se snazime eliminovat co nejvice chyb, kterych by se mohli dopustit poradatele,organizujici podnik jen jednou za rok, a tim zajistit co nejhledsi prubeh podniku. Tzn,ze info o soutezi visi na strankach RSP, na ktery meme presmeroovyny odkaz ze stranek CMPR.
      Je pravda, ze napr ZU na Brno vyvesili dost pozde, ale jinak myslim, ze ostatni udaje, ktere posadky potrebuji (ubytovani, prihlasky..)se daji najit vcas.

      Ale kdyby cokoli bylo, ozvi se v diskuzi na CMPR. Tady nejsme v te spravne mistnosti:-)

      Komentář


      • quote:
        Tak kamarádi, jednu noc jsem nespal a udelal jsem tyto stránkyjako ukázku. http://vpcr.aktualne.cz Napište co se Vám libí a co ne...apod. A jestli to má cenu dál v tom pokračovat.

        [url]http://vpcr.aktualne.cz[/url
        http://fotokuki.wz.cz

        Já se do toho VP nemůžu dostat píše mi to stále ,,přístup odepřen".Funguje Vám to někomu?

        Komentář


        • Rallye Pardubice

          Záměrně jsem počkal týden a až poté, co vyprchaly emoce a já se mohl na soutěž v Pardubicích podívat i z druhé strany, jsem se rozhodl napsat toto hodnocení soutěže z mého pohledu.
          Já jezdím amatérské soutěže už 4 roky a takovou rozbiječku jako byla k cíli RZ Svojšice jsem za celou tu dobu nezažil. Části RZ, které byly převzaty z loňského ročníku byly v pohodě, ale ty další byly přidány snad jen aby se najely potřebné kilometry. Nikdo mi nemůže tvrdit, že 4 km RZ, které se jedou naplno, kde se brzdí pouze do retardérů je nějaká kvalitní trať. A pořadatel, to byla tragedie. Sobotní zdržení se počítalo v hodinách. Mě osobně na trati RZ přejelo přes cestu osobní auto „asi nějakého houbaře“ atd. A výsledky? To byla další ostuda. Byly celkem 3 verze. V té první dokonce figurovaly posádky, které nedokončily všechny RZ(že by Super rally v nové formě). Protesty probíhaly formou kdo se hádal ten uhádal atd. Jestli si pan Šimík myslí, že se mu i za rok sejde takovéto startovní pole, tak si troufám tvrdit, že se přepočítal. Jen aby se nějaké Pardubice za rok jely. Já tedy určitě nepojedu. Nemám totiž na to abych bezdůvodně ničil auto na totálně rozbitých úsecích RZ. To si radši pojedu zazávodit do Halv. Brodu nebo do Světlé nad Sázavou, kde jsou soutěže o něčem úplně jiném.

          Jsem zastáncem Volného poháru a naopak odpůrcem zastaralého a prohnilé organizace s názvem FAS. Volný pohár budu jezdit nadále, ale co vím jistě je to, že do Pardubic si příští rok zazávodit nepojedu.
          Posázaví, Světlá, Hořovice toto jsou všechno nádherné soutěže, na kterých všechno klape, ale letošní Pardubice to byla tzv. sabotáž Volného poháru z vlastních řad. Toto byla pouze parodie na rallye a ne soutěž, kde by rozhodovaly sportovní výkony posádek. Po rallye Pardubice mi přijde, že závody se odehrávají ve dvou rovinách. Prvně něco předvedete na RZ a druhá fáze je hádka o výsledky, kde to vypadá jak na nějakém arabském trhu, kde každý mele páté přes deváté.


          Komentář


          • Naprosto souhlasím s Chymalem.Zajímalo by mě jestli ředitelé jednotlivých soutěží mezi sebou vzájemnně spolupracují.Se Světlou nebo s Posázavím se to vůbec nedalo srovnat.

            Komentář


            • To Chymal, souhlasím s vám s tím, že ta soutěž nebyla vůbec pořadatelsky zvládnutá a nějaký ty rovinky byly dost dlouhé. Ale ta trať byla jinak dobrá, nebyla ani moc rozbitá. Je velmi dobré, že se pan Šimík snaží kombinovat asfalt se šotolinou. Jestli se někomu traťě zdály rozbité, tak ať si jde jezdit nějaké vrchy nebo okruhy. Tohle je rallye pánové, kdybyste viděli traťě před dvaceti lety, to byste čuměli. Končim

              Komentář


              • Mně to připomínalo spíš autokros.Jsem taky pro zařazení šotoliny.Loňská Chvaletická byla super.

                Komentář


                • quote:
                  Já se do toho VP nemůžu dostat píše mi to stále ,,přístup odepřen".Funguje Vám to někomu?
                  Ty stránku už dlouho nefungujou.Co vim, tak byli nějaký problémy s ředitelem VP, který s tim nesouhlasi.Proto Kuki ty stránky zrušil a zřejmě z toho nic nebude..

                  roušík

                  Upravil - rousik 04 Sep 2005 12:10:20
                  roušík

                  Komentář


                  • No tak to je škoda protože ta diskuze prostě chybí.Jediná co o VP je ,je pouze u Hořovic a to je dost málo.Potřebuji třeba jen tip na ubytování,jelikož tam jedu prvně a to by člověk nevěřil co jen tak zbytečně provolá

                    Komentář


                    • Škoda je to určitě, ale nej problém byl prostě ve vedení VP.

                      roušík
                      roušík

                      Komentář


                      • <h2>4. Rallye Pardubice 26.- 27.8. 2005</h2>(Tisková zpráva).


                        Třetím podnikem pokračoval Volný pohár ČR v rallye automobilovou soutěží v Pardubicích pod názvem 4. AUTOELI Group RALLYE PARDUBICE.
                        Na start na Perštýnském nám. se postavilo téměř 90 převzatých posádek, pro které připravili pořadatelé náročné RZ v okolí Pardubic a Přelouče s obtížnou kombinací asfaltového a šotolinového povrchu, který se v některých úsecích podobal řeckému charakteru trati. To některé posádky přivítaly s nadšením a některé z obavy poškození svých vozů ani neodstartovaly.
                        Soutěž měla centrum jako již v minulém roce v areálu ploché dráhy AMK Zlaté přilby ve Svítkově, servis byl situován na parkovišti supermarketu Hypernova , kde měli posádky k dispozici kvalitní zázemí. Soutěž na programu čtyři RZ (dvě RZ dvakrát) v pátek večer. Bohužel již ve čtvrtek museli pořadatelé zrušit jednu RZ vedoucí od vesnice Stéblová do Lázní Bohdaneč, skrz nedodržení povolené doby pro seznamovací jízdy (jedné ze stratujících posádek). V pátek se tedy jela jedna šotolinová zkouška dvakrát. V sobotu bylo připraveno sedm RZ (dvě RZ třikrát) a závěrečný duel dvojic na plochodrážním oválu. Dohromady soutěž měřila těsně přes 300 km, z toho 76 km bylo „ostrých“.
                        Na startu se objevilo mnoho dobrých posádek a papírově největšími favority na vítězství byli Kohout s Lancií, Vak s Lancií a Koutný se Subaru. Do absolutního pořadí chtěli také promluvit Vodehnal s Audi, Zahradník s Lancií a Švec s Fordem. Ve třídě A3 byli největšími favority Míča, Majšajdr, Čermák, Hanáček a Nouzecký. Ve třídě A2 se schylovalo k souboji mezi Zenklem, Čermákem a Tůmou. V nejpočetnější třídě A1 byl nějvětším favoritem Benda s Felícií a ve třídě historiků měl být nejrychlejší Padrián.
                        Soutěž začala v pátek startem v centru města v 19h a po krátkém servise před šotolinovým testem, který vedl za tepelnou Elektrárnou Opatovice a končil u vesnice Opatovice n/L. Druhý průjezd byl stížen kromě oblak prachu také setměním.Po tomto úvodu byl překvapivě nejrychlejší Martin Vodehnal s Audi a hned za ním následoval Míča s Golfem. Druhý nejrychlejší jezdec ve skupině A4 byl Koutný, který ztrácel na prvního 16 sekund. Technické problémy provázely Kohouta a Švece. Velice rychlý byl i Padrián, ale několika výlety mimo trať ztratil drahocenný čas.
                        V sobotu ráno začala 2. etapa Pardubické Rallye RZ u vesnice Jankovice u Přelouče. Bohužel ranní nápor houbařů zkomplikoval uzavření tratě natolik, že celý harmonogram musel být posunut téměř o hodinu. To posádky ovšem neodradilo a Vodehnal sVašátkem nastoupili do boje tvrdě s cílem udržet za zády Vaka, Koutného, Kohouta a další.
                        Potom následovala další RZ vedoucí skrz obec Svojšice, která se jela v první polovině ve stejné podobě jako minulý rok, ovšem druhá, velmi náročná část s různými povrchy, vyžadovala změnu tempa, jízdu mimo ideální stopu a hodně hodně pozornosti. Kohouta zlobila technika, takže jediný kdo mohl ohrozit Vodehnala byl Koutný a taky ze zadu útočící Šťastný (oba Subaru). Vak neudržel při druhém průjezdu na známém úseku svoji Lancii na silnici a skončil mimo trať. Naopak velmi dobře si také při svém premiérovém startu vedl Rudolf Zahradník s Lancií. Koutný v sobotu vyhrál dvě RZ a velmi dotíral na Vodehnala, ale ten útok ustál, vyhrál v sobotu tři RZ a udržel si o 7,6 sekund celkově první místo. Druhý skončil Koutný a třetí bezchybnou jízdou Zahradník.

                        Ve třídě A3 si po celou soutěž kontroloval první místo Míča jedoucí s Golfem, druhý skončil Majšajdr, velmi dobře pilotující Ford Eskort RS a třetí skončil Grim s Opelem Kadet.
                        Třídu A2 vyhrál s přehledem Zenkl, jedoucí na Toyotě se slovy:“ Takhle vypadá pravá rallye, těžké, někde rozbité, ale pro všechny stejné.“ a celkově obsadil čtvrté místo, druhý byl Tůma a třetí Urban (oba Felicie).
                        V nejpočetnější skupině závodních vozů do 1400ccm sk. A1 si nejlépe počínal Klinger s Favoritem, druhý skončil Benda a třetí Hůla (oba Felicie).
                        Skupinu historických vozidel H2 vyhrál domácí jezdec Šmahel jedoucí s vozem BMW, druhý skončil Kašpar a třetí Padruněk.
                        Ve skupině historických vozidel o obsahu do 1200ccm dominovala nejdříve posádka Padrián-Krtička se Škodou 100, ale po výletu mimo trať (stejné místo jako později Vak) vyhrála posádka Křišťan-Vrzal, druhý skončil Doubrava Š 130 a třetí Reger Š 110 R.
                        Skrz zpoždění z počátku dne, se měnil nešťastně harmonogram i v průběhu a komplikoval tak spolujezdcům i časomírám plánované kontroly. Vznikající dohady pak znepříjemnily jinak dobře zajištěné RZ. Dalším smutným okamžikem bylo rozhodnutí o nemožnosti použití plochodrážního oválu skrz znehodnocený podklad díky deštivému počasí v předchozích dnech. Posádky proto zavítaly přímo do cíle, který je přivítal opět v centru Pardubic na Perštýnském naměstí za hojné účasti diváků.
                        Pořadatelé se snažili, aby pro zúčastněné posádky byla soutěž zajímavá a přiměřeně náročná a pro diváky to byla zajímavá podívaná, což se snad podařilo splnit. Nicméně atmosféra okolo trati nebyla tak přívětivá, jako vídáme v ostatním místech kolem rallye a bude nutno věnovat ještě hodně úsilí pro větší podporu zainteresovaných obcí a správních institucí.

                        Tomáš Chaloupek




                        Upravil - it 04 Sep 2005 16:58:18

                        Upravil - it 04 Sep 2005 16:59:16

                        Upravil - it 04 Sep 2005 16:59:45

                        Komentář


                        • To zuba_r

                          Před dvaceti lety se také po tratích proháněly z 90% škodovky a ti co tenkrát jezdili, tak byli připraveni na takový rozbitý povrch RZ. Kdyby pan Šimík napsal do ZU k soutěži, že některé úseky budou podobny řecké Acropolis(jak to ostatně píše v oficiálním hodnocení soutěže viz. předchozí článek od IT), tak by asi některé posádky zvážily svou účast na této soutěži a nebyly by pak nemile překvapeny.

                          Před dvaceti lety také jezdila levnější a jednodužší auta. Mě osobně se konec RZ2 vůbec nelíbil a bylo mi našeho auta hrozně líto, když jsem ho musel dostat přes ten kilometrový úsek nasypaného kamení.

                          Komentář


                          • Chymale, chapu ze jste meli obavu o Vase auto,
                            nevim jetli jste jeli takovou to RZ s tezkou sotolinou poprve,bude dobre kdzyz treba priste uvedes sve jmeno nebo cislo posadky,radi uvitame konstruktivni kritiku,ale s anonymy odmitame ztracet cas,v tvem pripade udelam vyjimku.
                            K topu jak to popisujes ,ze jste byli jako posadka "prekvapeni z useku optizne RZ" Ty co jsi udelali cas na trening s itinerarem tak vedeli co pojedou.Vy jste trenink nemeli?
                            Podotykam za zkusene posadky po zjisteni situace z treningu upravili auta tak, aby bez uhony zvladli tento typ trate.

                            Tomáš Chaloupek
                            www.volnypohar.net

                            Upravil - it 07 Sep 2005 12:20:05

                            Upravil - it 07 Sep 2005 12:22:08

                            Komentář


                            • To it: Predesilam, ze jsem Pardubice nejel, ale musim bohuzel reagovat na Vas prispevek. To co zde publikujete ukazuje, ze s praktickym zavodenim jste prisel do styku velmi mlhave, jakoz i se zavodni technikou. Nastaveni vozidla na velmi rozbity povrch je prakticky nemozne-usek lye jen protrpet a modlit se, aby roysah skod byl co nejmensi, navic proklamace o levnem amaterskem zavodeni berou timto Vasim vyrokem za sve. Tezko si mohou soukromnici dovolit zbytecne defekty, natoz pak jizdu po rafku. Po prepoctu techto vicenakladu mozna pochopite proc jezdci tyhle rozbijecky nesnasi. S anonymitou problem nemam. Martin Knesl.

                              L3doP5most....ses si jistej???

                              Komentář


                              • quote:
                                To it: Predesilam, ze jsem Pardubice nejel, ale musim bohuzel reagovat na Vas prispevek. To co zde publikujete ukazuje, ze s praktickym zavodenim jste prisel do styku velmi mlhave, jakoz i se zavodni technikou. Nastaveni vozidla na velmi rozbity povrch je prakticky nemozne-usek lye jen protrpet a modlit se, aby roysah skod byl co nejmensi, navic proklamace o levnem amaterskem zavodeni berou timto Vasim vyrokem za sve. Tezko si mohou soukromnici dovolit zbytecne defekty, natoz pak jizdu po rafku. Po prepoctu techto vicenakladu mozna pochopite proc jezdci tyhle rozbijecky nesnasi. S anonymitou problem nemam. Martin Knesl.

                                Martine Knesle,mluvil jsem o nastaveni podvozku, pokud vidim celkovy charekter RZ pri treninku,
                                sam musim si rozhodnou jak to pojedu od vyberu obuti az po to, ze do rozpisu napisi kde jaky nebezpecny usek je,a podle toho potom jedu,brod take neprojizdim 200 km/h.
                                Myslim ze toto neni tak nedostupne pro amatery o kterych mluvime.Je to spise vec pripravy.O tom prave rallye je.




                                Upravil - it 08 Sep 2005 11:57:29

                                Komentář

                                Working...
                                X