Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Amatérské Rally v ČR

Collapse
X
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • quote:
    My jsne taky jeli(st.č. 76)a organizace vcelku fungovala.Ta zdržení sice nebyla příjemná,ale pořadatelům bych to nevytýkal.Akorát mi vadilo,že nás v pátek večer po více než hodinovém čekání nechali jet na nezahřátých gumách.

    Co je to za vcelku fungující organizaci, když na start do RZ1 /vzhledem ke start.č. jsi na ostro jinou RZ nemohl jet/ jsi čekal více jak 1 hod.

    Komentář


    • Nemáte někdo šajn jak dopadli ti závodníci z čísla 11.
      Podle stromu a auta po nárazu a také v důsledku přerušení a rušení RZ to muselo být "velké".

      Komentář


      • Aktuální informace úplně nemám,ale v sobtou nám říkala nějaká pořadatelka, že to asi není nic moc.Mluvila o krvácení do mozku a propíchnuté plíci. V noci tam zasahoval i vrtulník.
        Stalo se to v takové poměrně rychlé zatáčce, která byla mírně přes horizont.

        Komentář


        • Nevíte, od kdy se bude dát zaregistrovat na valašskou zimu?

          Komentář


          • quote:
            quote:
            My jsne taky jeli(st.č. 76)a organizace vcelku fungovala.Ta zdržení sice nebyla příjemná,ale pořadatelům bych to nevytýkal.Akorát mi vadilo,že nás v pátek večer po více než hodinovém čekání nechali jet na nezahřátých gumách.

            Co je to za vcelku fungující organizaci, když na start do RZ1 /vzhledem ke start.č. jsi na ostro jinou RZ nemohl jet/ jsi čekal více jak 1 hod.

            Čekalo se kvůli havárii na následujiící RZ.Přistával tam i vrtulník,takže to nějaký čas zabralo.Vážně si nemyslím,že by organizace na Volném poháru (kromě Pardubic) byla nějak výrazně horší než třeba na sprintech.

            Komentář


            • To codriver: Nevím, jakou jsi dostal informaci ohledně čekání, ale více jak 30 vozidel čekalo před ČK již před havárií. To s havárií na RZ 2 nemělo nic společného.
              Řešení havárie na některé RZ se řeší tak, že se vozidla na startu této RZ odkloní na objezdovou trasu /která by měla být součástí itineráře/ a soutěž může pokračovat bez podstatného zdržení, které je potom možné korigovat v přeskupení. Nechat čekat vozidla před jinou RZ nemá opodstatnění ani logiku.
              Před RZ 1 vzniklo zdržení z jiného důvodu.


              Komentář


              • Najak Vas panove nachapu chteli by jste od amateru to same, nebo jeste lepsi organizaci jako od profiku?Bylo by to hezke ale zazraky se x mensim rozpoctem tezko delaji, navic ceka se i na MČR Sprintrally.
                Jo a cekani jeste nikoho nezabilo.



                Upravil - ccc 11 Oct 2005 12:23:47

                Komentář




                • Fotografie z Rallye Sprintu Hořovice 2005 jsou k videni na
                  http://www.volnypohar.net/

                  Komentář


                  • to ccc

                    Proc si myslis, ze je to o penezich? Napriklad CMPR ma stejne,nebo min penez na jeden zavod nez VP. V CMPR jezdi 45-60 posadek,kdezto ve VP 80-100 posadek, pricemz startovne je stejne nizke u obou serialu. Navic CMPR bohuzel ze sveho statutu oficialnich zavodu musi platit sportovni, bezpecnostni a technicke cinovniky, a oficialni casomiru s know-how na oficialni online vysledky. Z cehoz vyplyva, ze VP musi mit vic prostredku na poradatelskou sluzbu a ostatni zajisteni,nez CMPR.

                    Takze pokud se ve VP dejou takovyhle pripady dlouhyho zdrzeni a organizacniho chaosu, neni to o penezich (ktery jsou bud vyplytvany, nebo slouzi k zisku poradajicim subjektum), ale o kvalite pripravy cele souteze.

                    Kdy uz to konecne pochopite, ze tyhle veci se mohou delat amatersky, ale musi byt stejne profesionalni, jako u ostatnich serialu, pokud maji bezchybne (nebo s co nejmensimi chybami, protoze bezchbna neni zdana rally poradana kymkoli)fungovat.
                    Zajistit a oznacit objizdne useky je snad nutnost, na kterou penize vubec nejsou treba, a ktera treba v CMPR, nebo i sprintech dobre funguje.

                    Takze mi tahle pripominka prijde dost laicka a nepromyslena.

                    Komentář


                    • To ccc: Myslím si, že naopak čím amatérštější soutěž, tím by měl pořadatel více dbát na bezpečí posádek, diváků a pořadatelů. Je to asi naivní a bláhová představa, ale logiku to má. Horší je, že Volný pohár nemá žádná pevná pravidla a rámec soutěží, je to vysloveně VOLNÝ pohár, většina věcí je FREE, podle mého názoru až moc.

                      ewrc-results.com

                      Komentář



                      • Az u Vas bude jezdit pravidelne 80-100 posadek tak muzete kritizovat

                        Komentář


                        • to ccc

                          Neblbni clovece? Tahle tvoje pripominka je prece uplne mimo tebou nadhozeny tema, a o nicem nevypovida a nic neresi. Nejsme maly smradi na piskovisti, co se hadaji, kdo ma hezci kolobezku.

                          Komentář


                          • Neříkám,že na Volném poháru je vše 100% OK.Já už se zúčastňuju čtvrtým rokem a musím říct,že za tu dobu je vidět velký pokrok.Ať už se to týká organizace nebo vozového parku.Určitě by se dala spousta věcí vylepšit,ale počet startujících posádek snad hovoří za vše.Kdyby mezi startujícíma převládala nespokojenost tak by asi přešli do ČMPR.Tím nechci úroveň tohoto seriálu snižovat.Myslím si,že oba mají svoje místo na slunci.

                            Komentář


                            • Aktualizace Rallye bazaru
                              (karoserie s rámem - Škoda Octavia Cup atd.).

                              http://www.volnypohar.net/


                              Komentář


                              • Nevíte někdo jak to bude s Valašskou stopou příští rok ?? Letos se jela tuším 22.1. Nějaké info bych potřeboval ( datum, registrace, přihlášky..atd) Díky za každou zprávu

                                Komentář

                                Working...
                                X