Dvě zajímavosti. Vítěz HA Jensen by mezi "velkýma" autama dojel na 23 místě dle časů. A druhá zajímavost,ještě na RZ 8 kolem nás projela všechna soudobá auta,která do soutěže odstartovala,včetně jediného odpadlíka páteční etapy Hodaně. O pár metrů dál už ovšem skončil L. Votava.
Byl jsem tam. To auto sedělo na hraně škarpy na břiše, nehlo s ním ani deset lidí. Navíc, jak ho chtěli vytlačit, uthli mu zadní křídlo a rozbili okno. Vytáhnul ho až nějaký offroad po průjezdu historiků. Moc času tam na odklízení nebylo, Jennsen tam byl za chvilku, ale kousek před zatáčkou na to upozorňovali, tak si všichni dali pozor.
Přesný popis. Zahlásili před zatáčkou něco na diváky, kteří šli po cestě nahoru směrem do lesa, a na štěrku v zatáčce jim to pak uklouzlo, a už byli ve "Vaškově" příkopě. Ztráta pozornosti? Příkop byl plný bahna a když jsme se je snažili vytlačit, jen se zahrabal hlouběji. V přestávce mezi Vltavou a Šumavou měl přijet traktor, ale bylo to nějaké komplikované s jeho příjezdem, tak jsem ho vytáhl svým autem - hrůza, divák na uzavřené trati Auto to naštěstí přežilo celkem bez úhony, i když leželo na té hraně příkopu...
Jinak Šumava krásná, byť s deštěm, jen ten počet aut (soudobých)...
Kluci říkali, že když vylézali z auta, tak první člověk, co se objevil byl pořadatel ve vestě a hned jim hlásil, že vyletěli na oleji z Kalistova auta...
Takže o tom oleji se asi vědělo, ale nikdo se nesnažil posádky zpomalit!
Oto, ale to je ten stálý problém systému s radiobody, že pořadatel mezi radiobody,což může být i 5 km, nemá jak posádky varovat,nemá ani žlutou a zde potřebnější žlutočervenou vlajku na problém na trati rychlostky....a nikdo na to nereaguje .
Vrci: asfalt byl něco mezi mokrej a vlhkej, takže se to pěkně rozpilo po celé šířce silnice, hlavně posledních cca 100m. Šli jsme tam pěšky a bylo to jak na ledu.o
Zanechat komentář: