Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Sezóna 2017

Collapse
X
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #46
    Zajímavé by asi bylo, kdo má zájem o pozemky. Tohle nemá s lidmi kolem nic společného. Ti jsou za ta léta zvyklí. Nehledě na fakt, že dříve se toho jezdívalo o hodně víc a s mnohem větší návštěvností, která městu situaci komplikovala více.
    www.karno-rallymodely.cz

    Komentář


    • #47
      největší binčus dělá tetina, která si postavila/koupila barák v době, kdy tam okruh už byl a ta pobláznila pár dalších a vox populi vox dei, takže si páni konšelé a zastupitelé sedli před bandou křiklounů na zadek, takhle to bylo už jinde mockrát, napadají mě Mariánky, nebo Římov, ale jistě to je tak i jinde
      Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE

      Komentář


      • #48
        Valda končí na Slovensku u MM Rally Teamu!
        Snaha je o zajištění vlastního programu na Českých tratích...

        Komentář


        • #49
          pokud to tu bylo tak se omlouvám Kopná se vrací http://zlinsky.denik.cz/ostatni_regi...-20170317.html

          Komentář


          • #50
            Je víc než zřejmé, že při současném nárůstu počtu retardérů na tratích RZ začíná být důležitější než funkční časomíra právě hodnocení průjezdů, resp. proces udělování penalizací za nesprávný průjezd retardéru.
            Očekávané vyjasnění měl přinést bulletin č. 3 a opravit i nesmyslné zkrácení vzdálenosti mezi prvky standardního retardéru z 8 m na dříve platných 10 m (což se ale nestalo, odborníci usoudili, že správná hodnota pro letošní rok bude min. 9 m). A jak je definováno, co bude penalizováno 5s za "posunutí 1 části retardéru mimo základnu"? Ten otazník na obrázku vyjadřuje neznámou a těch bude tolik, kolik bude rozhodčích faktu a jak rozdílné budou jejich názory na to, co ještě není posun a co už posun je. Někomu bude stačit posun o 3 mm, jiný třeba svému oblíbenci pár cm přehlédne... Vypadá to, že se hodnocení posouvá od exaktně měřeného času k subjektivně pojatému hodnocení jako u krasobruslení.
            Naposledy upraveno JanO; 11-04-17, 21:51. Důvod: Pročpak se obrázek přestal zobrazovat?

            Komentář


            • #51
              Jo,jo... já už dávno říkal, že by měli ustanovit rozhodčího pro hodnocení uměleckého dojmu...

              Komentář


              • #52
                Původně odeslal JanO Zobrazit příspěvek
                Je víc než zřejmé, že při současném nárůstu počtu retardérů na tratích RZ začíná být důležitější než funkční časomíra právě hodnocení průjezdů, resp. proces udělování penalizací za nesprávný průjezd retardéru.
                Očekávané vyjasnění měl přinést bulletin č. 3 a opravit i nesmyslné zkrácení vzdálenosti mezi prvky standardního retardéru z 8 m na dříve platných 10 m (což se ale nestalo, odborníci usoudili, že správná hodnota pro letošní rok bude min. 9 m). A jak je definováno, co bude penalizováno 5s za "posunutí 1 části retardéru mimo základnu"? Ten otazník na obrázku vyjadřuje neznámou a těch bude tolik, kolik bude rozhodčích faktu a jak rozdílné budou jejich názory na to, co ještě není posun a co už posun je. Někomu bude stačit posun o 3 mm, jiný třeba svému oblíbenci pár cm přehlédne... Vypadá to, že se hodnocení posouvá od exaktně měřeného času k subjektivně pojatému hodnocení jako u krasobruslení.
                Naštěstí je tam slovíčko MINIMÁLNĚ - což znamená že záleží na pořadateli jak moc ho "utáhne" !

                Komentář


                • #53
                  Podle mne je špatný penalizovat posádku za posunutí retardéru o 1 cm třeba ( když ho mine tak ano ) . Na MS co by měl být vzor a to nej do něj strkají , tlačí před sebou balíky atd. a žádnou penalizaci nemají ( oni na MS mají jiný řády ? ) .Proto se ptám proč náš fas vymyslel penalizova posádky , kde to opsali z jakých řádů by mi to zajímalo a co si vymyslí příště mimo řádů mezinárodních , třeba že bude posádka troubit na RZ že jedou ? . To samí je o rušení RZ po překročení 130 km . https://www.ewrc.cz/clanek/30211-zas...na-poradu-dne/ Nejde o žádnou regulaci, neexistuje jakékoliv pravidlo říkající, že by se zkoušky nemohly v průměru jet rychleji než 130 km/h," říká za FIA Jarmo Mahonen.

                  Komentář


                  • #54
                    Tak to funguje na MS. Já si myslím ,že jsou jedny řády, ale záleží asi na pořadateli. Valašská rally spousty až zbytečných retarderů a spousta penalizací a viděl jsem i na vlastní oči , že rozhodčí faktu udělil penalizaci neoprávněně. Rallysprint Kopná jen pár retardérů a rozhodčí faktu byli zrušeni. A rally to výrazně prospělo. Žádné penalizace od rozhodčích faktu( kdo to vůbec je rozhodčí faktu)

                    Komentář

                    Working...
                    X