Oznámení

Collapse
No announcement yet.

23. Ageus Rallysprint ( Kopná)

Collapse
X
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #61
    Hele gonzo. Kdyz napises na ministerstvo dotaz, zda je mozne si na Skoda felicia namontovat kola o velikosti 15" tak ti urednik stejne jako kamaradovi napise, ze lze namontovat pouze kola schvalens vyrobcem. A to 15" nejsou a presto to jde zcela legalne Treba na crx existuje TUV schvaleny bodykit. Mimo jine i ten ram. Byl to pulram a delal jsem to pred par lety, nekdy kolem 2007. Vcetne schvaleni. Problem byl s montazi, protoze uz neexistovala montazni firma, ktera vekem zanikla. TUV na dotaz upravilo moznost na jinou firmu, ktera montuje ramy a daval mi to tam Neuman. Od ministerskeho urednika spravnou odpoved necekej. Co si sam nezjistis to nemas. Hromada lidi se ohani ruznym asestem 8SD apod. To ale neni to spravne. Kdokoli muze vyrobit nahradni dil na jakekoli auto. Jediny ke schvaleni pro evropu je tuv institut, ktery muze vyrobci schvalit uziti a podminky uziti. Pokud to preveeu na disky, tak na feldu muzes mit 15" kola ale jen s uzitim konkretni pneumatiky, aby byl zachovan obvod a max. prumer. Jinou nemuzes pouzit. Toto je v typovem listu a urad ti to prepise do tp. Hromada uradu ale neresi uz et, ktere je pro ne nepodstatne ale dulezite stejne jako prumer, sirka a pneu. Oni totiz v mnoha pripadech nevi co to je, nebo to nepovazuji za dulezite cislo, protoze se obecne o tom nehovori. Jediny papir, ktery je pro tebe podstatny, je do cestiny prelozeny typovy list a sppneni vsech podmine, ktere jsou tam uvedeny. Pokud u ramu dodrzis montazni firmu, znaceni ramu, ktere na nem je a ostatni tak neni problem. A ted ti reknu proc to nikdo nedela. Takto montovany ram do crx stoji cca 38 tis.mod OMP. Montaz stala 21 tis. Ja jsem si vzal 5 tis. Opravdu jses takovy fanda? Hromada cechu resi jak toto omrdat a sve lesenove trubky chce mit zapsane v tp nejlepe zadarmo nebo za flasku lacine whisky z Lidlu. Toto, co jsem napsal neni ceska cesta. Druha moznost je koupit auto z ramem v cizine. V ramci jednotne legislativy EU cesky uredni prepise rakousky tp na cesky vcetne toho ramu. Existuje urcita vaha pravnich predpisu. Urednik se muze cukat jak chce. Uz jsem se setksl i s tim, ze urednik u dovozu auta z Italie omezil hmotniost na taznem, protoze u nas je tato hmotnost nizzsi. Pokud si to nechas libit, tak mu to projde. Pokud ne, a budes hajzl jako paces, tak zrusi dovozove rizeni pro uredni chybu a na tazne ti pekne napise 2,5 tuny jak sis to auto koupil. Ne 2 tuny jak se to u nas prodava. Konkterne Renault trafic. Treba vvrakouskunnebo nemecku muze auto s ramem jezdit. Podivej se na rakouskemsoutezi na jakych spz jezdi. Sunda ji z cvicky, nasadi na zavodni a jede. Tam se treba pojistka plati na spz. Ne na auto. Nikdo to tam neresi. Ono je totiz nenapadne ojebavat jako u nas.
    Kua já na to jednou našetřím a vrátím se zase na tratě. ?? 2014 ?? Ne sranda.. Už jsem se vrátil.

    Komentář


    • #62
      Dobře pačesi, jsi v tom fundovanější, budu ti věřit.
      Leon TDI Evo I Powerplus 764, Turbo 96 Kw,chip Dieselpower

      Komentář


      • #63
        |Pačes má pravdu,vážně to jde. znám kluka v Brně ten má rám(takový půlrám) normálně legálně namontován.Měl stím teda hodně papírování dokonce i státní zkušebnu musel řešit. ale má to.A pak někdo z Rosic to má taky v Mitsubishi ,ale na rakouských spz. je to ale normal legální.

        Komentář


        • #64
          Šumava zasněžena, že by další skvělý a opravdový závod tak jak byla Kopná

          Komentář

          Working...
          X