Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Sezona 2018

Collapse
X
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #46
    A o čem tedy?

    Komentář


    • #47
      Dovolím si napsat můj názor ke kauze benzín. Podle mě obecně ta myšlenka jednotného benzínu není úplně špatná a pro naprostou většinu posádek by mohla být přínosem. Nevím, jak vozy R5 jsou náchylné na změnu benzínu, ale podle reakcí posádek asi hodně (pokud za tím není něco jiného). Takže ty vynechám a budeme řešit 80-90% procent zbývajících posádek, které zase tak neřeší, co jedou a nepoznají rozdíl v dodavateli.

      Co by mělo být cílem a výhodou jednotného benzínu? Pro posádky samozřejmě levnější cena, možná výrazně. Při velkých objemech se dá vždy domluvit o hodně výhodnější cena. A tady by posádky mohly ušetřit docela dost. Dá se stanovit, pro jaké třídy by byl jednotný dodavatel. Dá se udělat výběrové řízení s jasným zadáním a dá se mezi dodavateli vysoutěžit velmi zajímavá cena.

      Problém je v tom, že by se to muselo připravit třeba s ročním předstihem a za jasných podmínek. Měla by tomu předcházet diskuse s posádkami. Co ale vím, tak v prosinci se to jen nadhodilo jako myšlenka, rázem se to dostalo ven a ty přední posádky s R5 se začaly bouřit. Ostatní mlčí. Jen se hledá, kdo za tím je a kdo by z toho měl jaký vývar. Podstata se neřeší. Myšlenka byla zcela nepřipravená, špatně vysvětlená a teď je i na letošek zavržená. Za to si může Autoklub sám.

      Komentář


      • #48
        Původně odeslal Shacki Zobrazit příspěvek
        Dovolím si napsat můj názor ke kauze benzín. Podle mě obecně ta myšlenka jednotného benzínu není úplně špatná a pro naprostou většinu posádek by mohla být přínosem. Nevím, jak vozy R5 jsou náchylné na změnu benzínu, ale podle reakcí posádek asi hodně (pokud za tím není něco jiného). Takže ty vynechám a budeme řešit 80-90% procent zbývajících posádek, které zase tak neřeší, co jedou a nepoznají rozdíl v dodavateli.

        Co by mělo být cílem a výhodou jednotného benzínu? Pro posádky samozřejmě levnější cena, možná výrazně. Při velkých objemech se dá vždy domluvit o hodně výhodnější cena. A tady by posádky mohly ušetřit docela dost. Dá se stanovit, pro jaké třídy by byl jednotný dodavatel. Dá se udělat výběrové řízení s jasným zadáním a dá se mezi dodavateli vysoutěžit velmi zajímavá cena.

        Problém je v tom, že by se to muselo připravit třeba s ročním předstihem a za jasných podmínek. Měla by tomu předcházet diskuse s posádkami. Co ale vím, tak v prosinci se to jen nadhodilo jako myšlenka, rázem se to dostalo ven a ty přední posádky s R5 se začaly bouřit. Ostatní mlčí. Jen se hledá, kdo za tím je a kdo by z toho měl jaký vývar. Podstata se neřeší. Myšlenka byla zcela nepřipravená, špatně vysvětlená a teď je i na letošek zavržená. Za to si může Autoklub sám.
        Ostatnich posadek se někdo ptal? Ja osobně jsem proti, nepotřebuju, aby se motal cizí člověk kolem auta a popř něco poskodil. Michal Horák

        Komentář


        • #49
          Benzín je vyřešen. Ale Most se nejede to je jasná zpráva. Jeseníky to prý odpískají v únoru

          Komentář


          • #50
            A jak je vyřešen ten benzin ?
            Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)

            Komentář


            • #51
              no nebude Josefe.Akce ropa byla zastavena

              Komentář


              • #52
                Původně odeslal Toni Zobrazit příspěvek

                Ostatnich posadek se někdo ptal? Ja osobně jsem proti, nepotřebuju, aby se motal cizí člověk kolem auta a popř něco poskodil. Michal Horák
                No psal jsem, že neptal. Ono to bylo v nulové fázi. Proč myslíš, že by se měl motat cizí člověk kolem auta?

                Komentář


                • #53
                  shacki: jednotný benzín dobrá myšlenka ?? Musím důrazně nesouhlasit, každá nařízená povinná jednotnost je naprosto špatná idea, vždy, opakuji vždy to má nějaké ekonomické či jiné temné pozadí, o kterém ví jenom ti, co to nařídí a ti, co z toho mají nějaký prospěch. Už tady máme příklady , např. jednotné úrazové pojištění povinně na celý rok, i když jedu třeba 2 závody a individuálně jsem to pořizoval laciněji, byť nejde o astronomické částky, ale autoklub z toho má cca 5OO-1 mil. ročně,kam tyto peníze nakonec zmizí, nikdo neví, dále povinné pojištění na odpovědnost na rz, opět nařízený monopol, naprosto nevýhodný, dále snaha o povinné členství v AČR pro závodníky i pro členy týmu, samozřejmě s výhodou pro autoklub, nikoliv pro členy, kteří by tam byli jako otroci bez volebního práva....a s nařízeným chováním bez možnosti kritizovat nepravosti či se bránit soudní cestou a to pod sankcemi až 25O tis.!! Kdybych tohle dočasně přes soudy nezarazil, přes pochybnou a jistě nezištnou podporu některých jezdců, např. M.Prokop, tak alespoň já už nezávodím.
                  Výhodnost u benzínu zde vůbec nevidím, nastoluje se monopol, který mnohým posádkám, ale i pořadatelům !! může omezit podporu ze strany jiných výrobců či dodavatelů PHM, navíc není pravda, že mezi benzíny nejsou rozdíly, /vlastní zkušenost/ a že to 80% posádek je jedno ? NENÍ !!
                  Navíc se otevírají dvířka pro možnost dalších povinných monopolů, už byly pokusy u pneu/ DMack/.
                  Mám pocit, že tady mnozí stále nějak nechápou, jak nadřízená složka funguje,bohužel...

                  Komentář


                  • #54
                    Tak pokud se za vším vidí jen temné pozadí, tak se nelze nikam hnout. Moje myšlenka není taková, že se něco nařizuje, ale domluví tak, aby to bylo výhodnější pro všechny. Ale opět se ukazuje, že v rally je něco špatně.

                    Komentář


                    • #55
                      shacki tvá myšlenka že se něco nařizuje taková není to souhlasím, vím jak to myslíš.Ale v rally se vždy jen nařizovalo z hora a nikdo se nikoho neptá. Lépe řečeno neprobíhá diskuze. zainteresovaných lidí. I když jsem slyšel od zainteresovaných lidí co do rally dělají ,že za poslední dobu pod vedením Tomáše Kunce se to hodně zlepšilo .Třeba jak píše Vrátniček o dotacích na velké soutěže ,které si rozdělí milionové dotace a sprinty nedostanou nic, tak to se pak nemůžeme divit ,že nám pomalu zanikají. Nebo to je z autoklubu účelové? První se zruší ve sprintech mistrovství republiky tak že už se nejede o mistra. pak se nedají dotace na sprinty. náklady se zvyšují auta ubývaji, tak se to logicky žene k zániku.

                      Komentář


                      • #56
                        Dalším možným řešením by bylo přesvědčit ty desítky až stovky posádek ve všech možných neoficiálních soutěžích, aby přešly k oficiálním. Ale mám pocit, že ani o to se nikdo nesnaží.

                        Komentář


                        • #57
                          Spiš to bude naopak. Posádky z RSS půjdou do CMPR, kde mají jistotu kalendáře a ještě pojedou za méně peněz.
                          http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                          Rally Fans Mariánské Lázně

                          Komentář


                          • #58


                            od PLuto » pon 15.01.2018 14:51

                            Konečně vyšel "něco jako zápis" ze zasedání Komise rally z 9.1.2018:

                            V úterý 9. ledna 2018 poprvé v letošním roce zasedala Komise rally a projednala aktuální záležitosti.

                            Byl schválen harmonogram a náplň jezdeckých školení, uloženy úkoly v přípravě pořadatelského školení. Kalendáře podniků byly schváleny se změnami týkajícími se zrušení Rally Most a přesunu Rally Vsetín z důvodů termínové kolize s Rally Košice.
                            Komise rally projednala připomínky ke znění aktuálních předpisů Standardních propozic 2018, do konečného znění budou zapracovány i požadavky prioritních jezdců z roku 2017 k organizaci servisních zón a průzkumných vozidel.

                            V rámci zasedání komise proběhlo jednání se zástupci prioritních jezdců ve věci jednotného dodavatele paliva pro rally. Cílem bylo seznámit přítomné zástupce o probíhajících jednáních a o aktuálním stavu. Připomínky ze stran jezdců byly vzaty na vědomí a komise se jimi bude zabývat. Jednotné palivo je velmi důležitým prvkem, který ovlivňuje sportovní úroveň šampionátu. Obzvlášť v tak konkurenčním prostředí, kterým české mistrovství převyšuje šampionáty okolních zemí. Projekt má velmi důležitý rozměr z hlediska úspory nákladů pro pořadatele a jezdce. Nese s sebou mnoho aspektů, které je třeba důkladně rozpracovat. Komise rally chce touto cestou rozptýlit dezinformace, které se v poslední době k tomuto bodu objevily. Zavedení jednotného paliva je na úrovni jednání, proto jeho zavedení pro rok 2018 nebude realizováno. Autoklub České republiky se touto problematikou bude i nadále zabývat pro následující sezony. Komise rally bude pravidelně informovat o vývoji jednání. Předseda komise rally poděkoval všem za spolupráci v této věci. PLuto www.AutoSport.CZ
                            Příspěvky: 17191 Registrován: úte 01.01.2008 00:00 Bydliště: Zlín
                            Sportu zdar a Rally zvlášť!!

                            Komentář


                            • #59
                              Samozřejmě se tam nepíše jakým způsobem oni se všema jednali a většina odpovědí byla - "to se nějak udělá" a nebo křik když už nevěděli kudy kam.
                              http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                              Rally Fans Mariánské Lázně

                              Komentář


                              • #60
                                Má někdo ifo co kopná a Jeseníky pojedou se nebo ne?

                                Komentář

                                Working...
                                X