Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Sezona 2018

Collapse
X
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Pokud bych bral naši debatu jako čistě akademickou, musel bych nesouhlasit, že občanské sdružení má stejný cíl jako s.r.o. Občanské sdružení podle zákona zkrátka nemůže mít jako svůj hlavní účel dosahování zisku, naproti tomu s.r.o. ano. To z nich dělá subjekty zcela rozdílné povahy. Jádro diskuse je ale zřejmě trošku jinde. Pokud říkáš, že Barumka není ziskovou akcí, nebudu se s Tebou o tom přít, protože nemám důvod Ti nevěřit. Přinejmenším se tomu ale upřímně divím.

    Komentář


    • Pane jako zaplatit a svezt se OK.Ale proč by vám měl pořadatel sdělovat zda vydělal nebo prodělal?
      Sportu zdar a Rally zvlášť!!

      Komentář


      • když nebude chtít dotaci ze společných peněz, tak nemusí sdělovat nic
        Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE

        Komentář


        • Původně odeslal Jiří Dokulil Zobrazit příspěvek
          Pokud bych bral naši debatu jako čistě akademickou, musel bych nesouhlasit, že občanské sdružení má stejný cíl jako s.r.o. Občanské sdružení podle zákona zkrátka nemůže mít jako svůj hlavní účel dosahování zisku, naproti tomu s.r.o. ano. ...............
          Jirko, občanské sdružení (OS) nebo i spolek je neziskovou organizací a svoji činnost nedělá pro zisk, ale přidanou hodnotu využije k činnosti OS a spolku, nebo k rozvoji spolku. Další podstatnou věcí jsou schválené stanovy.

          A k přidělovaným dotacím mám taky svůj názor. Dotace by se měly rozdělovat mezi pořadatele všech závodů, které spadají pod FAS, bohužel byl v minulosti nastaven princip způsobu - výše rozdělování a ten se dodržuje doposud.

          Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)

          Komentář


          • Několik uštěpačných poznámek:

            Občanská sdružení již několik let de iure neexistují, nahradily je spolky, které musí být zapsány u soudu a mj. tam také podávat informace o svém hospodaření (vše pak lze nalézt na justice.cz). Vydělávat nesmí, ale přijímat dotace a rozdělovat podle svého uvážení resp. dohody s donátorem smí včetně tvorby jistého drobného zisku, který ovšem musí reinvestovat.

            Jakýkoliv podnik může být šul nul, nastaví-li se správně vysoko osobní náklady těch, kteří se na něm podílejí a/nebo příslušných dodavatelů služeb. To se bohužel týká pouze velkých podniků, ale co ty menší a ještě menší? Kondec bojuje jako husita za spravedlnost, tedy BR, ale jaxi mu uniklo, že možná právě díky jejímu protěžování odpadá kolik? jezdců, kteří nemají ani na pneu(zdravím statečného člena redace eWRC) a dorazí je startovné. O pořadatelích nemluvě. Pro FAS jsem si našel jen pár vysvětlení a ani jedno se mi nelíbí. Buď je jako celek (čest výjimkám) nekompetentní nebo zlomyslný nebo se tam krade a úplatkaří, rozhodně nemám pocit, že se nějak usilovně stará o rozvoj sportu.

            Autoklub/FAS je ASN, do kteréhož úkolu nedorostl resp. z něj vyrostl, protože se historicky přeměnil na nepotickou pevnost, ale kde je psáno, že by měl rozdělovat resp. administrovat dotace? Historicky odvedl olbřímí práci, aby vytvořil papalášský bottleneck, skanzen minulosti a dojnou krávu současnosti, kterým projdou jenom správně prokádrovaní a zřejmě správně spolupracující (čest výjimkám), v němž není místo na obyčejný sport, kterým by mělo být vše provozované v rámci spolku. Stejným dílem jsou vinni ti ze státních orgánů, kteří k tomu napřed nečinně přihlížejí a pak udiveně a rozpačitě pozorují, jak jim po úřadech běhá policie. Takže ať si Autoklub/FAS dělá ASN, i to je dost práce, zvláště, když je nutno dohlížet na to, aby se pravidelně nakupovaly ty správné homologované věci. A do dotací ať se neplete.

            Faktem taky je, že mezi sto posádkami RSS se může najít nový Ogier, ale z BR se žádný nový Ogier nenarodí. Proč se např. nemůžou rozdělovat dotace dle nějakého předem daného kontrolovatelného mechanismu všem pořadatelů (třeba na počet startujících) na všech stupních?

            A závěrem k transparentnosti. IMHO každý podnik, který čerpá veřejné peníze by měl předložit vyúčtování onoho podniku (nebo sebe sama, nedělá-li nic jiného). Pak by tady nemusely planout někdy více a někdy méně oprávněné vášně a mohli bychom se tady jen dohadovat, jestli by to nešlo udělat ještě lépe než skvěle. Např. u BR jsem vyúčtování nikdy nenašel, pořádné není pokud vím ani na MŠMT. Asi jsem nehledal dost rozhodně... Mám v úctě práci pořadatelů včetně Regnerů a BR, koneckonců koukání skrz prsty na ní není (jen) její vina, rozhodně ne primárně, ale vůbec se mi to celé kolem financování rally/motorsportu nelíbí. Víc s tím asi neudělám...

            Tak ať se aspoň ta sezona vydaří a všem jezdcům přeji, aby jim to jezdilo, nebourali, auta se nesypala atp. a abychom se na konci roku mohli těšit na další sezonu tohoto úžasného sportu. Jako vždycky! Snad už bez pochyb...
            Naposledy upraveno Steg; 12-02-18, 19:16.

            Komentář


            • Trošku odbočím, včera na FREKVENCI 1 v pořadu Pressklub ,byl host Jan Štovíček a "napráskal " že letošní sezonu podpoří Autoklub Filipa Mareše a že pojede R5!

              Komentář


              • Ještě kdyby tak chtěli podpořit všechny pořadatele než od nich vybírat za to že uspořádají podnik.To by byl počin hodný min. poklony.Ale vto nevěřím a potažmo ani nedoufám bohužel
                Steguplně souhlas
                Sportu zdar a Rally zvlášť!!

                Komentář


                • Rally Invelt Pačejov ....


                  Dnes v zázemí BMW INVELT v pražských Stodůlkách proběhla konference, kde byl odtajněn program INVELT rally teamu. Posádky Jiří Jirovec - Kateřina Janovská a Václav Pech - Petr Uhel objasnili plány na letošní rok. Zároveň se zde mohla motoristická veřejnost dozvědět, že XXXIX. ročník pačejovské rally získá ve firmě INVELT generálního partnera.

                  Komentář


                  • Steg: Ne, nejsem husita, jen jsem se ohradil proti nápadu někde skrytě přerozdělovat peníze a je myslím jasné, že proti BR s Vámi nepůjdu . Jinak jsou některé Vaše myšlenky zajímavé, ale taky nabízí hned několik otazníků. Jako jeden příklad uvedu Váš nápad, "... s rozdělováním dotací dle nějakého předem daného kontrolovatelného mechanismu všem pořadatelům (třeba na počet startujících)."
                    Jak by to mělo (hypoteticky) probíhat? Trestat pořadatele za to, že má málo startujících, protože jede třeba poslední závod sezony nebo je to k němu daleko, nebo socialisticky dorovnávat počet startujících, aby měli všichni stejně?
                    Určitě máte pravdu v tom, že se nové talenty objeví pravděpodobněji v RSS (proto se mi třeba nelíbí formát TV zpravodajství z těchto závodů, kde by podle mne měli být více vidět dvoukolky), ale při BR má zase domácí špička možnost se porovnat s těmi, co už mají někam nakročeno - třeba evropští junioři a myslím si, že to srovnání je každý rok docela zajímavé. Na všem se dá najít pozitivum i negativum.

                    Komentář


                    • Jak je Filip Mareš a jeho příběh velká bomba, nemělo by se zapomenout, že byl vlastně východiském z nouze po krachu všech těch odborných (nebo odporných?) hrách kolem všelikých výběrových řízení okolo talentů. Ergo je to čistě či především Marešova zásluha a Autoklub s tím nemá nic společného, jakkoliv se jím nyní chlubí. A naštěstí jej podporuje. Alespoň jej. Svým způsobem je Filip ovšem paraván...
                      A s tím Inveltem (a Pačejovem) jsem si hodně oddechl. Zaplaťpánbůh (jakože jsem bezvěrec) za všechny blázny typu pana Jírovce. A že jich je, jenom nemají Invelt, což nemyslím ani proti panu Jírovcovi ani proti těm ostatním, jenom jsem si to chtěl sám uvědomit, jak tak sedím za klávesnicí, nemusím furt něco řešit a můžu si jenom užívat. Jen kdyby toho FASu(a FIA) nebylo ;-).
                      Naposledy upraveno Steg; 12-02-18, 22:51.

                      Komentář


                      • 2 Kondec: Jak kolem sebe mlátíte tím palcátem, tak jste se asi praštil do hlavy. Možná nechcete nebo neumíte rozumět psanému textu, nechci pochopitelně připustit, že neumím psát. Je něco kontrolovatelnějšího a více odkrytého než počet posádek? O jakém skrytém přerozdělování mluvíte? Nebo je to poněkud černý humor vzhledem k tomu, o čem se bavíme? A to nechci spekulovat o osobní zkušenosti!? Jsem dalek toho, abych si myslel, že jsem genius, na to už jsem toho moc prožil. Ale nedělejte ze mě prosím blbce. Navíc i ta kritika kritéria počtu posádek je poněkud vedle. Poněkud neorganickou poznámku o socialismu beru spíše jako výraz frustrace než argument. Například na Krumlově, třetí soutěži MMČR bylo loni přihlášeno 80 posádek. Na Příbrami, poslední soutěži 77. Na všem se bohužel pozitivum najít nedá. Jednou z takových věcí je způsob, jakým je řízen a kam je směrován rally sport. Nezaplevelujme to tady, jsem Vám k dispozici na mailu, máte-li nadále potřebu konverzovat.

                        Komentář


                        • Steg: To že jsem praštěný je bohužel obecně známo, takže jste nic nového neobjevil, jen jsem nevěděl, čím to bylo. Osobně nemám vůbec zapotřebí dělat z někoho blbce a protože se zde mluvilo hlavně o podpoře závodů RSS, měl jsem na mysli třeba tohle: Kopná (88 ), Vyškov (84), Most (45), Pačejov (100), Vsetín (90). A moje otázka byla, dal by jste každému pořadateli k vybranému startovnému ještě odměnu za posádky, nebo by jste podpořil ty co měli méně? Samozřejmě máte pravdu, nemá cenu to zde plevelit, celé to bylo jen akademické plácání co by kdyby a než nějaké mailování, můžeme se klidně potkat někde na závodech ...

                          Komentář


                          • Původně odeslal Steg Zobrazit příspěvek
                            Několik uštěpačných poznámek...
                            Moc pěkně a výstižně shrnuto. Jen bych možná doplnil, že pokud se některému z pořadatelů na začátku roku nedostává hotovosti, je možno využít nové služby AČR – poskytování finanční půjčky (zatím schváleno Barum 1,5 mil., PAMK 300 tis.)


                            Komentář


                            • Nová služba AČR je zajímavá, otázkou je z jakých peněz půjčuje a především za jakých podmínek.......
                              Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)

                              Komentář


                              • Všichni pořadatelé by měli dostat dotace z autoklubu protože vytváří hlavní činnost a hlavní naplň toho co by měl autoklub dělat.Je smutné že autoklub má na pujičky pro pořadatele ale na dotace ne ,fakt divné.

                                Komentář

                                Working...
                                X