Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Rally Bohemia 2019

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Hlavně i tam, kde ti lidi stáli původně by se auto NIKDY nedostalo...

    Komentář


    • https://www.facebook.com/media/set/?...3234709&type=3

      Bohemka mým oken. Na poprvé dobrý, příští rok znova

      Komentář


      • Pár mých fotek ke shlédnutí zde: jakobk.rajce.idnes.cz/Rally_Bohemia_2020/

        DSC_5090.jpg

        Za mě Bohemka povedená, a souboj o první místo tomu dal super náboj.
        Mé fotografie naleznete na jakobk.rajce.idnes.cz

        Komentář


        • Na Bohemku jsem vyrazil po fakt dlouhé době (naposledy jsem v Bolce byl v době Octávií WRC) a musím říct, že se mi tam líbilo. Celková pohoda, pořadatelé, se kterými se dalo rozumně domluvit, akční průjezdy mnoha posádek a atraktivní divácké fleky. Tamější organizátoři se rozhodně nemají za co stydět a role hostitelů úvodní soutěže sezóny se zhostili velmi dobře. Atmosférová galerka z mé kouzelné krabičky zde www.rallylife.cz/rally-bohemia-2020/
          http://www.rallyshots.cz

          Komentář


          • ANO nowi Bohemka super ,spokojenost , trasy nároční , lidi spokojený , stálo se dobře i u trati , jen moraváci dělali bordel jako vždy . Konečně jsem poznal více , proč nejezdit na moravský závody , nebo proč je lidi nemají rádi . Příště znovu i třeba obráceně ,ale tu Sosnovou bych na příště vyhodil z programu .Kvůli penězům je vidět se udělá všechno na úkor jiných věcí . Je vidět , že peníze jsou důležitější než posádky a diváci .
            Wladimeer ale to je ten problém bud to postavili špatně proti bezpečnostnímu plánu - to si nikdo nedovolý !!! Podle kterého se to má stavět zátarasy , kde lidi mají stát a někdo to schválil a kontroluje se to , nebo Bez. technik třeba Smolík to má rád co jede těsně před závodníkami ho porušil a uděl si to podle sebe , ale zapomíná na jiný věci třeba na smlouvy se soukromníkem kterému patří pole , louky , kde mají stát lidi atd. jak je to domluvený s pořadatelem atd. na to nebere ohled a pak další rok pořadatelům nepovolí RZ SOUKROMNÍK kvůli tomu kam je bez. technik zahnal a pošlapali mu úrodu. Podruhý se jim pořadatelé pokaždé předělávat pásky a podobný věci a vykašlou to dělat , stráví s tím půl dne den před závodama a zbytečně .
            Naposledy upraveno 3389; 20-07-20, 15:44.

            Komentář


            • [QUOTE=3389;n677121]ANO nowi Bohemka super ,spokojenost , trasy nároční , lidi spokojený , stálo se dobře i u trati , jen moraváci dělali bordel jako vždy . Konečně jsem poznal více , proč nejezdit na moravský závody , nebo proč je lidi nemají rádi . Příště znovu i třeba obráceně ,ale tu Sosnovou bych na příště vyhodil z programu .Kvůli penězům je vidět se udělá všechno na úkor jiných věcí . Je vidět , že peníze jsou důležitější než posádky a diváci .

              Já jsem taky Moravan, potkal jsem se tam se spoustou Moravanů a nemám pocit, že bychom na Bohemce dělali bordel. A nevím ani, jaký máš namysli. Nějaká řevnivost Čechy vs. Morava jde absolutně mimo mě a už vůbec neřeším, kde se rally koná. Buďme v této době rádi, že se vůbec něco odjede, všude v okolních státech jsou šampionáty v totálním rozkladu. Já jsem myslel, že fanoušek jezdí na závody proto, že ho baví a nějaký rozložení v rámci republiky opravdu neřeší. Ale mýliti se je lidské. Co se týče vstupu do plodin, každý by se měl chovat zodpovědně. Pokud vyloženě majitel pozemku nechce, aby mu do úrody někdo vstupoval, je toto místo označeno jako soukromý pozemek nebo jako zákaz vstupu do plodin. Na tuto ceduli jsem jsem za celý víkend nenarazil. Obilné pole u kvítkovického skoku bylo na spoustě míst polehlé a za to určitě pár diváků, kteří v něm stáli, nemůžou. Kukuřicí se dá projít tak, že ji v podstatě nijak neponičíš.
              http://www.rallyshots.cz

              Komentář


              • ne to jsi nepochopil já mám rád moraváky ,ale ty co přijedou a koukají . Moraváci zlínký značky , přijeli vyndali víno , alkohol , židličky , stolky , atd na první kolo viděli na druhý už moc ne rabajs kolem nich velký . Jednou jsem byl na Barumce a co podnapilých lidí tam na RZ až někdy to bylo nebezpečný , že je to baví jdou se koukat a střískají se a nic z toho nemají . A co se týče plodin PŘI ZÁKLADNÍM vymezení bylo vše OK nikdo nikam na plodiny nešlapal atd. Jen přijel bezpečák a už to lítalo chvíli před závodama vše bylo špatně .Natahlo se mléko jinak a nebylo kde stát vyhnali nás , bud dvě možnosti odjet a nebudeš mít nic ze závodů nebo se postavit soukromníkovi na louku kde byl zákaz cedule . To samí jsem zažil na Šumavě 15 min před předjezdci přijel bezpečák a všechny nás vyhnal nebot změnil pásky nesmyslně , lidi nasraný pořadatel co to připravoval nasranej že už příště nepůjde a nebude dělat šaška , atd. .Taky co ted soukromník čekal co budeme jako diváci dělat a chtěl na RZ vjet traktorem a zatarasit ji , že to není vypáskovaný jak se s vedením domluvil a někdo- bezpečák to předělal . Po domluvě telefonickým to neudělal , ale řekl jste tu naposled.

                Komentář


                • 3389: ty budeš zřejmě nějaký zakomplexovaný cajzl že?
                  .... Co to tady meleš za hovna?...
                  Naposledy upraveno stik; 21-07-20, 08:37.
                  RallyfansTišnov

                  Komentář


                  • K tomu bezpečnostnímu plánu. Ten co ho schvaluje, projede si před závodem trať s plánem natažení mlíka v ruce nebo to schvaluje v křesle u počítače s tím, že kouká na pouze na mapu? Pokud je B správně tak se tomu co se děje nedivím, protože profil krajiny a pocit při výhledu z auta jsou určitě o milion procent jiné jen když se dívám na mapu, kde tohle nevnímám. Navidím stromy, škarpy, výšku meze apod.
                    http://www.foxrallyteam.cz

                    Komentář


                    • Spoluobčané ze země moravskoslezke priznejte sa kdo ste tam dělali bordelja sem tam byl a nic sem nevidel toz co fcilkajc.....

                      Komentář


                      • Původně odeslal pelikan Zobrazit příspěvek
                        K tomu bezpečnostnímu plánu. Ten co ho schvaluje, projede si před závodem trať s plánem natažení mlíka v ruce nebo to schvaluje v křesle u počítače s tím, že kouká na pouze na mapu? Pokud je B správně tak se tomu co se děje nedivím, protože profil krajiny a pocit při výhledu z auta jsou určitě o milion procent jiné jen když se dívám na mapu, kde tohle nevnímám. Navidím stromy, škarpy, výšku meze apod.
                        Tomuhle jsem se na Bohemce taky velmi podivoval. V modré Octavii sedící žena čučela do nějaké mapy a podle toho se přepáskovávala místa. Vůbec nebrali ohled na okolní terén, stromy, domy.... Prostě se jen řídili nějakým všeobecným bezpečnostním manuálem. Druhá věc, že traťovému pořadateli zavolá na mobil někdo z posledních předjezdců, aby se diváci posunuli 2 metry za pásku. Nikomu z předešlých projíždějících bezpečáků postavení lidí v tom místě nevadilo. Pokud diváci takto na poslední chvíli uposlechnou a couvnou dva metry za tu pásku, značně se mnohým zhorší výhled. Navíc, ti diváci v zadních řadách necouvnou. Ti si logicky drží pozici, kterou zaujali dávno před tímto rozhodnutím někoho. Nemůže proto následovat nic jiného než přesun některých diváků. Na to však už nezbývá čas, protože první auto odstartovalo. Jdou proto polem. V tom okamžiku začne pořadatel na místě křičet, že do pole nikdo nesmí. Co má divák v takovémto případě dělat?

                        Komentář


                        • Když vidím co se tady řeší, pokusím se shrnout aspoň základní body, snad to bude pochopitelné.
                          Pan Smolík není bezpečnostní technik, ale bezpečnostní delegát. Ten zastupuje na každé rally ASN a jeho hlavním úkolem je hodnotit, měnit páskování by neměl a když ano, tak pouze se souhlasem organizátora. Opravovat páskování by měla auta před ním a je jedno, zda je to hlavní činovník pro bezpečnost nebo další kontrolní vozidla pořadatele. Každopádně to jsou osoby, které za provedení zabezpečení odpovídají a tudíž mají právo cokoli měnit.
                          Bezpečnostní plán jako takový se připravuje dlouho před rally, když se trať projíždí a zabezpečení se kreslí do připravených podkladů. Takto připravený plán se bezpečnostnímu delegátovi se odevzdává nejpozději 41 dnů před startem a přibližně 30 dnů před závodem se trať projíždí většinou za účasti ředitele, HČB a BD a probírají se všechna místa. Další kontrola probíhá den před závodem, kdy BD projíždí všechny RZ (některé opakovaně) a s pořadateli konzultuje jak mají zabezpečení připravené a zda je něco potřeba změnit.
                          V samotný den závodu se již předělává jen velmi málo a to buď v případech, kdy se nějakém místě objeví více lidí než se čekalo, v místech která nejdou připravit předem a nebo se stává, že se připravená páska přes noc záhadně přesune blíže k trati. Z mé osobní zkušenosti to je ale jen v jednotkách případů a nejčastěji to pořadatelský tým zvládne ještě před příchodem diváků. Samozřejmě je to výrazně snazší na sprintovém podniku než na dvoudenní rally.
                          Činnost v kontrolním autě není jednoduchá, neustále sledujete připravené zabezpečení, diváky, komunikaci ve vysílačce, zbývající čas a tak se může stát, že si nebezpečnou situaci uvědomí posádka kontrolního vozidla až po projetí nějakým místem. A pokud je to poslední kontrolní vozidlo, opravdu nezbyde nic, než řešit opravu s dotčeným traťákem po telefonu.

                          Komentář


                          • Nowi: … Ale mýliti se je lidské. Co se týče vstupu do plodin, každý by se měl chovat zodpovědně. Pokud vyloženě majitel pozemku nechce, aby mu do úrody někdo vstupoval, je toto místo označeno jako soukromý pozemek nebo jako zákaz vstupu do plodin. Na tuto ceduli jsem jsem za celý víkend nenarazil …

                            ​​​​​​​Máte pravdu, mýlit se je lidské. Já se domnívám, že vstup na takové pole je upraven Zákonem o ochraně přírody a krajiny a výslovně tam bývalo uvedeno, že se nesmí na pole vstupovat v době, kdy může dojít k poškození porostů. Což je laicky řečeno vždy od zasetí až po sklizeň. Ale nejsem právník a možná se něco měnilo …

                            Komentář


                            • Původně odeslal pelikan Zobrazit příspěvek
                              K tomu bezpečnostnímu plánu. Ten co ho schvaluje, projede si před závodem trať s plánem natažení mlíka v ruce nebo to schvaluje v křesle u počítače s tím, že kouká na pouze na mapu? Pokud je B správně tak se tomu co se děje nedivím, protože profil krajiny a pocit při výhledu z auta jsou určitě o milion procent jiné jen když se dívám na mapu, kde tohle nevnímám. Navidím stromy, škarpy, výšku meze apod.
                              Ani A ani B není správné. BP se dělá na místě. Pokud je to stará RZ tak je to bez problémů. U nové je občas problém protože to děláš v plném provozu v civilním autě a hlavně můžeš jet jen podle pravidel. Až jedeš na uzavřené trati tak najednou zjistíš že do pravé se dá najet z leva (rozuměj protisměru v běžném provozu) a to auto najednou může vypadnout jinam. Potom musíš i to už udělané posunout. Ty korekce občas bývají i od 0 protože v tom tempu to zase vypadá jinak a toto je přesně jejich práce. Proto jedou už v "závodním tempu" aby to ještě korigovali z pohledu rychlého průjezdu. Bohužel se ne všechno podaří odhadnout od "stolu" a dojde k pro diváky nešťastným korekcím.
                              Kua já na to jednou našetřím a vrátím se zase na tratě. ?? 2014 ?? Ne sranda.. Už jsem se vrátil.

                              Komentář


                              • Původně odeslal kondec Zobrazit příspěvek
                                v případech, kdy se nějakém místě objeví více lidí než se čekalo
                                6.67 * 10 ^ -11 * hmotnost divaku * hmotnost auta / vzdalenost od trati ^ 2 mi uplne neprijde jako sila, ktera by vychylila auto z drahy, ale vysvetleni si nezadam.

                                Původně odeslal pačes Zobrazit příspěvek
                                v plném provozu v civilním autě a hlavně můžeš jet jen podle pravidel
                                Jestli se bezpecnostni plan tvori za jizdy v aute, tak se totiz neni cemu divit.

                                Původně odeslal pačes Zobrazit příspěvek
                                do pravé se dá najet z leva
                                No ja nevim, nemelo by to uhel pripadnyho opusteni trate spis zmensit? Nebo by me zajimal konkretni priklad takovy zatacky, nemusi bejt ani z zadny RZ.



                                Komentář

                                Working...
                                X