Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Barum Czech Rally Zlin 2021

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • https://www.visitrally.cz/barumrally...alenovice.html

    Komentář


    • A když to říká "gonzo" tak je to punktum!
      Sportu zdar a Rally zvlášť!!

      Komentář


      • Původně odeslal hujer Zobrazit příspěvek
        A když to říká "gonzo" tak je to punktum!
        Gonzo (02-07-21, 23:20): Biskupice se nejedou.

        Tak úplně bych na to nespoléhal
        Naposledy upraveno kondec; 16-07-21, 21:18.

        Komentář


        • dalva: Na Salaš to bude pěkná bída pro všechny ..

          Tak nějak přemýšlím, jak by měl takový správný úsek pro kvalifikační RZ / shake vypadat. Vzhledem k charakteru tratě BCRZ bych očekával zhruba tyto položky:
          - rychlá a pomalá zatáčka na širokém
          - rychlá a pomalá zatáčka na úzkém
          - uskákaný "valašský" asfalt
          - nějaká vracák
          - brzdy z velké rychlosti
          - divácká místa s dostatečnou kapacitou
          - divácká dostupnost, nekolidující příjezdové trasy diváků a soutěžních vozidel
          - start a cíl s pokud možno co nejkratším přejezdem
          - malá vzdálenost do servisní zóny

          Chybí mi tam něco?

          Jeden obrázek k přemýšlení, část tratě kvaldy při dnešní procházce z pohledu jezdce
          Přiložené soubory

          Komentář


          • Původně odeslal kondec Zobrazit příspěvek

            Gonzo (02-07-21, 23:20): Biskupice se nejedou.

            Tak úplně bych na to nespoléhal
            Máš pravdu, ale v původní verzi byly Zádveřice místo Biskupic.
            Leon TDI Evo I Powerplus 764, Turbo 96 Kw,chip Dieselpower

            Komentář


            • Původně odeslal kondec Zobrazit příspěvek
              dalva: Na Salaš to bude pěkná bída pro všechny ..

              Tak nějak přemýšlím, jak by měl takový správný úsek pro kvalifikační RZ / shake vypadat. Vzhledem k charakteru tratě BCRZ bych očekával zhruba tyto položky:
              - rychlá a pomalá zatáčka na širokém
              - rychlá a pomalá zatáčka na úzkém
              - uskákaný "valašský" asfalt
              - nějaká vracák
              - brzdy z velké rychlosti
              - divácká místa s dostatečnou kapacitou
              - divácká dostupnost, nekolidující příjezdové trasy diváků a soutěžních vozidel
              - start a cíl s pokud možno co nejkratším přejezdem
              - malá vzdálenost do servisní zóny

              Chybí mi tam něco?

              Jeden obrázek k přemýšlení, část tratě kvaldy při dnešní procházce z pohledu jezdce
              Tato část "pokud se nemýlím"je za horizontem směr Bouda,pak je po levé straně skládka dřeva a potom kopec k Boudě, jezdím tudy téměř denně do práce,na kole.Mluvil jsem o části od Boudy na Salaš,tam je "nic".Ta fotka je jedno z hodně mála míst kam bych šel v úseku od Hradu k Boudě,pokud tam tedy nebude nějaké anticut překvapení,pak je to pěkné u Výletiště,ale v opačném směru, zatáčka u Zvířecího Hřbitova kde je teď hodně štěrku se jede taky do kopce a prakticky všude od Hradu nahoru je to zarostlé tak,že bude vidět málo.Pravá před Boudou taky asi nebude zlá,bez anticut sloupku

              Komentář


              • Od té Boudy to budu mít blíž domů

                Komentář


                • Jen malé zamyšleni. Večer jsem si vytáhl piloty kteří figurují na všech třech přihláškách do letošních soutěžích ME a vyšlo mě toto:

                  4WD:
                  Lukyanuk Alexey,Andreas Mikkelsen, Miko Marczyk,Nikolay Gryazin,Efrén Llarena,Craig Breen, Nil Solans,Erik Cais, Norbert Herczik, Yoann Bonato, Simone Tempestini, Umberto Scandola, Callum Devine, Grégoire Munster, Fabian Kreim, Jaroslaw Koltun, Alberto Battistolli, Aloísion Montero

                  S Italama úplně moc nepočítám,mají už dlouhodobě, bůh ví proč, určitý negativní postoj k účasti na BRCZ. Zato ovšem počítám s Veibym, nějakým okolo jdoucím Polákem, Madarem, Irem, Slovákem, Rakušákem, Němcem a třeba nějakým překvapením...

                  Dalším otazníkem je start (představení) nové zbraně od "Hjondé" a také jsem zaslech (JPP) o Protonu Iriz R5. Za nějvětší otazník považuji účast továrního tým...

                  Takže sečteno - potrženo mě vychází cca 45 "velkých posádek". Z toho přibližně 1/3 bude kandidátu do TOP 10.

                  PS: Vím, z let předchozích, že realita bývá vždy úplně jiná
                  Naposledy upraveno Gazza Gascoigne; 17-07-21, 06:00.
                  Moudrost je třeba nejen získávat, ale i používat.

                  Komentář


                  • Původně odeslal gonzo Zobrazit příspěvek

                    Máš pravdu, ale v původní verzi byly Zádveřice místo Biskupic.
                    Jj, člověk míní, okolnosti mění ... .

                    dalva: Ano je. Jinak kde nic není, ani shake nebere . Je potřeba se vejít do správné délky a upalovat dlouhou rovinou kvůli rychlému protahováku by moc smysl nedávalo. Tak 3 měsíce zpátky ještě byly na cestě vidět čáry pro cíl a stop. Včera jsem je už nenašel ...

                    Komentář


                    • Ale jo,Shake v této podobě má smysl i když bych uvítal jinou trať.Možná je to tím, že tam znám každý centimetr
                      Mimochodem ta "hromada" na cestě o 150 metrů dál byla tvoje ?
                      No někde tam budem pobíhat.Zrovna v této zatáčce to kdysi pěkně zavěsil Mikkelsen, ještě s S2000.

                      Komentář


                      • Původně odeslal Gazza Gascoigne Zobrazit příspěvek
                        Jen malé zamyšleni. Večer jsem si vytáhl piloty kteří figurují na všech třech přihláškách do letošních soutěžích ME a vyšlo mě toto:

                        4WD:
                        Lukyanuk Alexey,Andreas Mikkelsen, Miko Marczyk,Nikolay Gryazin,Efrén Llarena,Craig Breen, Nil Solans,Erik Cais, Norbert Herczik, Yoann Bonato, Simone Tempestini, Umberto Scandola, Callum Devine, Grégoire Munster, Fabian Kreim, Jaroslaw Koltun, Alberto Battistolli, Aloísion Montero

                        S Italama úplně moc nepočítám,mají už dlouhodobě, bůh ví proč, určitý negativní postoj k účasti na BRCZ. Zato ovšem počítám s Veibym, nějakým okolo jdoucím Polákem, Madarem, Irem, Slovákem, Rakušákem, Němcem a třeba nějakým překvapením...

                        Dalším otazníkem je start (představení) nové zbraně od "Hjondé" a také jsem zaslech (JPP) o Protonu Iriz R5. Za nějvětší otazník považuji účast továrního tým...

                        Takže sečteno - potrženo mě vychází cca 45 "velkých posádek". Z toho přibližně 1/3 bude kandidátu do TOP 10.

                        PS: Vím, z let předchozích, že realita bývá vždy úplně jiná
                        Případný start továrny bude asi záviset na tom,zda přijede nová i20 pokud ano nedivil bych se, že se v roli předjezdce objeví nová Rally2 která už konečně byla veřejnosti pomocí videi a fotek naprášená

                        Komentář


                        • dalva: Moje určitě ne, tak velkou neumím , ale mého doprovodu asi jo. Normálně po tom asfaltu moc nechodíme, ale když jsem tady četl tu diskuzi, tak mi to nedalo a vyrazil jsem trochu potrénovat.

                          Komentář


                          • Prostě podle té mapky Agátky mi nesedí Start Shaku. Jak by se na něj dostávali jezdci ze servisu? Přes Pohořelice, Oldřichovice? A tou cestou i zpět do Servisu? Pořád mi příjde reálnější příjezd na Start po hlavní do Malenovic a Shake směr Oldřichovice, Pohořelice a tam pak sjet do servisu. Ale asi máte více info. Mě to vychází jen takhle logicky...

                            Komentář


                            • Start Sejku je u koupaliste Riviera...
                              Když úraz?-Tak na rally!Když zážitek?-Tak na rally!Když medajle?-Tak z rally!Když láska?-Tak k rally!Když zemřít?-Tak při rally!

                              Komentář


                              • Původně odeslal Ctyra Zobrazit příspěvek
                                Prostě Pořád mi příjde reálnější příjezd na Start po hlavní do Malenovic
                                V roce 2009 se jel shake se startem v Oldřichovicích (ten rok kousek od nás při shake Novikov „rozháněl“ diváky – viz. Youtube). Proč to ale píši: následná cesta z Otrokovic do Malenovic po hlavní silnici (normálně 5 minut) trvala hodinu… Po hlavní raději tedy asi ne. To už snad, že by uzavřeli pro normální provoz „starou malenovskou“ (Bartošova-Tyršova), ale to také asi nebude.
                                Nepřijde mi nereálné jet ze servisu Pohořelice-Oldřichovice-rivka a zpět obdobně.
                                Naposledy upraveno Sklera; 18-07-21, 10:56.

                                Komentář

                                Working...
                                X