Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Barum Czech Rally Zlin 2021

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Nevím, jak je to s logikou ;-) , ale pokud jsem to teď správně dohledal a pochopil, tak auto musí být v UP i po závodě (myslím, že jsem to právě už kdysi někde četl):

    "To be eligible for bonus points, the car must remain in the parc fermé at the end of the rally. In the event of a car not being present in the final parc fermé for the purpose of scoring bonus points or being disqualified, no points will be reallocated to the subsequent competitors."

    https://s3.eu-west-1.amazonaws.com/s...21-01-2021.pdf
    www.pajuse.cz - podmořské, rally a jiné fotky - naposledy přidáno: Rally Kramolín 2019

    Komentář


    • Zřejmě máš pravdu. Když to teda přeženu do absurdna, tak pokud někdo např. vyhraje první etapu a ve druhé nedejbože rozebere auto na prvočinitele, tak v případě, že chce body (třeba důležité body v boji o titul) za první etapu, po které dal auto normálně do UP, tak musí posbírat části auta po lese a odvézt je do UP v cíli...
      Asi jsem na to šel moc logicky a ne podle pravidel
      FANS OSEK !!!

      Komentář


      • Šel jsi na to logicky a výsledek úvahy je správný, nikoliv absurdní. Takže prakticky: pokud jezdci "vznikne" nárok na bonusové body po první etapě a ve druhé auto "rozšmelcuje", tak jeho základ (= i nepojízdné zbytky) musí umístit do UP. Protože řeč je o vozu, nikoliv o kompletním/pojízdném/provozuschopném/.... vozu; tedy z toho musíme výše popsané dovodit. Logiku to má tom smyslu, že je možné podat protest na nějaký nepovolený díl a ten bude dohledáván na onom "torzu". Pravděpodobnost, že někdo bude "protestovat" proti marginálnímu dílu, který vlivem havárie mohl odpadnout a leží v lese, je velmi nízká.

        Komentář


        • Konec spekulací; na autosport.cz je v tomto ohledu "vysvětlení" PLuta, které 100%ně sedí s mým odhadem. A ano, je to blbost, ale ostatně jako několik jiných, dalších záležitostí, které chytré hlavy z FIA vmontovali do jakýchkoliv pravidel.

          Komentář


          • Ok, díky za vysvětlení. Netřeba všude hledat logiku
            Když už jsme u těch "záhad" - možná jen špatně koukám, ale na žádné fotce nevidím SPZ Fabie WRC co s ní jel Kresta/Enge. Předpokládám, že na městskou ani na Březovou to na podvalu nejelo... Nebo ano?
            FANS OSEK !!!

            Komentář


            • Původně odeslal standak Zobrazit příspěvek
              Tak za druhou etapu nárok na žádné body neměl a za první etapu snad stačí UP po prvním dnu nebo ne? Alespoň mi to tak přijde logický...
              Ale v pravidlech je napsáno, že auto má být v ZÁVĚREČNÉM UP, tedy po skončení rally. Tedy NESTAČÍ po první etapě. Ano, je to tzv. FIANESMYSL se kterým nelze nic nadělat, leda se verbálně či na fórech vymezit. Ale to ke změně FIANESMYSLÚ nestačí.

              Komentář


              • Úplně všechno podle FIA být nesmysl nemusí. V UP po první etapě se neřeší žádné protesty ani kontrola aut. Takže podle mne je logické, že pokud má někdo právo bodovat, mají mít ostatní právo proti jeho technice protestovat. Ne vždy se odstupuje s autem rozloženým na částice, většinou to jsou daleko menší rány nebo technické závady. A zásah do logistiky týmu to taky nějak velký není. Dokonce si myslím, že někdy může být docela hoňka závěrečné UP po vyproštění auta někde z lesa až po průjezdu chvostu pole stihnout.

                Komentář

                Working...
                X