Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Barum Czech Rally Zlin 2021

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • kondec
    replied
    Úplně všechno podle FIA být nesmysl nemusí. V UP po první etapě se neřeší žádné protesty ani kontrola aut. Takže podle mne je logické, že pokud má někdo právo bodovat, mají mít ostatní právo proti jeho technice protestovat. Ne vždy se odstupuje s autem rozloženým na částice, většinou to jsou daleko menší rány nebo technické závady. A zásah do logistiky týmu to taky nějak velký není. Dokonce si myslím, že někdy může být docela hoňka závěrečné UP po vyproštění auta někde z lesa až po průjezdu chvostu pole stihnout.

    Zanechat komentář:


  • nokian
    replied
    Původně odeslal standak Zobrazit příspěvek
    Tak za druhou etapu nárok na žádné body neměl a za první etapu snad stačí UP po prvním dnu nebo ne? Alespoň mi to tak přijde logický...
    Ale v pravidlech je napsáno, že auto má být v ZÁVĚREČNÉM UP, tedy po skončení rally. Tedy NESTAČÍ po první etapě. Ano, je to tzv. FIANESMYSL se kterým nelze nic nadělat, leda se verbálně či na fórech vymezit. Ale to ke změně FIANESMYSLÚ nestačí.

    Zanechat komentář:


  • standak
    replied
    Ok, díky za vysvětlení. Netřeba všude hledat logiku
    Když už jsme u těch "záhad" - možná jen špatně koukám, ale na žádné fotce nevidím SPZ Fabie WRC co s ní jel Kresta/Enge. Předpokládám, že na městskou ani na Březovou to na podvalu nejelo... Nebo ano?

    Zanechat komentář:


  • nokian
    replied
    Konec spekulací; na autosport.cz je v tomto ohledu "vysvětlení" PLuta, které 100%ně sedí s mým odhadem. A ano, je to blbost, ale ostatně jako několik jiných, dalších záležitostí, které chytré hlavy z FIA vmontovali do jakýchkoliv pravidel.

    Zanechat komentář:


  • nokian
    replied
    Šel jsi na to logicky a výsledek úvahy je správný, nikoliv absurdní. Takže prakticky: pokud jezdci "vznikne" nárok na bonusové body po první etapě a ve druhé auto "rozšmelcuje", tak jeho základ (= i nepojízdné zbytky) musí umístit do UP. Protože řeč je o vozu, nikoliv o kompletním/pojízdném/provozuschopném/.... vozu; tedy z toho musíme výše popsané dovodit. Logiku to má tom smyslu, že je možné podat protest na nějaký nepovolený díl a ten bude dohledáván na onom "torzu". Pravděpodobnost, že někdo bude "protestovat" proti marginálnímu dílu, který vlivem havárie mohl odpadnout a leží v lese, je velmi nízká.

    Zanechat komentář:


  • standak
    replied
    Zřejmě máš pravdu. Když to teda přeženu do absurdna, tak pokud někdo např. vyhraje první etapu a ve druhé nedejbože rozebere auto na prvočinitele, tak v případě, že chce body (třeba důležité body v boji o titul) za první etapu, po které dal auto normálně do UP, tak musí posbírat části auta po lese a odvézt je do UP v cíli...
    Asi jsem na to šel moc logicky a ne podle pravidel

    Zanechat komentář:


  • Medved
    replied
    Nevím, jak je to s logikou ;-) , ale pokud jsem to teď správně dohledal a pochopil, tak auto musí být v UP i po závodě (myslím, že jsem to právě už kdysi někde četl):

    "To be eligible for bonus points, the car must remain in the parc fermé at the end of the rally. In the event of a car not being present in the final parc fermé for the purpose of scoring bonus points or being disqualified, no points will be reallocated to the subsequent competitors."

    https://s3.eu-west-1.amazonaws.com/s...21-01-2021.pdf

    Zanechat komentář:


  • standak
    replied
    Původně odeslal Medved Zobrazit příspěvek
    pelikan: Myslím, že auto v UP je podmínkou pro udělování bodů za etapu, takže to by mohl být důvod?
    Tak za druhou etapu nárok na žádné body neměl a za první etapu snad stačí UP po prvním dnu nebo ne? Alespoň mi to tak přijde logický...

    Zanechat komentář:


  • Medved
    replied
    Domnívám se, že soutěž se mimo nějakou konečnou ČK nebo ČK třeba u servisní zony asi ukončuje hodně vyjimečně, ne? Což si nemyslím že by v tomhle případě mělo nastat.

    pelikan: Myslím, že auto v UP je podmínkou pro udělování bodů za etapu, takže to by mohl být důvod?

    Zanechat komentář:


  • pelikan
    replied
    A mohu se zeptat proč bylo Cartierovo a Caisovo auto v UP po konci soutěže? Dotaz není rýpavý, opravdu mě zajímá důvod když nedojeli do cíle.

    Zanechat komentář:


  • kondec
    replied
    mcatch: Nejsem si jistý že máte pravdu. Soutěž asi může být ukončena kdekoli jak píšete, ale pořád zůstane povinnost dát auto do UP, které je právě za poslední ČK. A děje se tak i v případě, díky se soutěž ukončí dříve. Takže v tomto směru určitě nespekulovali.

    Zanechat komentář:


  • mcatch
    replied
    Původně odeslal nokian Zobrazit příspěvek

    Nemohlo by, protože musíš ještě projet záverečnou ČK, což by se v tomto případě nemohlo technicky podařit.
    Nebyl by důvod rušit kompletně celou RZ, několik aut dojelo bez problému do cíle.... projet závěrečnou ČK nemusíš, soutěž může být ukončena kdekoliv...

    Zanechat komentář:


  • robin68
    replied
    Pro mě největší atrakce Barumky prodejci modelů z Itálie,děkuji pořadatelům že mi umožnili nakoupit a oslavit tak 50 let ....a při pohledu na zakoupené modely stratosů zavzpomínat a zatlačit slzu....

    Zanechat komentář:


  • Wladimeer
    replied
    Původně odeslal ARAM Zobrazit příspěvek
    ..... Co kolem toho bylo letos humbuku- návrat ke kořenům,prodloužení ostrých km/schválenoFIA/,noční závodění,legendární úseky atd..Hvězdné obsazení...Vše jen průměr hodný důležitosti soutěže. Proto už tam asi pět let nejezdíme a nikomu nechybíme.Koukneme se na Šumavu,Pačív,Plzen,Bohemku,Příbram-když se jede atd..Tam když oznámí třebas 2 nové nebo staronové zkoušky tak se skutečně jedou.
    To vše se řešilo, ale loni... (tedy krom nějakého většího závodění v noci asi, to si nějak nevybavuju)

    Zanechat komentář:


  • ARAM
    replied
    Taky jeden názor sportovce od klávesnice. Barumku jsem začal obdivovat v dobách největší slávy Bohemie jak tam jsou všichni zapálení a strmě tento mezinárodní podnik leze k výšinám. Mezitím během několika let Bohemka spadla na samé dno od kterého se již odpoutala. Na Barum jsem začal jezdit z partou a po pár letech i se svým synem. Soutěž na úrovni,v republice nejlepší.Evropa je u nás v ČR zatím vrchol a z mého pohledu se nedokážu ubránit dojmu,že šampionát má poloviční úroven oproti ME třebas před 35 lety. Něco jsem /pochopitelně jako divák odjel za spousty let./Zdá se mi a řekl mi to i můj syn,že Barumka už mu nepřipadá jako soutěž ale jako jeden velkej mediální byznys. Musel jsem mu dát za pravdu. 20 let absolutního nudného stereotypu /městská,4 zkoušky na dvě rundy a neděle 3 zkoušky dvakrát/. Co kolem toho bylo letos humbuku- návrat ke kořenům,prodloužení ostrých km/schválenoFIA/,noční závodění,legendární úseky atd..Hvězdné obsazení...Vše jen průměr hodný důležitosti soutěže. Proto už tam asi pět let nejezdíme a nikomu nechybíme.Koukneme se na Šumavu,Pačív,Plzen,Bohemku,Příbram-když se jede atd..Tam když oznámí třebas 2 nové nebo staronové zkoušky tak se skutečně jedou.

    Zanechat komentář:

Working...
X