Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Zákaz WRCů v Čechách

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #31
    Vašek v dnešní Střede s Ášínem říká, že pokud se mu podaří zajistit úspěšně příští sezonu, tak by se rád pustil do stavby nějakého eNka. Chce opět proniknout do tajů produkčního vozu... Takže sezonu 06 už moc příliš dobře nevidí ani on. Bude zajímavé sledovat, kolik jezdců pude do PV a kolik do S1600. Já preferuju tu druhou kategorii, protože to, co předváděli S1600 oproti záplavě mišáků na Barumce byla paráda.

    www.pinecnivnice.cz / GO BUJDA !!!

    Komentář


    • #32
      TO:SarykP Netvrdím že ti jezci kteří zahynuli v Béčku neuměli jezdit!Samozřejmě o pravé příčině konce béček se můžeme jen dohadovat-velký výkon?(to má WRC taky-o povolených 300koních diskutovat nebudu,vím své);jízdní vlastnosti?(to se dá řešit vývojem,kvůli tomu bych třídu taky nerušil);max. rychlost?(ještě tak před třemi roky ji měli N4 stejnou s Béčkama). Tak proč? A co se týká peněz,nemyslím si že by třeba A8 tak před 8-10 lety byla vírazně levnější než WRC dnes(vzhledem k dané době)Jinak souhlasím s tvím názorem že kdo umí,tak je vidět a je jedno s čím jede.



      Upravil - Harri 01 Dec 2004 21:13:20

      Komentář


      • #33
        Jen pro představu, co byly B-éčka:
        Audi Quattro S1 - 450 koní na 960 kg hmotnosti, jezdci Röhl, Mikkola
        Ford RS 200 - 420 koní na 1050 kg, jezdci Blomquist, Grundel
        Lancia Delta S4 - 450 koní na 890 kg, jezdci Alen, Toivonen, Biasion
        Peugeot 205 Turbo 16 - 410 koní na 910 kg, jezdci Salonen, Kannkunen, Saby a Moutonová
        Citroën BX 4 TC Evo - 380 koní na 980 kg, jezdci Andruet, Wambergue
        MG Metro 6R4 - 415 koní na 980 kg, jezdci Wilson, Pond, Duet Eklund
        K tomu žádné elektronické hlídání kde čeho na trakci, jen možnost na tvrdo měnit rozdělení momentu na nápravy. Rozjezdový režim vypadal jednoduše: vytočit plný plyn a pustit do toho spojku. Bezpečnostní prvky proti dnešku 0-0. Šílené stroje pro jezdce bez pudu sebezáchovy. Škoda, že jsem na ně z našeho skvělého socialistického tábora dohlídl jen na stránkách Svěa motorů. Mimo jiné se tam tehdy psalo:
        "... Jednou z nich byla vloni havárie továrního jezdce Lancie, Itala Bettegy na Korsice. Není sporu, že jezdci jsou dnes vystavováni značnému riziku, k němuž vlastně přispívá neustálé zvyšování výkonů motorů soutěžních speciálů. Na závěr tedy znovu citujeme slova dvojnásobného mistra světa Waltera Röhrla, které zachytil náš reportážní magnetofon při jeho nedávné návštěvě v Praze:" Výkony motorů jsou zbytečně vysoké. Jsem přesvědčen, že by se dobře závodilo i s třeni sty koní."" Na rozdíl od těch monster naráží současné velmi bezpečné vozy WRC na problém obrovských nákladů na vývoj a výrobu. Pokud by se zakázaly některé elektronické serepetičky, drahé materiály a periody evolucí a šlo se do běžných sekvenčních převodovek, myslím, že tato třída je perspektivní ještě po řadu let.

        Komentář


        • #34
          Folty, zajimavy prispevek. Myslim ale ze Mountonova jezdila Audy, byla malem mystryni sveta, kdyby ji nezemrel otec a jela s tim taky do vrchu v USA? W. Röhr srovnaval WRC a B jako Rolls a traktor.Becka na rozdil od WRC byly ale drzaky.Neexistovaly servisni zony a na vymenu prevodovky nebyl cas. U WRC vydrzi motor 1000 ostrejch km a skrin 800. Meni se po druhem dnu MS. To je trochu na hlavu, nebo?

          Komentář


          • #35
            quote:
            Folty, zajimavy prispevek. Myslim ale ze Mountonova jezdila Audy, byla malem mystryni sveta, kdyby ji nezemrel otec a jela s tim taky do vrchu v USA? W. Röhr srovnaval WRC a B jako Rolls a traktor.Becka na rozdil od WRC byly ale drzaky.Neexistovaly servisni zony a na vymenu prevodovky nebyl cas. U WRC vydrzi motor 1000 ostrejch km a skrin 800. Meni se po druhem dnu MS. To je trochu na hlavu, nebo?

            Jo Mutonka jezdila taky Audinu. Můj nástin situace je z roku 1986.

            Komentář


            • #36
              WRCeček je určitě velká škoda. Na letošní Barumce to vypadalo jako 2 rozdílné soutěže a musím říct, že na tu 2 :-) jsem těšil celou 1 a neumím si představit, že už nebudu na tu 2 se velkým nadšením čekat :-(((((

              Komentář


              • #37
                Já se nechodím dívat na WRC ale na RALLY a jestli bude bez WRC tak se nic nestane budu chodit pořád, jen si budu muset vybrat jiné místo na koukání.

                Komentář


                • #38
                  quote:
                  Já se nechodím dívat na WRC ale na RALLY a jestli bude bez WRC tak se nic nestane budu chodit pořád, jen si budu muset vybrat jiné místo na koukání.

                  ja se zase nechci chodit divat na 40x to samy auto v ruznych EVO

                  ......pan-x......
                  ......pan-x......

                  Komentář


                  • #39
                    Petice proti FIA, či FAS zde: www.savewrc.com

                    NAPIŠTE SE TAM VŠICHNI!!!

                    Komentář


                    • #40
                      quote:
                      Petice proti FIA, či FAS zde: www.savewrc.com

                      NAPIŠTE SE TAM VŠICHNI!!!

                      Promiň, ale jak se tam člověk může napsat, když je to už dva měsíce (nebo jak dlouho) ve výstavbě ???

                      ewrc-results.com

                      Komentář


                      • #41
                        Ono,to je věčná diskuze fanoušků. Každý na rally hledá a jde se podívat na něco jiného.
                        Monstra skupiny "B" byla naprosto vzrušující podívaná s pořádnou příměsí strachu. Když si to doma pustím,stojí mi všechny chlupy a běhá mráz po zádech jakýže to byli piloti a hlavně fanoušci blázni,kde byla nějaká dnešní bezpečnost atd. Nebyl problém aby se auto řítilo v serpentinách ani ne půl metru od šílených fanoušků a že jich tam bylo !!!
                        Dodnes mám tajné přání takový závod vidět. Takže monstra "B" byla nebezpečná,protože pro tu bezpečnost mnoho uděláno nebylo,dneska stojím na Barumce na relativně bezpečném úseku a jsem 20m od trati kvůli bezpečnosti, o vybavení WRC-ů,fabrikovém rámu atd ani nemluvím, takže "b-éčka" byly nebezpečné,protože byla taková doba a spontání rally to neřešila. W.Rohrl v jednom krásném filmu konstatoval,že AUDI S3 byla na šotolině jen o 3s pomalejší než F1 na asfaltu - to musel být mazec !!!!
                        Pak přišly tragedie - Betega,Toivonen vše naráz během dvou let a mohla za to auta ...
                        Dnešní WRCa jsou ještě pořád vzrušující, mráz po zádech mi už neběhá,ale je to úžasná podívaná,která se kolikrát vymyká fyzikálním zákonům a driftované průjezdy vracáků a okamžitý kopanec z nich ven berou dech, bude to velká škoda !!!!
                        Ostatní kategorie už jsou hodně o srdcařích a mají své kouzlo. I v těchto autech sedí špičkoví závodníci,ale to ten kdo nikdy neměl možnost se v takovém autě byť v N1 svézt tak ten to nikdy nepochopí. Já tu možnost měl a jel jsem mimo třeba v Civicu N2 a už nikdy neřeknu,že tihle kluci jezdí jak posraní,jak je mnohdy slyšet od chytráků u trati,protože sedět v tom autě,je to takový mazec,že spoustě chytráků by nedržely svěrače a určitě by se po....

                        Takže každý hledá něco jiného,ten kdo chodil na WRCy tak po projetí prvních 15-ti aut odcházel a ten kdo přišel na rally tak se umí bavit až do konce. Nicméně WRCů je škoda, holt musíme začít jezdit do světa !!!

                        Komentář


                        • #42
                          Já taky chodim na rally jako na rally - tedy na všechny auta WRC, N4, A6 ...., ale nevidim žádnej důvod pro zrušení WRC a A7!!!Že jsou moc drahý - když na to někdo má tak proč ne. O bezpečnosti se nemá cenu bavit, jelikož je to nejbezpečnější na 4 kolech.Tak proč teda???

                          PetrWRC | MotorHome.cz Member

                          Komentář


                          • #43
                            Petr WRCřesně tak.Když máš peníze tak si jezdi třeba s rankem.Zrušení WRC a A7 u nás je pěkná pitomost..Ty lidi, pokud je tak mohu nazvat vůbec nechápu.

                            Až na ty WRC a A7 nebudou mít jezdci peníze tak se pomalu vytratí sami a oni nemusí nic řešit.



                            Upravil - Čejda 11 Dec 2004 10:43:32
                            http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                            Rally Fans Mariánské Lázně

                            Komentář


                            • #44
                              Juffy ty ses nám ale rozepsal:-))) Ve všem souhlasím


                              Komentář


                              • #45
                                To Juffy: Také stebou ve všem souhlasim,akorá jestli mi můžeš nějak přiblýžit to Audi S3,jinak mazec to je,Audi S2 skupiny A8 jsem řídil a je to doopravdy "BOMBA"!!! ))

                                Komentář

                                Working...
                                X