Oznámení

Collapse
No announcement yet.

ČMPR

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Železné
    https://www.youtube.com/watch?v=VNBkniQk2Q8

    Komentář


    • Rally Kroměříž se pojede o den později a to v neděli 4.10.
      NO INJECTOR, NO ABS, NO COMPUTER, NO PROBLEM

      Komentář


      • A tratě jsou známy?

        Komentář


        • ¨Zatím ne, ale měly by být opět 3 RZ, o něco delší než loni.
          Podle pořadatelů už by se nemělo jezdit přes železniční přejezdy ani kolem dálnice (loňská RZ 1)
          Naposledy upraveno Fox; 04-09-20, 10:27.

          Komentář


          • Ja si naopak myslim, ze se kolem dalnice pojede a zmeni se ty dve letiste (rz2 a 3), co jsme jeli loni. RZ1 byla supr. (Alespon nam se libila)

            Komentář


            • No nevím - podle mně naopak zůstane ta 3. (nám se líbila), jen by byla zkrácená o cca 200 metrů, 2. s těmi přejezdy je jasný, že se změní (a je taky o pěkný kus delší) a ta první nebyla zas tak hrozná, jen teda ty vydlážděné strouhy jsme projížděli krokem, abysme něco neurazili. Bylo by fajn, kdyby zase pršelo

              Komentář


              • Včera jsem neofic zaslechl, že na Kroměříž snad přes 180 přihlášek...
                Leon TDI Evo I Powerplus 764, Turbo 96 Kw,chip Dieselpower

                Komentář


                • Tomu bych věřil, propustnost trati (125 kousků) byla naplněna druhý den po spuštění příjmu přihlášek. Spousta jezdců s licencí zřejmě není schopna odolat příležitosti ukázat, že občas pojedou i nějakého amatéra. Jen doufám, že tentokrát nebudou započítáváni do celkového hodnocení ČMPR.

                  Komentář


                  • Fox: A nebo se chce jen spousta jiných jezdců ukázat, když to má kousek od baráku. Spíše než to co vy, bych v tom hledal regionální rozdílnost proti jiným závodům. Minulý rok to bylo ještě umocněno zrušením Jeseníků, teď za tím zase možná stojí zkrácená sezona. A jestli jedou stejnou techniku, proč by nemohli být stejně hodnoceni?

                    Komentář


                    • Promiň, ale na to, abych se ukázal, nepotřebuji brát body těm, kteří na rozdíl ode mne nemají licenci, takže jinde (sprinty, MČR a pod) se nesvezou.
                      Stejnou techniku ?? To je vtip ? Co myslíš, kolik těch kluků amatérů jede Fiestu R2, P 208 R2, Adam R2 a podobně ?
                      Ať klidně jedou, posbírají poháry, to by jim snad k uspokojení mohlo stačit. Ale brát body těm, kteří o ně bojují celou sezónu je prostě trapárna. Asi jako bych za našich mladých let jezdil s 1. výkonostní třídou po oblastech a nejen sbíral poháry, ale i body - to si vážně nedokážu představit. Ale asi ti, co to mají tak kousek od baráku, holt uznávají jiné hodnoty. V tom je asi ta "regionální rozdílnost".

                      Komentář


                      • ČMPR moc nesleduji, vlastně naposledy minulý rok v Kroměříži. Z letoška pouze z několika málo střípků na internetu a mimo Fabie R5 jsem viděl nějaké Lancery a další podobná auta. Z toho usuzuji, že tak jako jedou amatéři s malými auty vzadu pole MČR nebo RSS, jedou stejní amatéři i v ČMPR. Pokud chci vyhrát, musím být prostě rychlejší ..

                        Komentář


                        • Netušil jsem, že je tak obtížné pochopit můj příspěvek. Nepsal jsem o vyhrávání (děkuji za objasnění, že je třeba být rychlejší než ostatní, to jsem do teď vážně nevěděl), psal jsem o tom, že jezdci s licencí by neměli brát body těm, pro které je ČMPR určeno. Ev. pro jezdce s R5, který má po excesu na Strahově pozastavenou licenci. Nepsal jsem nic proti startu licencovaných jezdců, jejich účast rozhodně zvedne prestiž každé soutěže, ať si klidně rozeberou poháry za umístění, o ty nakonec vůbec nejde. Jde jen a pouze o body do celkového hodnocení ČMPR.
                          Je to už dostatečně srozumitelně napsáno ?

                          Komentář


                          • Jediný problém vidím v tom, když na závodě pro amatéry nezbude kvůli licencovánému jezdci ve startovce místo na amatéra.

                            Komentář


                            • Kluci a kdo je to vlastně ten amatér? Nebo neamatér (opak amatéra je vlastně profesionál), který si v ČMPR honí triko celý rok nevadí? Znám spoustu amatéru, kteří jedou některý z velkých mistráků. Pokud tedy podle vás není rozlišení mezi amatérem a profesionálem pouze ve vlastnictví licence .

                              Komentář


                              • ano Fox to napsal správně . První problém je - Licencovaný at jedou do absolutního svoji třídu bych jim dal bez rozdílu auta a obsahu a hotovo jako na sprintu kde je to určený pro dvoukolky zbytek je v jedné třídě vlastně navíc . Proč by nemohl jet Pech s WRC ale nejede ve třídě kde je R5 atd. ale jede na absolutní. Druhý problém je , že by se měla nejdříve naplnit startovka z nelicencovaných pro který se to dělá a nikde se jinde klucí nesvezou a pokud je málo posádek tak to dodělat kdo má licenci, aby se všechno zaplatilo . Licencovaný se může svést všude. Takhle jsme měli taky takový rallycross pro amatéry z okolí a seriový auta bez rámů sranda velká párek klobása ,ale pak přijeli s buginama , s autama na rallycross a posádky domácí nám přestali jezdit nebo neměli šanci být na bedně a přestalo je to bavit závody se zrušily .
                                Naposledy upraveno internet kavárna; 15-09-20, 23:54.

                                Komentář

                                Working...
                                X