Oznámení
Collapse
No announcement yet.
ČMPR
Collapse
X
-
No nevím - podle mně naopak zůstane ta 3. (nám se líbila), jen by byla zkrácená o cca 200 metrů, 2. s těmi přejezdy je jasný, že se změní (a je taky o pěkný kus delší) a ta první nebyla zas tak hrozná, jen teda ty vydlážděné strouhy jsme projížděli krokem, abysme něco neurazili. Bylo by fajn, kdyby zase pršelo
Komentář
-
Tomu bych věřil, propustnost trati (125 kousků) byla naplněna druhý den po spuštění příjmu přihlášek. Spousta jezdců s licencí zřejmě není schopna odolat příležitosti ukázat, že občas pojedou i nějakého amatéra. Jen doufám, že tentokrát nebudou započítáváni do celkového hodnocení ČMPR.
Komentář
-
Fox: A nebo se chce jen spousta jiných jezdců ukázat, když to má kousek od baráku. Spíše než to co vy, bych v tom hledal regionální rozdílnost proti jiným závodům. Minulý rok to bylo ještě umocněno zrušením Jeseníků, teď za tím zase možná stojí zkrácená sezona. A jestli jedou stejnou techniku, proč by nemohli být stejně hodnoceni?
Komentář
-
Promiň, ale na to, abych se ukázal, nepotřebuji brát body těm, kteří na rozdíl ode mne nemají licenci, takže jinde (sprinty, MČR a pod) se nesvezou.
Stejnou techniku ?? To je vtip ? Co myslíš, kolik těch kluků amatérů jede Fiestu R2, P 208 R2, Adam R2 a podobně ?
Ať klidně jedou, posbírají poháry, to by jim snad k uspokojení mohlo stačit. Ale brát body těm, kteří o ně bojují celou sezónu je prostě trapárna. Asi jako bych za našich mladých let jezdil s 1. výkonostní třídou po oblastech a nejen sbíral poháry, ale i body - to si vážně nedokážu představit. Ale asi ti, co to mají tak kousek od baráku, holt uznávají jiné hodnoty. V tom je asi ta "regionální rozdílnost".
Komentář
-
ČMPR moc nesleduji, vlastně naposledy minulý rok v Kroměříži. Z letoška pouze z několika málo střípků na internetu a mimo Fabie R5 jsem viděl nějaké Lancery a další podobná auta. Z toho usuzuji, že tak jako jedou amatéři s malými auty vzadu pole MČR nebo RSS, jedou stejní amatéři i v ČMPR. Pokud chci vyhrát, musím být prostě rychlejší ..
Komentář
-
Netušil jsem, že je tak obtížné pochopit můj příspěvek. Nepsal jsem o vyhrávání (děkuji za objasnění, že je třeba být rychlejší než ostatní, to jsem do teď vážně nevěděl), psal jsem o tom, že jezdci s licencí by neměli brát body těm, pro které je ČMPR určeno. Ev. pro jezdce s R5, který má po excesu na Strahově pozastavenou licenci. Nepsal jsem nic proti startu licencovaných jezdců, jejich účast rozhodně zvedne prestiž každé soutěže, ať si klidně rozeberou poháry za umístění, o ty nakonec vůbec nejde. Jde jen a pouze o body do celkového hodnocení ČMPR.
Je to už dostatečně srozumitelně napsáno ?
Komentář
-
Kluci a kdo je to vlastně ten amatér? Nebo neamatér (opak amatéra je vlastně profesionál), který si v ČMPR honí triko celý rok nevadí? Znám spoustu amatéru, kteří jedou některý z velkých mistráků. Pokud tedy podle vás není rozlišení mezi amatérem a profesionálem pouze ve vlastnictví licence.
Komentář
-
ano Fox to napsal správně . První problém je - Licencovaný at jedou do absolutního svoji třídu bych jim dal bez rozdílu auta a obsahu a hotovo jako na sprintu kde je to určený pro dvoukolky zbytek je v jedné třídě vlastně navíc . Proč by nemohl jet Pech s WRC ale nejede ve třídě kde je R5 atd. ale jede na absolutní. Druhý problém je , že by se měla nejdříve naplnit startovka z nelicencovaných pro který se to dělá a nikde se jinde klucí nesvezou a pokud je málo posádek tak to dodělat kdo má licenci, aby se všechno zaplatilo . Licencovaný se může svést všude. Takhle jsme měli taky takový rallycross pro amatéry z okolí a seriový auta bez rámů sranda velká párek klobása ,ale pak přijeli s buginama , s autama na rallycross a posádky domácí nám přestali jezdit nebo neměli šanci být na bedně a přestalo je to bavit závody se zrušily .Naposledy upraveno internet kavárna; 15-09-20, 23:54.
Komentář
Komentář