Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Italské mistrovství

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Re: Italské mistrovství

    Původně odeslal WRC_com Zobrazit příspěvek
    Novej: Spíš to myslel tak, že když jel s Valdovým autem, které je tovární, tak s ním vyhrál. Ale jak nejede tovární auto, ale klientské, tak to není ono. Spíš mě zaráží ta česká povaha. Málokdo dokáže ocenit krásné 4. místo, proti takovým borcům jako Andreucci, Rossetti nebo Basso. Každý hned hladé co je špatně na autě nebo v jezdci. Spíš by všichni měli ocenit takový výsledek.
    No sám sis odpověděl, s Valdovo autem je schopnej vyhrát s autem od Škoda Talia není schopnej držet se špičkou ani krok. Samouřejmě že čtvrté msto je velmi dobré, ale čekal sjem trochu víc po vítezství
    http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
    Rally Fans Mariánské Lázně

    Komentář


    • Re: Italské mistrovství

      Ty jo,tady se sešlo asfaltových specialistů...

      Komentář


      • Re: Italské mistrovství

        Kdyby Honza věděl kolik je v česku talentovanějších jezdců než on asi by s tím praštil . Každopádně je blbost posuzovat jak to zajel. To že tam jel poprvé může být jen jeden z mála faktorů který ovlivnil výsledek.
        Když dojel Travaglia na barumku všeci se divili že Krestovi vypálil před lety rybník. A teď najednou když se Kopejda tahá v Itálii s Travagliou o vteřinky tak je to tragédie? ... Podle mě je 4. místo na rally kterou nikdy nejel a proti továrně fiatu + Uccimu (o kterém říkáte že je za zenitem, vůbec nechápu jak o někom můžete něco takového říct, jestliže se Ucci cítí na to vyhrávat tak prostě vyhrávat bude a věk na to vliv ani moc nemá jak jde vidět) pěkný výsledek a posuzovat ho může snad jen posádka, která ho dosáhla. Když se Honza necítil na to zatlačit na pilu prostě to neudělal. Pořád lepší body za 4 místo než rozbít auto.
        Každopádně Honza říkal že se bude snažit jezdit v Itálii i v IRC co nejvýš a zřejmě to tentokrát výš nešlo. A chytrolíni z ewrc s tím nic nenadělají.

        Komentář


        • Re: Italské mistrovství

          Chlapci, přečtěte si knihu o Křečkovi, co tam píše o znalostech tratí, kdy domácí mají nespornou výhodu. Taky se trochu zamyslete nad tím co píšete. Počasí nebylo asi zrovna ok a vy jste si jistí, že se trefil třeba do gum atd (moje zklamání z výkonu Dodi Béreše na Barum se zmenšilo po tom co jsem si přečetl o netrefení do gum)? To jsou všechno detaily, které dokáží ovlivnit výsledek. Já ho neomlouvám, ale co takhle gumy. Továrna jezdí BF v itálii jede Pirelli a na těch tolik natestováno nemá. Čtvrté místo mě netěší, ale abych někoho hned kvůli tomu pomlouval toho jsem dalek. Je to sport a vyhrát může jen jeden no a Kopejda to nebyl.
          http://www.foxrallyteam.cz

          Komentář


          • Re: Italské mistrovství

            Nevím,co a jak popisuje Křeček ve své knize ,ale Italové určitě nezneužívájí domácí prostředí jako AZNPjejich celoroční "trénování"bylo známé.Podívej se jak si vedou cizinci u nás,často při prvním startu dokážou vyhrát.Být v kvalitním nebo dokonce továrním týmu je příjemné,ale i zavazující-předpokládá se maximální výkon,lepší než těch ostatních a to na jakékoli trati a při jakémkoli počasí.To dokážou jenom ti nejlepší,tím Kopeckého neodsuzuji,ale někteří prostě jedou rychleji a vydrží až do cíle

            Komentář


            • Re: Italské mistrovství

              Pelikan: Kopejda už taky jede tovární Pirelli jako Ucci. Je jasné že kdyby měl tu správnou techniku tak by to bylo lepší, ale o kolik to si netroufnu říct
              http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
              Rally Fans Mariánské Lázně

              Komentář


              • Re: Italské mistrovství

                Máme dobu specifikací,setapů,gripů,klientských verzí, přesto má pořád na výsledek vliv hlavně posádka,nebo už né.
                Nerozumím těm mapám ECU,klienti a starší specifikace mají odfláklé mapy od Orecy a nedají se abgrejdovat?Třeba při repasi.
                Klienti mají o pět kliků na tlumičích míň,nebo se jedná o zcela jiné tlumiče s novou ,převratnou technologií?
                No každopádně tady se jelo na vodě a ta je spíš na ruce a srdce než výkon motoru.

                Komentář


                • Re: Italské mistrovství

                  Mapy motoru má ŠM vlastní, Kresta je chtěl na Barumku do Fabie, zda je dostal nevím, když jel Haninen poprvé Finsko s fabií S2000 od BRR tak v tiskovce od Baumschlagera bylo že konečně mají možnost jet na voze poslední specifikaci tlumičů jako jede tovární tým, těch věcí je více,

                  Je to s tejné jako při koupi Clia S1600 a všech ostatních vozů s cenovým stropem. Základ je nějaký a pokud chce človšk do vozu ty správné věci tak se připlácí a tovární tým si vždy pro sebe něco nechá. Auto není samozřejmě pomalejší o vteřinu na kilometr, ale u těchhle aut hrajou důležitou roli detaily. Zástávám jeden názor že pokud se jezdcovi s autem nejede dobře tak není schopen jt rychle.
                  http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                  Rally Fans Mariánské Lázně

                  Komentář


                  • Re: Italské mistrovství

                    ... a na zkušenosti s tratí, prostředím a pod. To může dělat i rozdíl mezi prvním a čtvrtým flekem. Taky fakt, že další plesknutí s autem si nemohl dovolit mohl hrát svou roličku
                    Původně odeslal STIG Zobrazit příspěvek
                    No každopádně tady se jelo na vodě a ta je spíš na ruce a srdce než výkon motoru.
                    Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE

                    Komentář


                    • Re: Italské mistrovství

                      No a tím mi dáváš vlastně za pravdu. Křéča tam víceméně popisuje jak domácí jezdec s 1.3 motorem porážel mnohdy ne tak špičkové zahraniční posádky na silných vozech. A tehdy byl výkonostní rozdíl aut hodně velký. Ale také tam samozřejmě popisuje své starty v zahraničí, specifika finských rally, nebo ruských v době Poháru míru a přátelství. Kdo to čte v kuse dá dohromady 5+5 tak nebude vidět vše jen černobíle podle konečné výsledkové listiny,ale k vytvoření názoru na výkon posádky si zkusí sehnat info o průběhu rally atd.


                      Původně odeslal STIG Zobrazit příspěvek
                      Nevím,co a jak popisuje Křeček ve své knize ,ale Italové určitě nezneužívájí domácí prostředí jako AZNPjejich celoroční "trénování"bylo známé.Podívej se jak si vedou cizinci u nás,často při prvním startu dokážou vyhrát.Být v kvalitním nebo dokonce továrním týmu je příjemné,ale i zavazující-předpokládá se maximální výkon,lepší než těch ostatních a to na jakékoli trati a při jakémkoli počasí.To dokážou jenom ti nejlepší,tím Kopeckého neodsuzuji,ale někteří prostě jedou rychleji a vydrží až do cíle
                      http://www.foxrallyteam.cz

                      Komentář


                      • Re: Italské mistrovství

                        V Itálii se jede Rally Città di Bassano, měli by tam startovat také (asi) tři české posádky.
                        Video ze shakedownu: 27. rally città di bassano 2010 - shakedown
                        On-line výsledky: 27º Rally Città di Bassano - clasiffiche
                        Naposledy upraveno Brda; 25-09-10, 08:46.
                        Jde to rychleji, než jsem čekal.

                        Komentář


                        • Re: Italské mistrovství

                          Na Rally Bassano dojel Stavjaník (Citroen C2 R2 MAX) na druhém místě ve třídě. Celkově na 25. místě z 64 posádek v cíli. Jeden jejich průjezd na videu YT v čase 3:18: 27. Rally Città di Bassano 2010 – ps 3

                          Komentář


                          • Re: Italské mistrovství

                            Jelikož byla Rally Sanremo součástí Italského mistrovství tak přikládám průběžné pořadí šampionátu.

                            Průběžné pořadí Italského mistrovství: 1. Andreucci 50b., 2. Rossetti 45b., 3. Basso 34b., 4. Kopecký 30b.
                            Stačí jedna chybička a v pr.eli je bednička - Tomáš Enge.

                            Komentář


                            • Re: Italské mistrovství

                              Kris Meeke dostal od Peugeot Italia návrh na start na Rally Costa Smeralda za účelem pomoci Andreuccimu. Jak informuje ItaliaRacing, tak Meeke návrh na start bez váhání přijal.
                              Stačí jedna chybička a v pr.eli je bednička - Tomáš Enge.

                              Komentář


                              • Re: Italské mistrovství

                                Super zprávam, ale uvidime, doufam že vyhraje rosseti
                                http://www.youtube.com/watch?v=A2LHFQWEmDE
                                Rally Fans Mariánské Lázně

                                Komentář

                                Working...
                                X