Oznámení

Collapse
No announcement yet.

IRC a jeho budoucnost

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Re: IRC a jeho budoucnost

    To mravencZ:
    V něčem máš pravdu a v něčem podle mě vůbec. Hlavně podle mě kulhá tvoje obhajoba kategorie PV co se týká sériovosti. Pokud srovnáš současná auta PV a z doby kdy platila klasická pravidla pro skupinu A (ne, nespletl jsem se) tak zjistíš, že současná PV jsou na stejné technické úrovni, až na restriktor. Velká kola, brzdy, převodovky s přímými zuby, použití karbonu (kevlaru?) v míře více než hojné. Dokonce se uvažovalo o možném rozšíření rozchodu kol oproti sérii.
    A jak to bylo před příchodem WRC? Kdo chtěl postavit konkurenceschopné auto nej kategorie A8 musel chtě nechtě vyrábět auta skupin N4. Odtud ty Delty, Escorty, Mišáky, Sůba , Pulsary, Mazdy 323 a Celicy. Bohužel víčet je to celkem široký, ale ta auta se nikdy moc nepotkávala neb ty automobilky do tohoto vlaku nastupovaly v různou dobu a také z ní v různou dobu vystupovaly.
    Jednoduše řečeno dokud byla pravidla pro A8, byla jakás naděje na vývoj nových aut N4 u více značek.
    Pravidla pro WRC nebo S2000 umožňují postavit komukoliv auto 4x4 (+turbo) i těm kdo jej normálně ve svém programu nemají.
    Je tedy skupina PV (dříve N4) vymírající nebo ne?
    http://www.foxrallyteam.cz

    Komentář


    • Re: IRC a jeho budoucnost

      Karbonyl zde

      http://www.autosport.cz/clanek.php?cl=5704
      To máš tak: kúpiš cedník, naleješ do něho vodu - teče. Zalepíš ďúry - necedí... HOFgh.

      Komentář


      • Re: IRC a jeho budoucnost

        Hmm! Tak ten UPDATE ve mně vyvolává dojem, že už další vyjádření není potřeba. Pochybuju, že kdyby se chtěli oficiálně zůčastnit IRC, tak by to bylo bez Ojedy a že by jel naplno dva seriály se mi moc nezdá... Jenom by mně zajímalo, co za tím opravdu je. Myslím, že jen v potřebě těch dvou startů to nebude

        Komentář


        • Re: IRC a jeho budoucnost

          Od kdy není Vyborg v Evropě?

          Komentář


          • Re: IRC a jeho budoucnost

            A další IRC-novota:

            http://www.autosport.cz/clanek.php?cl=5706
            To máš tak: kúpiš cedník, naleješ do něho vodu - teče. Zalepíš ďúry - necedí... HOFgh.

            Komentář


            • Re: IRC a jeho budoucnost

              Tak po ohlasech na Pražský sprint je jasné, že s 207 pojede Barumku Brynda

              Jinak ale zajímavá myšlenka, píšu si malé bezvýznamné plus...

              Komentář


              • Re: IRC a jeho budoucnost

                Myšlenka je to výborná...jen tam není nějak konkretizováno, zda si ten start dotyčný zaplatí a Kronos mu auto poskytne, nebo jestli mu tu jednorázovku zafinancují společně s BF...simulovaná situace: Hypoteticky by pro ně např. na Barumce byl nejatraktivnější Malina....ale těžko říct, zda bude Tescoma tak štědrá a tolik mu na 207 dá.....takže se poohlídnou dál.....a ten kdo na to v řadě první bude mít, ten jede???.....může mi někdo znalý věci tuhle věc trošinku přiblížit???
                AK RallyFans!!!

                Komentář


                • Re: IRC a jeho budoucnost

                  No já myslím, že na tom BF určitě finančně participovat bude. Kronos poskytne auto a BF část financí. Třeba ne všechny, řekněme polovinu, ale kdyby si pak ta "hvězda" měla platit celý start sama, tak by celá akce trochu postrádala smysl.

                  Komentář


                  • Re: IRC a jeho budoucnost

                    to UboUbo: No nad tím právě bloumám...
                    AK RallyFans!!!

                    Komentář


                    • Re: IRC a jeho budoucnost

                      1. S2K jsou součástí N4
                      2. S2K jsou taky jen od dvou výrobců
                      3. PV je fakt daleko od showroomu, ale má k němu S2K blíž, když je ve stejné třídě
                      4. FIA si nechala N4, speciálně Mitsubishi utýct a dovolila jim dělat co chtějí a místo nápravy vymejšlí další bejkárny
                      Původně odeslal Rajle Zobrazit příspěvek
                      Už teď si myslím, že skupina PV je odkázána do propadliště dějin a je to slepá ulice. Jediní dva výrobci to nemůžou spasit. Co je na skupině N4 sériového, když ti výrobce dodá auto jen pod podmínkou, že s ním budeš provozovat rally - to má být auto z showroomu?
                      Naposledy upraveno dřevěná srnka; 14-12-07, 23:41.
                      ... a přeci se točí!

                      Komentář


                      • Re: IRC a jeho budoucnost

                        Původně odeslal MYS Zobrazit příspěvek
                        to UboUbo: No nad tím právě bloumám...
                        BF si určitě zajistí na Eurosportu dostatečné zviditelnění pro svoje auto, peníze na těch pár startů je určitě nevytrhnou a reklamu si udělají možná větší, než kdyby sponzorovali celou sezonu jednoho jezdce... navíc v tom autě budou mít vždycky zkušeného střelce, který bude znát tratě a bude mít naději na nějaký rozumný výsldek... Jen tak mně napadá, u nás Roman, Ypres - Duval, San Remo - Galli atd ... určitě by se našlo spousta lukrativních jmen, které nemají do čeho sednout a aspoň na domácí rally by se mohli ukázat.

                        Komentář


                        • Re: IRC a jeho budoucnost

                          Původně odeslal dřevěná srnka Zobrazit příspěvek
                          2. S2K jsou taky jen od dvou výrobců
                          Tak eště jednou - Peugeot, Fiat, VW, MG, Ford, Toyota hned v několika verzích... nerovná se dvě značky
                          To máš tak: kúpiš cedník, naleješ do něho vodu - teče. Zalepíš ďúry - necedí... HOFgh.

                          Komentář


                          • Re: IRC a jeho budoucnost

                            Karbonylu, ještě jsi k těm holubům na střeše zapomněl připočít Logána a Žigula (nebo jak se ten ingot teď jmenuje) a škodofku. Opisovat seznam značek umím taky, ale závodit to nevidím.
                            ... a přeci se točí!

                            Komentář


                            • Re: IRC a jeho budoucnost

                              O pár těch S2K holubech se aspoň mluví, že se chystají a je pravděpodoné, že dřív nebo později budou a ostavit si to může každá automobilka... Zatím co naděje na nové PV je úplně nulová... spíš čekám, kdy Mitsu nebo Subaru oznámí, že končí se sériovou výrobou EVO/STI... ne že bych si myslel, že to bude příští rok, ale zdá se mi to pravděpodobnější, než že někdo další začne vyrábět seriové auto, ze kterého by se dalo postavit PV. Upřímně, moc nechápu, proč třeba Ford nedělá Fíka v nějaké podobné verzi. Mám pocit, že to jejich ST má turbo, v podstatě by tomu chyběl jenom pohon na čtyři kola...

                              Komentář


                              • Re: IRC a jeho budoucnost

                                Původně odeslal dřevěná srnka Zobrazit příspěvek
                                Karbonylu, ještě jsi k těm holubům na střeše zapomněl připočít Logána a Žigula (nebo jak se ten ingot teď jmenuje) a škodofku. Opisovat seznam značek umím taky, ale závodit to nevidím.
                                Nezapomněl, psal jsem auta, která existujou a dokonce i závodí, už letos jely v IRC tři různé S2K. To, že se další z nich zatím nevyskytly přímo v IRC, ale v jiných šampionátech, je jiná věc, a podle mě jen otázka času. Příští rok by k prvním třem značkám v IRC měla přibýt třeba i Toyota s novým Aurisem a MG.
                                To máš tak: kúpiš cedník, naleješ do něho vodu - teče. Zalepíš ďúry - necedí... HOFgh.

                                Komentář

                                Working...
                                X