Vymění Kopecký Fabii WRC za VW Polo S2000?
"Pro jezdce je důležité jezdit a jezdit," je si vědom Josef Kopecký. Budoucnost spatřuje v šampionátu IRC a kategorii Super 2000, pro který znovuzrozený tým Škoda Motorsport vyvíjí speciál Fabia Super 2000. Ten však nebude zcela jistě k dispozici od začátku sezony 2008 a v současné fázi se CRT na přípravách žádným způsobem nepodílí a o stavu vývojových prací žádné informace nemá. Podle našich informací by měla být v příštím roce situace s Fabií Super 2000 obdobná jako letos u Suzuki a jeho SX4 WRC - to znamená dva-tři starty v rámci vývojových testů ke konci sezony.
"Pokud hovoříte o startech v šampionátu IRC již v první polovině sezony, budete zřejmě muset startovat s jinou značkou," zeptal jsem se za MotorHome Josefa Kopeckého.
"Ano, v šampionátu IRC přicházejí do úvahy produkční vozy a nebo speciály S2000. Něco z toho by to muselo být," odpověděl mi Kopecký starší.
"Mohlo by sehrát nějakou úlohu při výběru vozu to, že koncernový Volkswagen již má své Polo S2000?" ptám se dále. "Ano, je to jedna z možností a také o ní jednáme," prozrazuje Josef Kopecký.
Konkurence bude v Eurosportem podporovaném a mediálně šířeném IRC stále houstnout. Přesto si Josef Kopecký myslí, že by v něm do dvou-tří let mohl český jezdec s českým strojem bojovat o titul.
"Pro jezdce je důležité jezdit a jezdit," je si vědom Josef Kopecký. Budoucnost spatřuje v šampionátu IRC a kategorii Super 2000, pro který znovuzrozený tým Škoda Motorsport vyvíjí speciál Fabia Super 2000. Ten však nebude zcela jistě k dispozici od začátku sezony 2008 a v současné fázi se CRT na přípravách žádným způsobem nepodílí a o stavu vývojových prací žádné informace nemá. Podle našich informací by měla být v příštím roce situace s Fabií Super 2000 obdobná jako letos u Suzuki a jeho SX4 WRC - to znamená dva-tři starty v rámci vývojových testů ke konci sezony.
"Pokud hovoříte o startech v šampionátu IRC již v první polovině sezony, budete zřejmě muset startovat s jinou značkou," zeptal jsem se za MotorHome Josefa Kopeckého.
"Ano, v šampionátu IRC přicházejí do úvahy produkční vozy a nebo speciály S2000. Něco z toho by to muselo být," odpověděl mi Kopecký starší.
"Mohlo by sehrát nějakou úlohu při výběru vozu to, že koncernový Volkswagen již má své Polo S2000?" ptám se dále. "Ano, je to jedna z možností a také o ní jednáme," prozrazuje Josef Kopecký.
Konkurence bude v Eurosportem podporovaném a mediálně šířeném IRC stále houstnout. Přesto si Josef Kopecký myslí, že by v něm do dvou-tří let mohl český jezdec s českým strojem bojovat o titul.
Komentář