Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Asie, Austrálie a Oceánie

Collapse
X
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Asie, Austrálie a Oceánie

    Těch 8 posádek v cíli je opravdu vše? A o konkurenci je zbytečné se bavit,přesto že Honza nevyhrál.

    Komentář


    • #62
      Re: Asie, Austrálie a Oceánie

      Chápu to, že Škoda chce expandovat, ale nejsem si zrovna jistý tím, zda účast v tomto seriálu je zrovna správnou cestou navíc, když na trh uvedou na podzim novou Fabii. Již jsem to tady někde psal: není důvodem po získání titulu ME a absencí nové R5 jaksi uklizení se z ME, aby náhodou neprohráli?

      Komentář


      • #63
        Re: Asie, Austrálie a Oceánie

        Můj názor je ten,že nemáš pravdu. V ME budou bojovat o nejvyšší příčky a rozšíření do Asijského šampionátu je logické,pokud tam mají,nebo budou mít svůj největší trh. A to,že na podzim přijde nová Fábie bude tak(jako vždy),že do konce roku se bude prodávat pouze v ČR a na Slovensku,možná Německo. Pak ostatní trhy a nejdříve půl roku po zahájení prodeje bude uvedena na čínský trh a v té době bude už R5 na tratích rz.

        Komentář


        • #64
          Re: Asie, Austrálie a Oceánie

          krafi: Tak ve Škodovce jsou asi blbí, že jedou APRC a měli by si nechat poradit od nás, co, kde, s kým a s čím mají jezdit! Proč pořád máme pocit-snad přesvědčení, že co udělá nebo vymyslí našinec, je špatně?
          A víme, jak se úspěšná účast Škodovky v APRC prezentuje v místních médiích, abychom mohli tvrdit, že to je ztráta času a peněz? Jedou s místním jezdcem, na pneumatikách-nebo alespoň s logem a barvami místního výrobce-však to je dobrá reklama.A co by měli jet, aby to bylo pro ten region zajímavé, viditelné a dalo se to "prodat"? Bude místní zajímat, že jedou úspěšně v Evropě? Je důležité, že se značka dostává do povědomí-co na tom, že s "výběhovým" autem. Když tam za čas pojedou s novým-alespoň bude vidět, že umí postavit další úspěšné auto. ERC po loňském úspěchu Honzy Kopeckého jede Škoda s mladými a perspektivními(a méně zkušenými!) Lappim a Wiegandem. Proč by měli letos jet znovu s nejlepším továrním jezdcem, když se přesně neví, jak obstojí proti novým autům R5? Však to je normální firemní strategie! Co je na tom špatně? Že PSA už poněkolikáté odkládá homologaci svých aut, je dobrá reklama? Být to škodovka-to bychom rýpali do alelůjá! Až bude nová Fabia-a věřím, že se povede, pojedou ERC, možná WRC2 a nejspíš i to APRC-však budou mít vyježděného domácího.A pokud by bral koncern oba šampionáty-WRC i WRC2, byla by to skvělá reklama.
          Naposledy upraveno milín60; 17-04-14, 10:48.

          Komentář


          • #65
            Re: Asie, Austrálie a Oceánie

            milin60: promin, ale nikdy jsem nepsal, ze ve skodovce jsou blbi, naopak si myslim, ze to delaji dobre a nejvetsi bombu udelali svym angazma v cyklistice, zvlaste v TdF, Vuelte a Giro a v hokeji, to je bez pochyb.

            Komentář


            • #66
              Re: Asie, Austrálie a Oceánie

              ...a Kopejda se právě dnes stal mistrem Asie a Pacifiku. To už je vlastně napůl mistr světa To je zajímavá filozofická otázka, když by člověk vyhrál v jednom roce všechny regionální šampionáty, je mistr světa?
              Já neříkám nic...ale na má slova dojde.

              Komentář


              • #67
                Re: Asie, Austrálie a Oceánie

                Hezký!Byl si o 3minuty rychlejší ale já to dal přímo na jeho jméno.Ohledně těch regionálních,ty brďo to by snad ani nemohl stihnout je všechny odjezdit.A kdyby snad jó museli by ho vyhlásit supersupermistr světa
                Sportu zdar a Rally zvlášť!!

                Komentář


                • #68
                  Re: Asie, Austrálie a Oceánie

                  Tak Tidemand se uvedl velmi pekne.

                  Vysledky Rally of Whangarei:

                  Tidemand/Axelsson, 2:55:29.4,
                  Gill/Macneall, +5:51.8 (+5:51.
                  Young/Read, +5.53.8 (+1.9)
                  Aksa/Arena, +9:14.2 (+3:20.4)
                  Leyraud/Beckwith, +15:43.5 (+6:29.2)
                  Aoki/Aoki, +42.48.4 (+27:04.9)
                  GO CZECH GO

                  Komentář


                  • #69
                    Re: Asie, Austrálie a Oceánie

                    Pontus splnil povinnost a přivezl Škoda MRF týmu další titul, na Rally Hokkaido vyhrál s náskokem 12 minut a kvůli Gillovu odstoupení je šampion
                    Jean Marsellus Todt: Když odstoupíš, budeš odstoupenej. Nebo tě odstoupím já...

                    Komentář


                    • #70
                      Na Novém Zélandu mají tuším od letoška novou národní kategorii AP4 a narok tak budou, podobně jak v Jižní Americe, kde tamní variace na národní kategorii hodně oživily mistrák, mít hodně veselo a hodně zapojených značek, včetně Škody: Hyundai, Mazda, Holden, Toyota, Suzuki, Peugeot, Ford, Subaru, Mitsubishi
                      Jean Marsellus Todt: Když odstoupíš, budeš odstoupenej. Nebo tě odstoupím já...

                      Komentář

                      Working...
                      X