Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Nová pravidla FIA

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #16
    Pelikan to že by jsi neviděl solberga nebo Romana?
    jak tu někdo používá To je rally vo*e



    Komentář


    • #17
      Třeba to, že soutěž je o výdrži (i když to už taky není ta pravá pravda), a ne o rychlosti na prvním sprintu...

      Komentář


      • #18
        To se přeci nepopírá,Jezdec bude muset jet rychle ale ne tak aby riskoval vypadnutí.

        Komentář


        • #19
          2Breaky:Jses nám nějak rozepsal,ne? :-)Breaky,vím,že jsi hrozně přemýšlivý člověk,ale že už začneš tahat do rally F1? To je začátek konce :-)
          Každopádně rally posmutněla (špatně) a zkomercionalizovala (tfuj) se (dobře po straně mediální).Není nic krásnějšího, než koukat na staré videa, kdy se závodilo nad 500km a i v noci.
          2pinipini: Pojal jsi to špatně, vem to obráceně.FASu vadilo, že WRC začínaj stagnovat (počet) a nikdo tady neuměl pořádně dotáhnout cizince,tzn. udělat jim podmínky. Taky kvalita tratí je nic moc,to se všeobecně ví,že jsou zde rychlé tratě.A zbytek ztrácel motivaci, protože věděli, že v absolutním můžou být třeba nejlépe 5.Vysvětluj sponzorovi,že ta myš na to wrc nemá a že Ti zas tolik peněz nedává,aby jsi to ufinancoval.Proto zrušit WRCa a rázem nám tu přibude konkurence,budou mít větší šance,bude víc S1600(bereme k té době a úvahám činovníků),tudíž bude víc majetnějších závodníků(i myš a švestky potřebují zázemí), kterým zase budeme moci zvednout startovné, protože na to mají....a máš to, nezapadá to do sebe?

          Hlavně se večer nebát a mít aspoň mačetu....

          Komentář


          • #20
            To Breaky:
            Musíš se hlavně zamyslet nejdřív nad tím proč takové pravidlo v F1 zavedli. Ne, aby zabránili nekvalitním jezdcům ve startu, to je jim jedno, ale aby se vyhnuli ztížnostem velkých týmů. Protože F1 se jezdí na okruhu a hodně pomalé auto pak třeba ovlivní výsledek závodu jako to bylo onehdá v Monte.
            Takže šlo o to, aby opravdu rychlá auta nedojela ta opravdu pomalá moc brzo. Pak totiž nastupuje druhé hledisko a tím je divák, který se v tom přestává orientovat, zvlášť ten televizní když třeba nepozná auta atd. Tím trpí atraktivita přenosu.
            Mimochodem TV vysílá i trénink a tudíž předpisem chtěli zabránit tomu, že by někdo třeba kvůli špatnému nastavení auta trénink jen "odkroužil". Bity byly hlavně chudé týmym které neměli tak high-tech udělátka, následkem bylo to, že párkrát nejeli závod což určitě "ocenil" i sponzor. Moc dobře víš, že už žádné takové diskriminační pravidlo ve F1 není.
            Zpět k rally. Tam se netrénuje, ale píší rozpisy a shakedown je výmysl posledních let, aby se přitáhli lidé k trati a zároveň, aby si týmy ověřily nastavení. Šejk se sice měří, ale věřit tomu nelze, protože mnohdy při něm probíhají i různé promo akce.
            Za další, v F1 se kvalita trati moc nemění v rally je to jiné viz ztížnosti soukromých pilotů při šejku ve Finsku kde se vyjeli koleje.
            Abys věděl další věc, šejk je pro továrny povinný, ale nikde není psáno kolikrát máš jet myslím ani tojestli tu jízdu musíš dokončit. Myslím, že takovou fintu použil na začátku Citroen kdy piloti schválně brzdili před fotobuňkou, aby zbytečně neodhalili schopnosti svých aut.
            Za další, za šejk se platí! Továrníci to mají vlastně už ve startovném podle mě, ale možná také ne. Jak jsou na tom soukromníci s financemi asi psát nemusím. Proto mnohdy někteří vůbec nejedou a auta zkouší někde za vsí jak to známe od nás.
            Prostě se smiř s tím, že vždy budou ZÁVODNÍCI a závodníci. Někteří ZÁVODNÍCI prostě prachy nemaj a někteří závodníci jich mají dost. Mě to neva aspoň je život pestrej.

            http://www.foxrallyteam.cz
            http://www.foxrallyteam.cz

            Komentář


            • #21
              2 pinipini

              Taky si myslím. Tady se vždy tlačíme někomu do zadku a pak spláčem nad vejdělkem. Ale dobře nám tak. Máme si jít vlastní cestou.

              Komentář


              • #22
                Kolovrátek?!

                Jak zpíval Frankie Zappa: Mučení nikdy nekončí. Jako důkaz budiž tato info o (možném, už x-tém) směru vývoje techniky WRC:

                http://www.rallye-magazin.de/r/wm/d/...010/index.html

                Komentář


                • #23
                  Re: Nová pravidla FIA

                  ...a další klasik zpíval: nikdo nic nikdy nemá míti za definitivní, neb nikdo nikdy neví, co se může stát. Takže v souvislosti s FIA, bych měl věci za definitvní, až ve chvíli, kdy ty auta budou stát na startu. Nakonec S2000 si také vymyslela FIA a na svět jim pomohli více až v IRC.
                  MravenecZ

                  Komentář


                  • #24
                    Re: Nová pravidla FIA

                    Hmm, moje Němčina je velmi bídná... rozumím tomu správně, že by tedy šlo o proklamované S2000+ s instalací malého turba od společného dodavatele Garrett s danou regulací tak, aby se výkon pohyboval cca kolem 300 koní. Nevím, zda malé turbo má znamenat spíše přeplňování vyšších otáček a tedy prvděpodobně odpanutí klasického restriktoru nahrazeného řízenou regulací plnícího tlaku. To fakt vařím z vody, Německy fakt moc nevládnu

                    Komentář


                    • #25
                      volně z http://www.rallye-magazin.de

                      Kolďák si s tím dal na hlavní straně větší práci, tak jsem to stáhnul...
                      Naposledy upraveno Jirka ST; 28-12-07, 17:43.

                      Komentář


                      • #26
                        Re: volně z http://www.rallye-magazin.de

                        Nová pravidla pro WRC od roku 2010

                        Komentář


                        • #27
                          Re: volně z http://www.rallye-magazin.de

                          Aby se nám ta Škodovka nakonec neukázala jako nejprozíravější továrna.
                          http://czech.rallyfans.info

                          Komentář


                          • #28
                            Re: volně z http://www.rallye-magazin.de

                            Já bych to nenazýval nejprozíravější. Podle mě jen všichni dělají strašně překvapené ale ve skutečnosti dávno vědí, kam vítr vane, včetně Škodovky.

                            Komentář


                            • #29
                              A je to (opět) venku

                              z
                              http://www.rallye1.de/web/wm/artikel...0514668c3556bd

                              FIA vicepresident Maro Piccinini prý alespoň neoficiálně potvrdil, že od 2010 mají být WRC nahrazena S2000. V článku vyjmenovávají, že Suzuki letos takový vůz představí a Škoda na něm pracuje. Ford a Citroen prý taky (viz např. náznak Seba o Monte 2009?). Jako existující vypočítávají Peugeot, Fiat a VW Polo. Cena prý bude max. 168 000 EUR + daně.

                              A co Subaru? Ptám se, i když jsem jim ještě neodpustil Imprezu 14 :-(

                              Komentář


                              • #30
                                Re: Nová pravidla FIA

                                Zdá se, že FIA je neoblíbena nejen u fanoušků rally, ale i fandů F1.

                                Komentář

                                Working...
                                X