Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Nová pravidla FIA

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #31
    Re: A je to (opět) venku

    Původně odeslal Steg Zobrazit příspěvek
    ...FIA vicepresident Maro Piccinini...
    No už podle těch jmen je jasné co to tam sedí za lidi

    Komentář


    • #32
      Re: Nová pravidla FIA

      To Mirek 607: Nesmutni,ze nevladnes brilantni nemcinou, Na skoleni FAS jsme byli informovani, ze kazdy vuz musi mit upevnen ochranny ram sroubovanymi spoji, svar je bran jako spoj doplnkovy!!! Udajne vznikla komplikace pred 10ti lety, kdy byla z originalu spatne prelozena pasaz o uchyceni ochranne klece do vozu. Takze tech x desitek aut /ktrere budou chtit projet prejimkou/ , ted bude muset vrtat do vyztuznych desek diry a ladovat tam 4x 8mm sroub,pevnosti 8.8 na jednu vyztuzovaci desku... A na otazku, jak to udelat v mistech-kde se nemuzes dostat, byla odpovezena formulace:" Poradte si sami... " ...bez komentare.
      L3doP5most....ses si jistej???

      Komentář


      • #33
        Re: Nová pravidla FIA

        A jak vypadají rámy aut, které vznikly v zemích kde se nemuselo překládat? Taky to tam mají šroubované? To je jenom dotaz, žádný rejpání.
        http://www.foxrallyteam.cz

        Komentář


        • #34
          Re: Nová pravidla FIA

          Tento předpis už platí řadu let, problém není u nás ani tak v jeho překladu, ale ve výkladu exstujícího textu. Celý svět tento předpis od začátku aplikuje tak jak bude vykládán od letoška konečně i u nás. Narazil jsem na to už předloni na Korsice a musel to na místě předělat (to samé čekalo loni v Německu Mifku). Je to velmi jednoduché. Rám podle přílohy J musí být minimálně přišroubovaný, rám homologovaný může být pouze přivařený.

          Komentář


          • #35
            Re: Nová pravidla FIA

            To bylo krásný

            Citroen Xara WRC – Loeb, Sainz, McRae, Bugalski
            Subaru Impreza WRC - Makinen, Solberg
            Peugeot 206 WRC – Burns, Gronholm, Panizzi
            Ford Focus WRC 03 – Martin, Duval
            Škoda Fabia WRC – Auriol, Gardemeister
            Hyundai Accent WRC – Loix, Schwarz, Stohl
            Mitsubishi Lancer WRC (A8 ) – Paasonen, Sohlberg
            Ford Focus WRC 00-02 – Hirvonen, Latvala, Cserhalmi, Ginley, Warmbold
            Peugeot 206 WRC 01-02– Robert, Kresta
            Škoda Octavia WRC – Kahle, Kopecký

            A teď se mam koukat na to co jezdí dneska?
            MS Rally je v troskách!!

            Kdo za to může?

            Komentář


            • #36
              Re: Nová pravidla FIA

              Tak co říkáte tomu, že Mosley chce údajně v MS zakázat čtyřkolky?

              Komentář


              • #37
                Re: Nová pravidla FIA

                Jestli se nemůžou použít sprostá slova ,tak se nedá říct nic!
                Leon TDI Evo I Powerplus 764, Turbo 96 Kw,chip Dieselpower

                Komentář


                • #38
                  Re: Nová pravidla FIA

                  Původně odeslal pejda Zobrazit příspěvek
                  Tak co říkáte tomu, že Mosley chce údajně v MS zakázat čtyřkolky?
                  zakazat mosleymu huleni a snupani...
                  Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

                  Komentář


                  • #39
                    Re: Nová pravidla FIA

                    Klíííd! Dyk všichni víme, že konečnou verzi pravidel daj dohromady v tejdnu před první rallye, takže toto je jen nástřel, ale hooodně blbej!
                    Původně odeslal pejda Zobrazit příspěvek
                    Tak co říkáte tomu, že Mosley chce údajně v MS zakázat čtyřkolky?
                    ... a přeci se točí!

                    Komentář


                    • #40
                      Re: Nová pravidla FIA

                      No faktem je, že i když jen nástřel tak to pálej hodně zeširoka. Přeci jen stavět rally auta víceméně proti trendům sériové výroby aut ve světě. Prostě hodně odvážná snaha o snížení nákladů.
                      http://www.foxrallyteam.cz

                      Komentář


                      • #41
                        Re: Nová pravidla FIA

                        Pod článkem je tolik negativních reakcí a sprostých nadávek, že se mi to ani nechce pročítat. Uvědomil si ale někdo, že s plnou vážností vyvíjel jako ideální auto pro rallye všemi milovaný a obdivovaný Colin McRae právě vůz takové koncepce? Ten snad neměl vymatláno, rallye nerozuměl apod. Nikdo z těch, co teď řvou nepsal tehdy, že je Colin blbec. Rád bych viděl celkovou představu, jak by se rallye v takové verzi vyvíjelo. Pravděpodobně by došlo k radikálnímu oddělení přímé účasti továren, rozsáhlé změně nejen technických, ale i organizačních a pořadatelských pravidel. Stavby speciálů od malých výrobců, automobilky pouze jako dodavatelé motorů apod. jako ve formuli 1? Bylo by MS pestřejší než dnešních pár vozů od 4 výrobců? Co by se stalo v okamžiku, kdy by se např. Colinova a stavby jiných výrobců objevily v 80-ti exemplářích a najednou mohlo tolik špičkových jezdců rovnoceně závodit v MS? Vypadá to jako utopie, ale snad to má Mosley alespoň trochu ujasněné, když už pustil takovou bublinu.

                        Komentář


                        • #42
                          Re: Nová pravidla FIA

                          To Foly:
                          Opět je tam snaha tahat do rally svět viděný očima F1, ale podle mě to nejde na rallysport napasovat. Ten má už od začátku silnou návaznost na automobilky zatímco f1 se vyvinula z garážových týmů. Prostě to co upustil Mosley by vedlo k úplné změně filozofie, ale je otázkou jestli by tento sport našel tu širokou základnu po celém světě. Kouzlo rally je přece v tom, že kdokoliv aspoň trochu zručný si může postavit doma závodní auto ze série a podle financí jsou úpravy zvolený typ závodů (amatéři nebo ofiko mistráky). Ten základ je totiž homologován a otestován automobilkou a pokud by se nechtěli vrátit ke trubkovým vozům sk. B poloviny 80. let nezbyde než vyvinout základ kastle z karbonu (kevlaru) nebo plechu. Bude to levné? Nebude těch stejných aut jezdit moc? Nebudou se nakonec jen lišit barvou? Bude ona dvoukolka opravdu pomalejší a bezpečnější než třeba auto stavěné podle srovnatelné filozofie tedy speciál pro rally - Lancia 037?
                          Prostě proč se pořád s.e.rou do něčeho co funguje a má smysl už snad 60 let!
                          Všem se omlouvám za vulgární výraz.
                          http://www.foxrallyteam.cz

                          Komentář


                          • #43
                            Re: Nová pravidla FIA

                            Foly, to by nemuselo být špatný, ale šlo by to proti všemu, co dosud FIA dělala. Mířila v poslední době od speciálů k levnějším a serii podobným vozům. Toto je obrat o 180 stupňů.
                            Naposledy upraveno dřevěná srnka; 13-03-08, 17:34. Důvod: Koukám, že pelikan to napsal podobně, podrobněji a ještě dřív :-)
                            ... a přeci se točí!

                            Komentář


                            • #44
                              Re: Nová pravidla FIA

                              Jak už jsem psal pod článkem - nejvíc mě dojmul nápad zadního pohonu. Je to každopádně atraktivnější než předohraby, ale kolik automobilek dnes dělá auta se zadním pohonem?! Jediný co mě uklidňuje je to, že i rozhodnutí, která byla definitivní (např. formát sezóny od podzimu do jara atd.), se nakonec stejně neuskutečnila...
                              FANS OSEK !!! nové video: Historic Rallye Kramolín 2014
                              Stanisi, nikdy na tebe nezapomeneme

                              Komentář


                              • #45
                                Re: Nová pravidla FIA

                                Kdyby bylo na mě, tak se budou jezdit rallye ve skupině N (naprosto seriová s několika bezpečnostními prvky) a A (úpravy opracováním, možnost výměny tlumičů, brzdových desek, závodních pneu, odstrojení tlumících hmot a tapecírunku). Pak by to bylo rallye. V dnešní době je to nezbytná přeprava speciálních závoďáků od jedné závodní tratě k druhé. Jistě, je to pěkné, ale rallye to už není.
                                Ale pro pokračování diskuse se stanu na chvíli Mosleyem a řeknu: vozy pro MS by měly být konstrukčně a nákladově někde jak je Darrian ( http://www.darrian.co.uk/index.html ) - rallye verze za 13000 Liber, kromě speciálních staveb by k tomu měly jít přestavět vozy typu Mazda MX-5, BMW jedničkové řady, Lotus a téměř seriové dražší vozy GT do určitého objemu motoru. Takže určitě né návrat k monstrům. Mistrovství Evropy a nároďáky bych nechal zhruba jak jsou, s vyřazením drahých speciálních verzí S1600 S 2000 a Kitů.

                                Komentář

                                Working...
                                X