Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Nová pravidla FIA

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Nová pravidla FIA

    Původně odeslal dřevěná srnka Zobrazit příspěvek
    PP-fakt myslíš, že u trati bylo 3 miliony lidí? Tam bude asi nula navíc, viď? Nějak si to nedovedu představit.
    ja si nemyslim, ze to je preklep, kdyz si vezmes, ze necelych 300tis. lidi bylo loni v brne na motoGP, tak to podle me neni zase tak neuskutecnitelne
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

    Komentář


    • #62
      Re: Nová pravidla FIA

      Ty výpočty návštěvnosti dělají všude stejně. Sečtou (odhadem) všechny lidi na všech RZ. To, že tím pádem některé sčítají 12x nikomu z pořadatelů nevadí a sponzoři se tetelí blahem. Když si vzpomenete na nejnabitější Barumky, tak to asi vypadalo takto: současně se jely asi 3 RZ, na každou v průměru bylo 5 přístupových bodů, u každého bylo 5 km fronta aut (což je asi 940 aut) a v autě byli průměrně 3 lidi. To máte 3x5x940x3 = 42300 diváků. Když k tomu připočtete nějaké místní, co přišli pěšky, dav v service a u startu, optimisticky se dostanete na nějakých 80000 diváků. Pořadatelé počítají tak, že těch 42300 vidělo 5 RZ a rázem je z toho s místími kolem 250000 návštěvnost.

      Komentář


      • #63
        Re: Nová pravidla FIA

        a taky, pokud je akce vicedenni, tak se to v podstate scita, takze ti co sou oba dny jsou zapocitani dvakrat
        Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

        Komentář


        • #64
          Re: Nová pravidla FIA

          Pratele ja mam na pude asi 10 rocniku casopisu Rally Racing a tam jsem to pred lety vycet.
          Bude zajimat, ze RAC 1976 , 3248km 76 RZ v celkove delce 504km. na startu 200 vozu v cily71. Jinac plne souhlasim s Folym. To co pises 13.3 ve22.12 je take muj nazor.
          Mravenecz pise: Levnejsi 4kolka s turbem je podle me spravna jedina cesta. Nerozumim terminu-levnejsi 4kolka-. A proc vubec 4kolka -2dif+2polosy navic a proc turbo-drahe a poruchove.Lide chteji vydet to co maj doma v garazi jak s tim nekdo zavodi.

          Komentář


          • #65
            Re: Nová pravidla FIA

            Teda já osobně nechci vidět, jak někdo závodí s tím, co mám v garáži.
            Když k tomu připočtu pohon na přední nápravu, nedostatečný výkon a slabý podvozek (proti speciálu), tak na to nejsem v MS ani v nejmenším zvědav.

            V mistrovství světa chci vidět něco extra, když budu chtít vidět obyčejná auta, tak můžu vyrazit například na Erzetku (nic proti ní, rád se kouknu i na tyto auta), ale v MS přeci jen očekávám něco jiného.

            Komentář


            • #66
              Re: Nová pravidla FIA

              Turbo stejně bude za chvíli mít většina nových osobních aut, včetně zážehových. Důvod? Emise. Už teď se ten boom objevuje a s přijetím nových emisních norem (a doufám, že i nové metodiky testování) se bude prohlubovat. A to říkám i přesto, že turba nemám rád a jsem příznivcem atmosférických motorů, byť ta moje podpora nemá žádný racionální základ.

              Komentář


              • #67
                Re: Nová pravidla FIA

                Na jedný straně fňukáte nad tím, že rally je taková jako F1 a že to k ní směřuje, a na druhý straně jste připosr... z aut, který se od F1 moc neliší. Nerozumím tomu. Pro mě opravdu je úspěch koukání na amatéry s otlučenou šunkou. Pohled na WRCo je taky pěknej, ale ten zážitek je rychlej a "krátkej". Navíc neskutečnej. Jestli se člověk dokáže stylizovat to těch kluků za volantem, tak se přikláním k těm předo(zado)hrabům z garáže. Jenže to je sentimentalita a rally už z těch dob uteklo. Pokud někdo volá k návratům ke kořenům rally, pak by musela zmizet ne jedna skupina vozů (WRC, S2k, S16 i N4).
                Dneska se v tom točí ale takový prachy a záleži na takových detailech, jako je vyvážení jezdce v gramech. Rally ale nikdy nebylo levný a vývoj neustrne.
                Vždycky ta auta vyzkoušela to, co pak s úspěchem či neúspěchem naplácali inžousti do civilních sraček. Vzpomínám na chladiče vpředu u škodovek, kotoučový brzdy - nejdřív vpředu a dneska je to skoro standard vzadu. Je to pokrok. Věřím, že třeba pohon 4x4 za pár let nebude jen výsadou dražších aut a Subaru (který je taky dražší).
                V současný době mi vadí sdružená skupina označovaná jako N4. Enko by asi měla být sériovka a ne auto, se kterým se nesmí na silnici.
                Jestli MravenecZ tvrdí, že "pomalá" auta nepřitáhnou lidi k trati, tak je mi to srdečně jedno. Stejně se rally stalo pomalu snobskou záležitostí. Spousta lidí sem chodí jen proto, že je to v módě. Poslouchat tatíka při odchodu z RZty, že to stálo za ho.., protože nikdo neboural, opravdu nemusím. Namítnete, že lidi přitahujou sponzory - možná... Každá statistika (počtu diváků) se dá vždy nafalšovat.
                No, už jsem toho nablil dost...

                Komentář


                • #68
                  Re: Nová pravidla FIA

                  Mirku, s tim turbem mas pravdu.
                  Rajle, dobre jsi to napsal.

                  Komentář


                  • #69
                    Re: Nová pravidla FIA

                    Rád se podívám na něco z garáže i na něco řádně dotaženýho. Oboje má svůj plácek pod sluncem a od toho jsou třídy a dělění. Hlavně ať se jede hrana, neboť to je to umění, kvůli kterýmu budu postávat v dešti, větru, zimě u erzetek a zírat...

                    Komentář


                    • #70
                      Re: Nová pravidla FIA

                      To já bych vydržel i kdyby svítilo sluníčko
                      Původně odeslal zoid Zobrazit příspěvek
                      Hlavně ať se jede hrana, neboť to je to umění, kvůli kterýmu budu postávat v dešti, větru, zimě u erzetek a zírat...
                      ... a přeci se točí!

                      Komentář


                      • #71
                        Re: Nová pravidla FIA

                        V tom případě se ale musíš namazat!

                        Komentář


                        • #72
                          Re: Nová pravidla FIA

                          To je ale taky problematické, protože namažeš-li se málo, tak se spálíš, ale namažeš-li se na sluníčku víc, tak si nic nepamatuješ

                          Z toho vyplývá, že namazat se je nejvýhodnější v noci za všech okolností, protože slunce nesvítí

                          Komentář


                          • #73
                            Re: Nová pravidla FIA

                            Nesmíš ale Mirku zapomenout, že srnky noc nerady, zvláště namazané - to pak skáčou pod auta jak divý. A pak je (ty auta) nemůže nikdo najít

                            Komentář


                            • #74
                              Re: Nová pravidla FIA

                              V tom případě by pro to měla FIA stanovit pravidla

                              Komentář


                              • #75
                                Re: Nová pravidla FIA

                                Už zakládám srnčí obdobu autoklubu a zažádám o přidělení lesní sportovní autority, abychom se těmi pravidly museli řídit. Na dobrovolnost lesní zvěře nevěřím! Budu prezidentem. Prvním a nafurt, demográticky.
                                ... a přeci se točí!

                                Komentář

                                Working...
                                X