Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Nová pravidla FIA

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Budoucnost MS

    Podle tohoto článku budou vozy WRC v MS nahrazeny již od příštího roku vozy S2000 (jestli jsem to teda dobře pochopil). V úterním televizním Světě motorů jsem ale zaslechl, že to má být až o rok dýl a WRC ještě příští rok pojedou...
    Dvě konkrétní, ale protichůdné odpovědi na jednu otázku během jednoho dne - kde je teda pravda?
    FANS OSEK !!! nové video: Historic Rallye Kramolín 2014
    Stanisi, nikdy na tebe nezapomeneme

    Komentář


    • #92
      Re: Budoucnost MS

      Tak nejsem sám,komu to přišlo divné.Já myslel že jsem to blbě slyšel.To jsem zvědav,radši bych ale kdyby ještě příští rok jeli,abych měl možnost je někde ještě spatřit
      AUTOSPORT KLUB RALLY PŘÍBRAM,2002 - součastnost
      Rally fans Pribram

      Komentář


      • #93
        Re: Nová pravidla FIA

        Taky by mne zajímalo jak to bude..
        Pavel

        Komentář


        • #94
          Re: Budoucnost MS

          Troufám si tvrdit, že SM je předtočený déle než jeden den. Informace o tom, že na FIA je rozhodnuto, pochází z pondělí...

          Komentář


          • #95
            Re: Nová pravidla FIA

            Jasně, SM určitě předtočený je. Ale když si přečteš pozorně ten článek, tak začíná slovy "Minulý týden..." Takže se podle mě jedná o jednu a tu samou schůzku.
            FANS OSEK !!! nové video: Historic Rallye Kramolín 2014
            Stanisi, nikdy na tebe nezapomeneme

            Komentář


            • #96
              Re: Nová pravidla FIA

              To sice ano, schůzka to byla jen jedna, ale co se na ní skutečně dohodlo nikdo oficiálně nezveřejnil. Jediným, kdo o tom mluvil na veřejnost, je du Plessis, a to až v pondělí.

              Komentář


              • #97
                Re: Nová pravidla FIA

                Pokud by slo FIA opravdu o zatraktivneni motorsportu (vseobecne) a zaroven snizovani nakladu na vyvoj a provoz a ne jenom o obchodni zajmy, tak by stacilo uplne obycejne pravidlo: vyrobte si WRC jake chcete, musi vazit minimalne xy kg, otacky motoru max xy a na dilech stat xy Euro (nebo auto jako celek/pronajem na km max xy Euro apod.)... Auta se nebudou vyvijet do nesmyslnych castek (protoze potom by se fabrikam nevyplatil prodej/pronajem vozu, ktery by byl povinny za tu danou castku kde by byla hranice stanovena)..., a rally by se vratilo do dob kdy se vyvijelo, vymyslelo a vynalezalo, ne jenom testovalo a skladalo se auto ktere bylo nalajnovane nekde v Parizi jako dnes a ktere ani nikdy v serii neexistovalo (mimo Lanceru a Subaru). V dobe nedavne FIA vymyslela system jak z hromady homologaci (rozumej omezovani) vytriskat co nejvic penez pro sebe, coz se jim asi dari, protoze se tohoto systemu drzi zuby nechty... On tento soudobej system nikdy nemuze vyresit omezovani nakladu, protoze i kdyz bude mit auto pouze 200 Nm a nespocet seriovych aut z showroomu bude na asfaltu rychlejsich, tak nikdo nemuze zarucit ze mnozstvi testovani a ladeni serepaticek ty naklady nevysplhaji do castek za new WRC. Napr. dnesni S2000 je na provoz a vyvoj drazsi nez vyvoj a stavba jakehokoli auta groupe B. Letosni rozpocet Scuderia teamu F1 je podobny jaky meli rozpocet v 80 letech vsechny teamy v F1 dohromady atd atd...

                Komentář


                • #98
                  Re: Nová pravidla FIA

                  Tady někomu zase vyhrává a celkem kvalitně!!!!

                  http://rallyzone.cz/rally-wrc/30174-...-mistrovstvim/
                  Naposledy upraveno forde; 16-04-09, 19:01.

                  Komentář


                  • #99
                    V roce 2012 bude kvalifikace

                    A je to. V příštím roce se pojede na šotolinách kvalifikace. Vítěz a další v pořadí si budou postupně vybírat, v jakém pořadí se vrhnou na trať. Řešení poněkud nerallyové, ale ve světle ostatních pitomostí FIA překvapivě racionální a alespoň v první etapě to průběžně prvnímu (Loebovi :-) ulehčí. Před závodem budou dva tréninkové průjezdy a pak kvalifikace. O shaku se tam nepíše. Ve druhé a třetí etapě pak obráceně podle pořadí. A Monte bude, tak jedem!

                    http://www.rallye-magazin.de/rallyes...ing/index.html

                    Komentář


                    • Re: Nová pravidla FIA

                      Což taky znamená:
                      - že když si někdo špatně nastaví vůz na kvalifikační jízdu, tak je celá rally v „prachu“.
                      - že už teď slyším povzdechy za dva roky: po dvou dnech vede Ogier a Hirvonen na Citroenu před Mikkelsenem na VW už o 3 minuty a v neděli se ztráta ještě zvětší, to je zase nuda, to už zase nemá šanci stáhnout…
                      I ten, kdo neumí vařit, má právo se ve slušnosti vyjádřit ke kvalitě jídla.

                      Komentář


                      • Re: Nová pravidla FIA

                        Není člověk ten, aby se....
                        Pravidlo neřeší jen první den, ale celý víkend, protože se pak bude otáčet aktuální pořadí pro další den. Je to spravedlivé k lídrovi MS, že nebude automaticky čistit, ovšem nuda to být potom může-rozdíly se zřejmě budou prohlubovat. Tím (ne)nastavením auta pro shack může být paradoxně vnesen moment vzruchu. Možná se tím i omezí situace vyžadující týmovou taktiku, uvidíme. Než začne létat VW může se to ještě změnit.

                        Komentář


                        • Re: Nová pravidla FIA

                          Neobhajuji určitě současný systém, kdy je lídr znevýhodněn.
                          Nebudu ale obhajovat ani systém budoucí, kdy je lídr oproti soupeřům zvýhodněn.
                          Určitě změní tvář MS, ale rozhodně bych to nenazývala spravedlivým řešením, protože takové podle mě (hlavně v šoto rally) neexistuje.

                          V zásadě (a to je celkem důležité) ale bude platit, že „borci bojující o bednu“ budou mít rovnější podmínky. Jen si člověk bude muset zvyknout, že první budou ve výsledcích naskakovat jména jako Oliveira, Kuipers, van Merksteijn apod.
                          I ten, kdo neumí vařit, má právo se ve slušnosti vyjádřit ke kvalitě jídla.

                          Komentář


                          • Re: Nová pravidla FIA

                            No něco to určitě řeší, ale shake by měl mít opravdu charakter zbytku trati, ne jako vloni ve španělsku nebo kde, se jel asfaltový shake na šotolinové soutěži.
                            Co je ovšem zajímavější, že od příštího roku je na pořadateli zda pustí auta do dalších dní v rámci superally.
                            http://www.foxrallyteam.cz

                            Komentář


                            • Re: Nová pravidla FIA

                              Takže do rally pronikne nacionalismus a nedej bože i korupce (kdo maže ten jede)??!

                              Komentář


                              • Re: Nová pravidla FIA

                                Taky mi to zarazilo. Uvidíme jaká bude praxe.
                                http://www.foxrallyteam.cz

                                Komentář

                                Working...
                                X