Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Novinky ve WRC

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Původně odeslal liposh Zobrazit příspěvek
    Nepřijde ti to jako stará známá dvojice Kopecký-Rovanpera? Ten vlevo má očividně kšiltovku RedBull.
    Je to Kalle o pár dní později přibylo video na kterém právě Kalle testoval tu červenou Scalu Monte Carlo. Spíš je teď otázkou co znamená nebo neznamená start Petra Semeráda v Praze s Fabií R5 EVO s tovární podporou

    Komentář


    • A nemel SM nahodou "prerusit" zavodni aktivity? Nebo se neco zmenilo? Nebo to bude tovarni podpora auta treba z Kostlivce?

      Komentář


      • Tak přerušení aktivit může být na MS, regionální podpory se to týkat nemusí a u nás příští rok může dál továrna jet a i podpořit talenty,to by asi každý uvítal a zahnalo by to i řeči o honění trika si v domácím mistráku

        Komentář


        • Původně odeslal Maxifavos Zobrazit příspěvek

          ..."otázkou co znamená nebo neznamená start Petra Semeráda v Praze s Fabií R5 EVO s tovární podporou
          upřesněno pod článkem o Pražském sprintu... (Shacki)

          Komentář


          • Tak kdo četl ten rozhovor s Kopejdou, ten musel vyčíst mezi řádky, že ŠM nekončí uplně. Říkal: "Chtěl bych ještě aspoň rok jezdit za továrnu" ...to tedy znamená minimálně, že by chtěl jet zase český mistrák se svým autem z Kostelce tak, aby mu to ze Škody propláceli. Aspoň teda v roce 2020. A v roce 2021 bude Kopejda jezdit za svoje peníze, co se mu bude chtít (ale dost možná už se mu moc chtít nebude)
            Já neříkám nic...ale na má slova dojde.

            Komentář


            • Liposh:chtěl bych, nebo pojedu jsou dvě dost rozdílné konstanty a je otázka:Co bude ŠM protěžovat a hlavně koho?Kale už je pryč.Že by Erik PIetarinen?
              Sportu zdar a Rally zvlášť!!

              Komentář


              • "chtěl bych" ale znamená "je to technicky uskutečnitelné, tedy továrna bude jezdit (něco)" ...A to jsem zmiňoval.
                Já neříkám nic...ale na má slova dojde.

                Komentář


                • Původně odeslal liposh Zobrazit příspěvek
                  Tak kdo četl ten rozhovor s Kopejdou, ten musel vyčíst mezi řádky, že ŠM nekončí uplně. Říkal: "Chtěl bych ještě aspoň rok jezdit za továrnu" ...to tedy znamená minimálně, že by chtěl jet zase český mistrák se svým autem z Kostelce tak, aby mu to ze Škody propláceli. Aspoň teda v roce 2020. A v roce 2021 bude Kopejda jezdit za svoje peníze, co se mu bude chtít (ale dost možná už se mu moc chtít nebude)
                  Který auto tím je myšleno ? Vím, že v Kostelci měli první verzi Fabie R5 chassis #4,ale to nakonec od nich po dlouhém jednání koupil Vančík a má jej u sebe na dílně

                  Komentář


                  • https://autobild.pluska.sk/novinky/t...uje-historiu/2

                    Komentář


                    • Tak jsem objevil že ŠM testovala s Oliverem Solbergem a Aaronem Johnstonem, že by přeci jen po přihlášení Hyundaie přišla změna plánů ?????? Ví někdo něco víc ? Nebo šlo čistě o jeden z mnoha jen vývojových testů ?

                      Komentář


                      • Původně odeslal Maxifavos Zobrazit příspěvek
                        Tak jsem objevil že ŠM testovala s Oliverem Solbergem a Aaronem Johnstonem, že by přeci jen po přihlášení Hyundaie přišla změna plánů ?????? Ví někdo něco víc ? Nebo šlo čistě o jeden z mnoha jen vývojových testů ?
                        Dobrej postřeh. Už Švédsko by měl jet ve fábii s podporou továrny, dalsí plány jsou nejisté.

                        Komentář

                        Working...
                        X