Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Novinky ve WRC

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Spik
    replied
    Někdy teda Martin perlí až nehorázně. Jestli to taky nebylo částečně těmi jezdci, kteří dlouhodobě patří k těm top.
    Jasně, dominance tam byla, ale nikdy bych nebyl rád, že skončí takový tým jen, aby ta dominance skončila...

    Zanechat komentář:


  • hurvajs
    replied
    Pane bože, to je zase názor A, že Citroen s Loebem vládl ve WRC 10 let to mu taky vadilo??

    Zanechat komentář:


  • Koukola Josef
    replied
    http://sport.idnes.cz/volkswagen-ral...motorsport_tof

    Zanechat komentář:


  • stik
    replied
    No podle mého bude ve věcech kdo s čím jasno 16 prosince což je uzávěrka přihlášek na Monte....

    Zanechat komentář:


  • Metriks
    replied
    Nevěřím že to Ogier jen tak zabalí. Podle toho jak šel po Loebovi si určitě nenechá utéct jakoukoliv šanci ho v počtu titulů nebo výher minimálně dorovnat.

    Zanechat komentář:


  • Wladimeer
    replied
    Taky mě to napadlo... jak "znám" Ogiera tak by šel jen tam, kde bude mít jistotu, že auto bude stoprocentní a vyhrávací což v tuto chvíli těžko hádat (možná Hyundai?)... takhle má ale šanci to i zabalit "se ctí" a "vymlouvat" se dieselgate... uvidíme

    Zanechat komentář:


  • Jirka ST
    replied
    Myslím, že "důchod" je pravděpodobnější...

    Zanechat komentář:


  • Wladimeer
    replied
    Původně odeslal Wladimeer Zobrazit příspěvek
    Takže Ogier příští rok v Toyotě...?
    Ani jsem netušil, jak to bude za pár hodin "pravděpodobné"...

    Zanechat komentář:


  • snebka
    replied
    Jenom bych tu chtěl doplnit komentář, který jsem chtěl dát pod článek konce VW ve WRC, bohužel nemám pravomoce . Shacki se v něm ptal jestli Formule E někoho zajímá. Já na F-E koukám a nepříjde mi to vůbec špatné. Závody to bývají často zábavné leč né hlučné což mnoha klasikům zkrátka vadí.

    Co je však podstatnější automobilky tento šampionát opravdu zajímá. Letos do něj vstoupil Jaguár jezdí tam v polotovární podobě Audi, dále Renault a Citroen (DS). V sezóně 2018/19, kdy se výkon formulí zdvojnásobí má přijít do šampionátu také Mercedes. Takže by se dalo říct, že šampionát Formule E je teď asi jedním z nejatraktivnějších motoristických podniků.
    Naposledy upraveno snebka; 01-11-16, 17:33.

    Zanechat komentář:


  • Miloš Vaníček ml.
    replied
    Tak o Ogiera, Latvalu a Mikkelsena bych se opravdu nebál...

    Zanechat komentář:


  • rosini
    replied
    Škody by se to zatím týkat nemuselo, VW se bude snažit najít uplatnění pro 200 zaměsnatnců divize Motorsport, mimojiné v programu rally Škoda. Tohle rozhodnutí hodně ovlivnil fakt, že vývoj nového WRC by v letošním roce a dalších letech spolykal dost peněz, zatímco Fabia R5 už je vpodstatě hotová, navíc se jich značná část prodává zákazníkům, což částečně kompenzuje náklady na její vývoj. Jsem spíš zvědavý, kam zamíří Ogi, JML a Andreas, snad je uvidíme na tratích i v příští rok.

    Zanechat komentář:


  • Wladimeer
    replied
    Tak v první řadě je Škoda v koncernu VW takže budeme rádi, když ji s sebou "nestáhne" taky...

    Zanechat komentář:


  • Janďos
    replied
    Překastlovat Polo na Fabii :-) Je to sice "utopická blbost", ale jakási logika by v tom byla, kdy ford, citroen i hjůndé používají jeden model pro R5 i WRC. Takto si reklamně konkuruje Škoda s VW, z hlediska totálního laika si každý takový řekne že VW je přece lepší, když škodovka jezdí kolem 10-15 místa, a polo je na špičce. A tímto si koncern marketingově konkuruje v podstatě sám. Samozřejmě že my víme že je to uplně jiné auto postavené podle jiných regulí a jezdící jiný šampionát, ale pro "obyčejného člověka" to může být matoucí.

    Zanechat komentář:


  • Wladimeer
    replied
    Takže Ogier příští rok v Toyotě...?

    Zanechat komentář:


  • Pepa ZL
    replied
    Zaznamenal jsem neblahou zvěst o možném konci VW ve WRC:
    http://www.autocar.co.uk/car-news/mo...ampaign=buffer

    Zanechat komentář:

Working...
X