u toho zastavování jde ale taky o to že jezdci za ním vidí vysledné časy,takže když dojede první tak druhý zpomalí za něj,ale ti další potom mlžou také,takže to k ničemu vcelku nevede
Taky si nemyslim že by to k něčemu vedlo, vzhledm k tomu že jezdci vidí ve vozech splity ostatním tak tomu přizpůsobí jízdu, kdo jim pak dokže že taktizovali. pamatuju si že Burns na novém zélandu vyhrál první etapu asi o 40 sekund a do zbylých dvou startoval první a stejně dokázal vyhrát. skara vždyt je to rally a ne nascar nebo formule 1 kde spadne jedna kapka a už se všichni vymlouvaj.Myslim že taktika k rally patří ale ne až v takovéhle míře.
Nevím zda se dá najít řešení, možná tak více vozů předjezdců kteří by tu trat vyčistily
No taky si myslím, že taktizování to úplně nezabrání, hlavně pokud bude tým to taktizování po jezdci požadovat. Sice chápu, že za předčasný příjezd do ČK bude následovat jen penalta, ale startovat bude jako normálně, ale už nikdo nemůže zabránit pozdějšímu startu do RZ a tam je ke všemu penalta jen 10s za minutu zpoždění. Samozřejmě to půjde provést jen za přítomností týmu se spřízněnou technikou.
Ovšem ve spojitosti s tím co požadují jezdci, losování startovního pořadí podle aktuálního pořadí v MS pro první etapu anebo podle výsledků etap předešlých, to může fungovat dobře.
Já osobně bych ještě zamezil zobrazování mezičasů do aut závodníků.
A nejezdily dříve jako předjezdci závodní auta? Myslím 80. a 90. léta.
No před chvílí jsem se díval na sestřih z jordánska a ikdyž ho moc nemusím mladého Seba, tak mi ho bylo fakt líto, byl docela hodně rozladěný z toho taktizování a nejen on, ale i ostatní. Je to prostě trapné a pokud budou dva tovární týmy, tak to lepší nebude, protože zase něco vymyslí. Pokud by toäm těch týmů bylo víc, už by byla kalkulace taktizování mnohem složitější, ale je to tam kde to Fia chtěl mít...
S tím Solbergem to bude asi složitější, ale pokud by mu nabídli třeba nějakou finanční kompenzaci třeba v podobě dílů, upgradu atd. tak si myslím, že i on by kývl přesto, že je paličák, je to hold byznys a pokud budou pouze dvě fabriky se svými koňmi v podobě druhých týmů, tak stále budou v rámci možností taktizovat. Jak jsem psal, je to smutné, ale tak si tu estrádu Fia udělala sama a sportu to neprospívá.
Nebo kdyby se moc cukal tak mu řeknou hele teď máme od tebe převodovku a motor na repasi, ale asi to nestihneme do příštího závodu, víš. Máme moc práce. Prostě vydírání jak lusk.
Je mi z toho smutno a podle toho jak mluvil na konce Quessnel: "Taková jsou pravidla,já jsemtu abych vyhrával a proto budu používat taktiku". Bojím, bojím, že taktizování není konec.
Upgrade pro Solberga by byl super. Hlavně proto, že by byl ještě rychlejší a musel by bejt o to víc bržděn, aby nepředjížděl týmovou jedničku a dvojku. To fakt dává rozum :-))
Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE
A ty jsi z toho pochopil, že mu dělají asi stejný jak má Loeb, že . řekl jsme pouze upgrade, ale určitě tím není míněno to, že by se jeho auto dostalo na stejnou úroveň jako tovární. To je pouze slovíčkaření a moje úvahy, ale ty to musiš hned překroutit k obrazu svému
Ale vůbec ne. Vycházím z jedné věci: Když pojede Petter tak rychle, že ho citroen bude muset přibrzdit a slíbí mu za to třeba ten upgrade, bude to Petterovi k prdu, páč když příště pojede s upgradem ještě rychleji, tak ho znovu zbrzdí. Řekni že ne? Zkus být méně vztahovačnej. Prostě to nemá logiku. Proč by měl chtít ještě lepší auto, když vyhrát mu stejně nedovolej?
Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE
Komentář