Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Novinky ve WRC

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • milín60
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Původně odeslal Spik Zobrazit příspěvek
    Upřímně jásám blahem. Když už promotér nestojí za nic, tak aspoň fabriky se vracejí a kalendář připomíná ten z dob největší slávy.
    Jasně, nadávat je cool a kdo nenadává, není Čech? Tak to pojmenuj konkrétně, proč promotér nestojí za nic? A co konkrétně, případně jak, by měl zlepšit? A proč se podle tebe vrací továrny zrovna teď?

    Zanechat komentář:


  • Medved
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Původně odeslal kuře Zobrazit příspěvek
    PlaneteMarcus přišli se zajímavou spekulací ohledně Korsiky, kdy by soutěž měla sestávat jen z 8 megadlouhých rychlostek a soutěž by startovala v Porto Vecchio a končila v Ajjaciu. Hodně netradiční možná podoba soutěže, takový formát v dohledné minulosti snad nikdo nepoužil...
    Dlouhy eRZety jsou fajn, ale 8 mi prijde hodne malo... To pak jednu zrušej pro "nadměrný množství diváků", druhou pro nějakou nehodu a moc toho ze závodu nezbyde...
    Ale fakt je, že na Korsice se třeba v roce 2006 jelo taky jen 12 testů.

    Zanechat komentář:


  • pelikan
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Záleží,čemu říkáš dohledná minulost.Myslím,že zrovna na Korzice bylo tohle spíš pravidlem. Třeba rok 1980, 1128km RZ. Těch RZ bylo 18 a přejezdů jen 475km. Tomu říkám rally.

    Zanechat komentář:


  • kure
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    PlaneteMarcus přišli se zajímavou spekulací ohledně Korsiky, kdy by soutěž měla sestávat jen z 8 megadlouhých rychlostek a soutěž by startovala v Porto Vecchio a končila v Ajjaciu. Hodně netradiční možná podoba soutěže, takový formát v dohledné minulosti snad nikdo nepoužil...

    Zanechat komentář:


  • Spik
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Upřímně jásám blahem. Když už promotér nestojí za nic, tak aspoň fabriky se vracejí a kalendář připomíná ten z dob největší slávy.

    Zanechat komentář:


  • hanak95
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    U konkurence jsem četl že Korsika už je potvrzená ve stejném datu jako mělo být Alsasko.

    Zanechat komentář:


  • Novej
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Gurune, co a jak kdo platil, to fakt nevím, ale auto bylo tovární, mechanici a technici od CRT předtím pracovali v Motorsportu a poté se tam vrátili, je jasný, že na spoustu věcí si museli Kopečtí mince sehnat, ale čiste soukromej tým to nikdy nebyl (což si nemyslím ani o startech s P207 S2K), což dokazuje plynulej návrat Honzy do továrního týmu, takže asi tak
    PS: šikovnost pánů Kopeckých v tom roli samozřejmě hrála, na Josefa se ve škodovce mildy nezapomnělo a Honza odvedl kus dobrý práce taky, i když jeden extovární jezdec toyoty a fordu tvrdil, že je bez talentu ;-)

    Zanechat komentář:


  • Gurun
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Aha a já si myslel, že to byla především šikovnost p. Kopeckého,že zajistil dostatečný rozpočet a Škodovka se na tom podílela minimem. Pro mě zajímavá informace.

    Zanechat komentář:


  • Novej
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    on i projekt CRT byl velmi, ale velmi, úzce navázán na škodovku

    Zanechat komentář:


  • liposh
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Kuře, Jan Kopecký má zcela určitě smlouvu od Škody na další rok, ale co to znamená pro něj a pro nás, diváky rally, vážně netuším :-)

    Zanechat komentář:


  • Gurun
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Tak může znova obnovit projekt CRT a vrátit se do MS. Zkušenost má, výsledky měl a až on to auto v té době teprve naučil jezdit.

    Zanechat komentář:


  • kure
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Když se tu řeší Škoda a její plány, dle mě zůstává i otázkou, zda-li vůbec doma pojedou, přece jenom R5 na WRCa mít nebude a nechat se pojíždět od někoho s osm nebo kolik roků starým autem asi nebude marketingové pošušňáníčko. A ten svět, ono o Lappim se o tom mluví dlouho, Kremer taky, akorát ten Kreim mě docela překvapuje, že by Škoda Deutschland chtěla platit jeho světové starty, no nevím... A závěrem ještě otázka, a co na to Jan Kopecký?

    Zanechat komentář:


  • Medved
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Těžko říct, jak to bude. Shacki tu zminuje Kreima v MS, původně se mluvilo jen o tom, že pojede domácí mistrák s Fabii za Škoda Deutschland a i Kremera, který už loni uváděl, že pojede WRC2 s Fabiií S2000/R5 jako "zákazník" BRR. Pro Lappiho je vstup do MS/WRC2 asi jasná volba, pokud chce dál (také se o tom na podzim po zisku titulu v ME mluvilo). Také šla éterem informace o kompletním domácím mistráku... Starty "továrny" v ME se sice všeobecně očekávají, ale zda je to i v plánu? (i když by to bylo asi logické).
    Takže je možné, že se síly týmu a jezdci rozdělí mezi tyto šampionáty nebo se nějaký z nich "vynechá", eventuelně budou určité starty "jen s tovární podporou"? Nebo bude ještě další "tovární" jezdec (Abbring už ne, když je u "souseda" z Koreje :-) )? Kdo ví, jak to bude? (ať přihodí info do placu :-D )

    Zanechat komentář:


  • Gurun
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Podle toho co tu čtu,tak rozumím tomu správně,že továrna pojede jak MS tak ERC?

    Zanechat komentář:


  • Medved
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    O Portugalsku jsem taky cosi zahledl - že pro Škodu tam začne sezona a Němci prý psali, že Kremer na Portugalsko dostane k dispozici R5ku - pak je otázkou, je otázkou zda přímo pod Motorsportem,jak píše Shacki nebo "jen pod Baumschlagerem". Tímto by spekulace o homologaci 1.4. dostávali ještě jasnější obrys.

    Zanechat komentář:

Working...
X