Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Novinky ve WRC

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Shacki
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Podle francouzských zatím nepotvrzených zpráv pojede Kubica příští rok s DS3 WRC, ale ne přímo v továrním týmu, ale u PH Sport. Na některých závodech ho prý doplní Protasov.

    Zanechat komentář:


  • S-Works
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Téma, které s WRC zdánlivě nesouvisí, ale mohlo by slušně zahýbat koncernovými aktivitami v motorsportu.

    Před chvílí bylo osvětleno to, co bylo nejdříve spekulací. Bývalý šéf Scuderie Ferrari Stefano Domenicali (od minulého týdne zaměstnanec Audi) má připravit předsedovi představenstva Audi Rupertu Stadlerovi detailní plán ke vstupu do F1. Týká se vytvoření potřebných struktur, pracovních metod, ekonomických plánů a také seznamu klíčových lidí. Zatím to je jen plán, ale úspěch Mercedesu evidentně nenechal Audi chladným.

    Zanechat komentář:


  • Klauby
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Četl jsem, že Loeb byl několik po sobě nejlépe placeným francouzským sportovcem... Tak to asi musel mít o kapku víc...

    Zanechat komentář:


  • S-Works
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Za spolehlivý zdroj se dá pokládat Forbes, ale co komu přistane na kontu ví bezpečně jen dvě strany a je to koneckonců jejich věc
    Éra MS před 15 lety a níže se nedá s tou současnou srovnávat. Prostě to byl úplně jiný svět. Tabákové společnosti, které do motorsportu (obecně) lily astronomické sumy, jsou pryč.

    Zanechat komentář:


  • Medved
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Kolik berou jezdci v rally netusim, nicmene je to jen neoficiální info/spekulace (i kdyz pak s objevil i clanek na hlavni strance, takze na tom asi neco bude). V reakcich bylo i mj. napsano, ze 10 milionu bral v poslednich sezonach Loeb. Predpokladam, ze se jedna o samostatny "plat" a je to zrejme v Euro měně. ALe jak rikam, nevim, jak moc je to pravdiva informace.

    Zanechat komentář:


  • S-Works
    replied
    Re: Novinky ve WRC

    Původně odeslal Medvěd Zobrazit příspěvek
    Hyundai by prý rád přetáhl Ogiera do týmu. A Ogier zřejmě ještě neprodloužil smlouvu s VW, jedná se o peníze. Podle nezarucenych informaci by Ogier chtel 10 milionů.
    Před takovými 12-15 lety by byl takový výborný pilot s tímto platem hodně podhodnocený. A to i s osobními sponzory.

    Zanechat komentář:


  • ElKubin
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Chybí mi tam třeba Tanak, Ostberga bych viděl jako soukromníka a celkově bych byl pro větší počet velkých jmen v přidružených nebo soukromých týmech. Ti mladí a nadějní, kteří už pár let brázdí nižší šampionáty či evropu by měli nabrat zkušenosti s WRC vozem a třeba závodit o ty 7. až 10. pozice se zkušenými a zkušenějšími jako Prokop, Kubica nebo místními na každé soutěži.

    Zanechat komentář:


  • Miloš Vaníček ml.
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Solberg by byl de facto třetím továrním jezdcem, jako letos Kubica. Jinak dost mě překvapuje Chardonnet u Citroenu a Ostberg u Fordu, to je milé překvapení. Nečekal bych ani Nassera u Hyundaie.

    Zanechat komentář:


  • hujer
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Taky to vidím jako zbožné přání.Ale škatule se budou hýbat až posléze.Tak uvidíme jak se to vyvrbí.

    Zanechat komentář:


  • kure
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    zajímavé, z větší části se to shoduje s tím co psal Colin Clark na svém Twitteru, no su zvědav, i když bych proti návratu Pettera nic neměl, tak se mi pořád nějak nechce věřit, že po letošním veleúspěšném roce v RX, kdy zdá se, rozjet i dobře fungující tým s auty pro další, by šel zpět do rally. Kor do pozice soukromníka... A teď ještě neberu v potaz, co by se dělo, kdyby Hyundai přeplatil Ogiera, to by byla ještě asi slušná škatulata.

    Zanechat komentář:


  • 1honzyk
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Na facebooku českých rallyových srdcařů visí předběžné jezdecké sestavy na příští rok
    10628561_758857224171167_8483091404460962554_n.jpg

    Zanechat komentář:


  • Standy
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Původně odeslal buzekpar Zobrazit příspěvek
    Zakažme splity, pojede se naplno, bude víc výletů ven a pak tady budeme číst, že se vystříleli a nikdo nejede
    Osobně si myslím, že by to mohlo být klidně i naopak a po zakázání splitů do auta by se mohlo množtví havárií zmenšit, protože každý pojede podle sebe takovým tampem, jaké zvládne. Když mu každou chvíli hlásí srovnání s ostatníma, mění rychost podle nich a když nemá na stejné tempo končí to havárií. Ale je to jen můj názor a s WRC mám jen virtuální zkušenosti

    Zanechat komentář:


  • Koukola Josef
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Bude to asi opravdu hra o peníze, ale nelze se nikomu divit.

    Zanechat komentář:


  • Medved
    replied
    Hyundai by prý rád přetáhl Ogiera do týmu. A Ogier zřejmě ještě neprodloužil smlouvu s VW, jedná se o peníze. Podle nezarucenych informaci by Ogier chtel 10 milionů.

    Zanechat komentář:


  • ElKubin
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Byl to příklad, rally v takovém formátu jakém je, tedy, že se posádky snaží o nejrychlejší časy, nepotřebuje splity. Dle mě, není to třeba, jsou jiné věci na kterých kdyby rally, respektive WRC zamakalo bude atraktivnější a nemusí se moc dělat.

    Zanechat komentář:

Working...
X