Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Novinky ve WRC

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Medved
    replied
    Hyundai by prý rád přetáhl Ogiera do týmu. A Ogier zřejmě ještě neprodloužil smlouvu s VW, jedná se o peníze. Podle nezarucenych informaci by Ogier chtel 10 milionů.

    Zanechat komentář:


  • ElKubin
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Byl to příklad, rally v takovém formátu jakém je, tedy, že se posádky snaží o nejrychlejší časy, nepotřebuje splity. Dle mě, není to třeba, jsou jiné věci na kterých kdyby rally, respektive WRC zamakalo bude atraktivnější a nemusí se moc dělat.

    Zanechat komentář:


  • pelikan
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    To ElKubin:
    Myslíš něco jako tady: :-)
    http://juwra.com/corsica_1978_itinerary.html

    Zanechat komentář:


  • ElKubin
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    To ano, ale myslím, že jde hlavně o to, aby posádka, která je třeba pátá na trati, neměla k dispozici X split časů od dříve jedoucích. To skýtá množství časů a de facto to pro informovanou posádku znamená zrychlení nebo zvolnění dle potřeby. Navíc, často se skloňovalo to, že si je třeba Ogier vypínal, aby ostatní nevěděli jak jede, Prokop nedávno dal vědět kolik takové splity do auta stojí a za ty prachy mi to přijde jako zbytečnost.
    Ke splitům často přirovnávám sjezdové lyžovaní. Borec naskočí na kopec a až dolů valí co to dá. Stejně by to fungovalo v rally. Prostě pojedu co to dá. Ten kalkul při jízdě mě nebere, když mají zkoušky maximálně šedesát kilometrů. Až budou mít přes 150, tak klidně.

    Zanechat komentář:


  • Wladimeer
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    [QUOTE=ElKubin;458394]Třeba se vrátí doba, kdy podél trati bude stát parta v týmových bundách a při průjezdu svých posádek bude mávat cedulemi s velkými čísly..."

    No otázkou je, jestli chtějí zakázat splity do aut nebo (jak jsem někde četl) chtějí zakázat KOMUNIKACI s posádkou během rz. (v druhém případě by parta v týmových bundách již porušovala pravidla)

    Zanechat komentář:


  • pelikan
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Doba je dál to je jasný, ale je třeba si říct proč ty změny pravidel neustále dělají. Je to proto, že mají vzor v F1 a jejího vysílacího schématu. Rally do toho chtějí prostě napasovat. Jenže formát F1 se vším co k tomu patří je skoro stejný od počátků závodů GrandPrix, prostě okruhy. Vysílací schéma F1 se vyvíjí snad od počátků TV. Rally nejsou okruhy, nejsou kontaktní (myšleno nejde se v chumlu) a proto se snaží aspoň udržet diváka pomocí toho, že se celá rally rozhodne na poslední RZ a to SKORO bez ohledu na předchozí průběh soutěže, prostě znát výsledek po dramatickém průběhu hodinového přenosu. Co mo to jen připomíná? Ahá okruhy a F1.
    Myslíte, že je to dobře?

    Zanechat komentář:


  • ElKubin
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Třeba se vrátí doba, kdy podél trati bude stát parta v týmových bundách a při průjezdu svých posádek bude mávat cedulemi s velkými čísly :-) No každopádně, je podle mě split do auta vrahem jedné stěžejní myšlenky rallysportu a to souboj posádky na trati rychlostní zkoušky proti času. Být nejrychlejší. Ne nejrychlejší tak akorát. Ale to je čistě subjektivní postřeh.

    Zanechat komentář:


  • Miloš Vaníček ml.
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    S tím návratem do minulosti nesouhlas, nevidím jediný důvod. Doba už je jinde, taže by to ani být možné nemělo. Souhlasím ale, možná v mírném rozporu s předchozím tvrzením, se zakázáním splitů. Nebudu to komentovat nijak, ale myslím si, že pak bude rally o trochu větší zábava.

    Zanechat komentář:


  • pelikan
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Já si naopak myslím, že použitím splitů se taktika, která byla v rally, vytratila někam jinam. Neříkám, že to není taktika, ale rally byly vždy o tom umět se vypořádat s nástrahami tratě a né být všude a vždy nejrychlejší. Také rally, tedy v MS už není o vytrvalosti, ale je to 300km sprint furt plný kule. Taktiku tam nevidím, nezlob se.

    Zanechat komentář:


  • buzekpar
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Myslím, že návrat ke kořenům není možný, ani nutný.. Ale je důležité aby soutěže ze své podstaty zůstaly soutěžemi i v nové moderní době. Všechny nové nápady na podporu sledovanosti podle mého nepřivedou nové dlouhodobé zájemce, naopak někteří stávající wrc zavrhnou.
    Ale na splity do auta mám diametrálně odlišný názor. Zkopíruju svůj koment z diskuze pod článkem na ewrc
    "Rozhodně jsem pro posílání splitů do vozů. Tuto možnost využívají ze špičky všichni, proto nikoho neomezuje. Ano dává výhodu v případě problému soupeře, úpravou tempa podle aktuálního stavu soutěže, ale toto je taktika a ta do rally patřila, patří a patřit bude. Bavím se jak si někdo myslí, že si s tímto týmy neporadí. Co na tom divákům vadí? Že se potom nepojede hrana? Zakažme splity, pojede se naplno, bude víc výletů ven a pak tady budeme číst, že se vystříleli a nikdo nejede"
    Co je cílem navrhovaného zákazu splitů? To upřímně vůbec nechápu

    Zanechat komentář:


  • Čejda
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Naprostý souhlas s pelikanem. Vše až na zrušení komunikace mezi posádkou a týmem během RZ jsou kraviny. Chceme všichni přece noční RZ, chceme více soukromníků, kteří mají na to opravdu trápit špičku a že takových jezdců na světě je. A chceme aby bylo Rally více v TV, ale tímto se nikam nedostaneme.

    Zanechat komentář:


  • pelikan
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Opět změny pravidel. O většině jsem už slyšel a hlavně s tím roztřelem na posledni RZ nesouhlasím, ale návrh na zrušení komunikace mezi týmem a autem na RZ, tak tomu tleskám. Po dlouhé době nějaký návrh připomínající návrat ke kořenům.
    http://www.rally-mania.cz/news.php?id=15995

    Zanechat komentář:


  • Novej
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    pro tuhle zprávu není žádný vlákno správný , ale to fakt není tvoje chyba...

    Zanechat komentář:


  • Medved
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Nevím, jestli je to úplně správné vlákno pro tuhle zprávu, ale zemřel první mistr světa v rally Bjorn Waldegaard...

    Zanechat komentář:


  • Medved
    replied
    Re: No nazdar, to bude zase triumf hmoty nad duchem

    Mně přijde, že je Mads takový nevýrazný - možná takový nevýrazný projev, žádný extra moment, i když finální výsledky nejsou úplně špatné. A proto to tak působí. Ale Pettera a jeho styl v MS (projev jak jizdni, tak "osobní") bych klidně bral

    Zanechat komentář:

Working...
X