tak a mě se zase líbí, jak FIA drží svou linii ve vymejšlení blbostí a nenechá se v tom nikým, ani ničím zviklat. na to si svou pravdou (a hlavně křesly) musejí být sakramentsky jistí a tu jistotu jim závidím
jen namátkou připomenu: hořící nehořlavé doplňky, zmizelé jmenovky spolujezdců, nebezpečné bezpečnostní pneumatiky a hlavně absence jejich varianty do mokra, čtyřpísmenkový Zlomkrky, Superally a časová penalizace bez ohledu na délku rychlostek, kdy odstoupená posádka může "zajet" lepší čas, než kdyby závodila, kvalifikační shakedown, finanční sankce při odstoupení ze šampionátu kvůli nedostatku financí, zavedení tříd R a následné přejmenování dosavadních tříd na 1-9 a dnešní překopání současných tříd R1-5, protěžování jedné skupiny aut na úkor druhých a vzápětí jejich likvidace i zákazy (WRC, F2, S1600, S2000, RRC...)
omlouvám se, pokud jsem na něco jsem zapomněl a že jsem to chronologicky neseřadil, však on už mi to notorický obhájce FIA vysvětlí
Zanechat komentář: