Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Novinky ve WRC

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • Re: Novinky ve WRC

    Mickey: No jasně, ale ty telefony jedou na co? ;-)
    Teroristé, kteří minulý týden obsadili vinný sklípek na okraji Znojma stále nejsou schopni formulovat své požadavky

    Komentář


    • Re: Novinky ve WRC

      Na benál 102 oct.? Pak už vím, proč je furt vybitej
      Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE

      Komentář


      • Re: Novinky ve WRC

        Něco k plánům Paddona: http://www.rallylife.cz/hayden-paddon-swrc-2012

        Komentář


        • Re: Novinky ve WRC

          Na autosportu je článek o Mini resp. vliv vstupu BMW do DTM a z toho plynoucí snížení přiškrcení toku peněz do Prodrivu. Je to pro mě hodně překvapující a dost zvláštní vzhledem k posledním výsledkům. Také mě překvapuje, že Mini zatím nemá žádného generálního sponzora a to mě vede k myšlence o nejistotě nebo spíš o vlažné podpoře ze strany koncernu. On nikdo se asi neupíše na delší dobu když nevidí záruky perspektivy nebo spíš dotažení projektu. Opravdu se v MS situace zlepšuje?
          http://www.foxrallyteam.cz

          Komentář


          • Re: Novinky ve WRC

            Nejsem si až tak jistý tím, že by koncernu BMW nějak extra záleželo na projektu Mini WRC a na Prodrive... Podle mě došlo k nějaké dřívější dohodě, že Prodrive to bude dělat a BMW do toho nasype nějaké peníze... Samotný Prodrive je nezávislý, s BMW nemá nic společného. Pokud mám informace o plánovaných sportovních aktivitách BMW, pak pro ně momentální prioritou je vstup a hlavně úspěšný vstup do DTM. To je něco, kde jde o domácí, o německou prestiž! Pojedou přece proti Mercedesu a Audi! Další, co vím, tak je rozsáhlá podpora programu "GT" hned na dvou frontách... Model M3 jako GT2 ve všech sériích, kde je název "Le Mans", to znamená 24 hodin Le Mans, Le Mans Serie, American Le Mans Serie... A model Z4 v kategorii GT3 pro celou řadu mezinárodních i národních šampionátů a podpořit celou řadu privátních týmů... No a co teď BMW hodně trápí, je divize motocyklů... V superbicích se jim nedaří podle představ, nevyhráli zatím ani jeden závod a o titulu mistra světa ani nemluvím... Ale rozhodli už o vstupu BMW do MotoGP. To se není čemu divit! BMW je dlouhé roky jedním z hlavních partnerů MotoGP a španělské promoterské organizace Dorna, dodávají pořadatelská vozidla a motorky, mají na tratích i v televizních přenosech spoustu reklam a platí Dorně obrovské částky... Takže vstup do MotoGP je logickým krokem...
            Mnohokrát se tady mluvilo o plánech jednotlivých automobilek, co kdo asi má za lubem... Myslím, že Škoda a WTCC je už jasná věc, model Rapid... Co se týká mnohokrát zmiňovaného WTCC, pak je i ten Ford v podstatě jasný a je jedno, jestli to bude nejprve privátní tým s tovární podporou a následně oficiální tovární tým, nebo jakákoliv jiná strategie... Pro Ford je to nová výzva a je jen otázka, jak se to odrazí v ostatních sportovních aktivitách... Čím dál víc se mluví o Japoncích, Hondě, Nissanu, Toyotě... Začíná se mluvit o Korejcích, Kia... Začíná se mluvit o Peugeotu i Renaultu... Mluví se i o tom, že se v Le Mans Peugeoty přemalují na červeno a budou se jmenovat... Citroën... Ale zatím jsou to jen drby, i když z Francie a Německa... Ovšem velmi zajímavé jsou nové, čerstvé oficiální zprávy týkající se Le Mans... Jaguar oznámil návrat v nejvyšší kategorii LMP1... Indové mají dost peněz a potřebují sportovní reklamu, auta se špatně prodávají... Bentley oznámil návrat do nejprestižnější kategorie LMP1! Bude to převlečené Audi TDI... Porsche ohlásilo návrat do Le Mans, samozřejmě taktéž do kategorie LMP1... A hlavně, Toyota ohlásila návrat do Le Mans, s velkým továrním týmem, samozřejmě v kategorii LMP1... Asi se budou dít v Sarthé velké věci...

            Komentář


            • Re: Novinky ve WRC

              A co nějaký značky do WRC? To se zase nějak umrtvilo mi přijde... VW a ještě někdo?

              Komentář


              • Re: Novinky ve WRC

                Nárůst počtu značek o 100 procent je ti málo?

                Komentář


                • Re: Novinky ve WRC

                  "Divadelní sál byl slušně obsazen. Příchodem nás dvou se však počet diváků zdvojnásobil."

                  Mluvilo se o Toyotě, ale projekt byl zastaven.

                  Komentář


                  • Re: Novinky ve WRC

                    Myslím, že těch důvodů slušně řečeno stagnace je celá řada... Počínaje tím, že se "kdysi" vymyslela kategorie WRC, aby se umožnil vstup do rallye kde komu, protože kde kdo neměl v programu vůz 4x4 s turbem kvůli homologaci... Ale náklady této kategorie šly doslova do astronomických částek... To je v dnešní době velmi podstatný faktor. Kromě toho se změnila filozofie reklamy. Třetí čtvrtý v rallye není prostě vůbec vidět, zatímco na okruzích je dáno většinou i smluvně, že televize zabírá postupně v nějakém čase všechny... Nehledě na to, že diváci vidí všechny... A myslím si, že velkou roli hraje i něco jako "módní trend"... Před deseti patnácti lety tisíce a tisíce fanoušků rajzovaly po soutěžích... Dnes se nikomu moc nechce, týden, nebo skoro týden někde se trmácet, najezdit stovky a stovky kilometrů, ubytování, strava a podobně... A proti tomu podívaná upřímně řečeno nic moc, s vrcholnou érou WRC se to nedá ani náhodou srovnat... Mnohem pohodlnější a finančně "zajímavější" je jet na okruh, ráno tam, večer zpět... Nebo sedět u televize... Člověk si musí uvědomit i ten faktor, že v dnešní době přicházející další a vážné ekonomické krize si jen málokdo může dovolit na několik dní zmizet z práce na rallye... Práce a stálý příjem je dnes alfou a omegou života... A stejně tak díky situaci se žádná automobilka nebude hrnout do extra drahých a rizikových projektů... Zájem o okruhy ze strany Japonců je logický. Le Mans je v Japonsku druhou nejpopulárnější motoristickou disciplínou po Formuli 1. Závody cestovních vozů mají v Japonsku velkou tradici a popularitu. Takže ty vozy budou mít i další využití... Vozy kategorie GT3 jsou dnes velmi dobře prodejné do všech možných národních a mezinárodních šampionátů. Stačí se podívat, nebo si zjistit, kolik je prodáno vozů Audi R8 LMS, Mercedes SLS, Porsche 997 GT3 RS, kolik je objednávek na nové McLareny MP4 a hlavně na Nissany GTR... Představili nový Chevrolet Camaro GT3 a během dvou týdnů je jen z Evropy kolem dvaceti objednávek... To je velmi podstatné pro to které sportovní oddělení! Prodávají velmi dobře své produkty! Ale to jsou všechno jen úvahy o stavu věci... Všechno se změní, bohužel zřejmě k horšímu, Evropu a eurozónu nic dobrého nečeká...

                    Komentář


                    • Re: Novinky ve WRC

                      Josef Vrátil, z Tvého příspěvku běhá mráz po zádech (hlavně z jeho závěru), ale nezbývá než souhlasit.

                      Komentář


                      • Re: Novinky ve WRC

                        Gurun: Já se ani nedivím... Ale na tom nic nezměníme... Bohužel musím konstatovat, že nevidím žádnou světlou budoucnost pro takto koncipovaný a takto předražený rallyesport... Stejně jako nevidím růžovou budoucnost světových šampionátů, kromě třeba Formule 1, MotoGP, WTCC, kde se angažují velké fabriky... Všechno to spíš tíhne k menším "regionálním" sériím... Podívejte se na novou vytrvalostní okruhovou Blancpain Endurance Serie. Letos novinka, pro vozy GT3 a GT4. Tříhodinové závody plus legendární čtyřiadvacetihodinovka ve Spa... Nabité startovní pole! V každém závodě kolem 40 aut, ve Spa dokonce přes 60! A proč? Relativně laciné závodění, auta jsou sice v naších očích normálních smrtelníků drahá, ale provoz až tak ne. Na závod se skládají dva až čtyři jezdci (Spa), tedy šance pro malé sponzory každého z nich. Filozofie "každý něco přinese"... Atraktivní závodění jak hvězd, tak bezejmenných "gentlemanů" s parádní atmosférou, kde se všichni baví, kde jsou přátelské vstahy a tak dále... Ale také je důležité to, že není kalendář málem stovky závodů, ale je jich šest, pokud se nepletu a všechno "na pětníku", tady ve středu Evropy... To je i pro sponzory důležité, i pro ty malé... No a televize... Nepodstatné není ani to, že je vypsáno mnoho kategorií a tak vlastně každý kdo dojede, dostává nějaký pohár. Je to možná prkotina, ale věřte mi, pro ty jezdce to znamená hodně... Podívejte se v rallye na IRC! Zajímavé, pestré a početné startovní pole! Seriál, který má svoje hvězdy a co na tom, že tam nejede Loeb, nebo Latvala. Ti kluci v IRC taky umí a sakra umí... Pokud to promotér takto udrží, má to budoucnost a vzácně dobrou! Myslím, že tudy vede cesta... Pokud si mohu dovolit nahlas vyřknout svůj názor, tak Evropa a celá EU se řítí do šílených sraček a to se samozřejmě odrazí i v motorismu... A myslím, že není daleko doba, kdy budeme třeba spojovat národní šampionáty! Aby se vůbec závodilo! Já si umím představit, jet společně třeba s Rakušáky... Uvidíme... Rád se budu mýlit...

                        Komentář


                        • Re: Novinky ve WRC

                          Promotér IRC to dotáhl tak daleko, že už jsou soutěže, které na pořádání nemají a odříkají a aby někdo jel na konci sezony, tak zavedl koeficienty.
                          Myslím, že pochmurné předpovědi tu byly vždycky a vždycky budou. Stejně jako reakce na případné krize. Z ropné krize v sedmdesátých se vylezlo díky spoustě technických řešení, která razantně snížila spotřebu a podobně to bude i dál.
                          Budeme pořád nadávat, že by to mohlo být lepší (a budeme mít pravdu), ale žádnej krach v podobě Armagedonu nebude
                          Když něco NIKDE nemůžu najít, zkusím se podívat na OFICIÁLNÍ stránku té soutěže a kupodivu budu překvapen, že to tam JE

                          Komentář


                          • Re: Novinky ve WRC

                            Milane, vůbec nemluvím o nějakém Armagedonu, nebo že by se Evropa a svět z krize nevybabral... Jen mluvím o tom, že to utahování opasků příjde, stejně jako příjde zdražování, stejně jako příjde to, že firmy nebudou mít na rozhazování ve formě nějakého sponzoringu a tak dále... Závodit se bude, ale třeba laciněj, na jiné úrovni...

                            Komentář


                            • Re: Novinky ve WRC

                              Na twitteru koluje zprava, ze Ott Tanak pojede Wales s fiestou WRC.
                              GO CZECH GO

                              Komentář


                              • Re: Novinky ve WRC

                                Že by zopakoval Ogiho a vyhrál RZ1 hned při prvním startu s WRC?Jinak pokud doopravdy pojede s WRC i Martin,tak nás čeká zajímavé srovnání,i když mám obavu,že časy v jednotlivých RZtách budou o parník.Ott pomáhal při oficiálním testováním ne,takže auto trochu zná což bude jeho velká výhoda.

                                Komentář

                                Working...
                                X