No Neuville ostane ešte asi rok v M-Sporte a potom uvidí možno testovacia sezona Hyundai dobre dopadne a pojde tam. Ale čo ma prekvapilo je jednanie Citronu s Ostbergom, nie že by to bolo scifi ale...
Přerušená jednání Neuvilla s Citroenem nemusí znamenat nic jiného, než mu Mr.Quatar bude třeba i platit za to že zůstane u Forda. Vstup do Hyundaie by byl v jeho situaci, podle mě, akorát hazardem.
Ostberg si sedadlo u Forda platí, rychlost prokázal, ale počátek sezony byl problematický s pohledu techniky a pak začaly přicházet jezdecké chyby.
Na to, že se všude psalo, že by se mělo po Španělsku rozhodnout, tak sem myslel, že to bude rychlejší. Si napnutý jak jak malé děcko před Štědrovečerní večeřů.
zase niečo málo do skládanky, Hirvo by mal ísť podla všetkého späť do M-Sportu, Malcom mu mal ponúknuť 3-ročný kontrakt. Vychádza mi z toho že Neuville je v Hyundai. Teraz je ale otázka kto ostane v Citrone...Kubica?
Spekuluje se třeba o dvojici Ostberg-Sordo + Kubica a Qassimi v "dalším" týmu. A taky o tom, že se na pozici "dvojky" v obou týmech budou jezdci více střídat - viz. prohlášení o hledání nových jezdců.
Rozhodně bude zajímavé čeho se dočkáme a jak se "hejbnou ledy" v obsazení jednotlivých týmů.
www.pajuse.cz - podmořské, rally a jiné fotky - naposledy přidáno: Rally Kramolín 2019
Tak je to asi upečené. Belgičani by to snad měli vědět nejlépe: http://www.dhnet.be/archive/thierry-...7046af56a0f291
Tak už ne asi: "Jsem potěšen, že mohu oznámit Thierry Neuvilla jako vedoucího pilota našeho nového WRC týmu," říká Michel Nandan. "Thierry odjel skvělou sezónu a zlepšil se natolik, že patří k jedněm z nejlepších mladých pilotů v MS. Jeho rychlost, řidičský um a dynamický přístup z něj dělá ideálního vedoucího pilota pro Hyundai.", "Jsem potěšen, že se pro rok 2014 připojuji k týmu Hyundai Motorsport," říká Neuville. "Věřím, že si budeme sedět, protože to je mladý a ambiciózní tým s dlouholetými závazky. Byl jsem ohromen zázemím týmu, přístupem a potenciálem. Věřím, že mé dva roky zkušeností z MS budou pro tým přínosem. Všichni víme, že před sebou máme hodně práce a hodně zlepšování, které vyústí v budoucí úspěchy."
Naposledy upraveno Chorda; 05-11-13, 09:25.
Důvod: už se to objevilo oficiálně
Změny v roce 2014 na MS v Rallye
3 denní formát soutěží
Předpisy jsou ze strany promotéra zase o trošku přísnější. V příštím roce se dočkáme pevného třidenního formátu soutěží. Také Power Stage se pojede v přesně daný jednotný čas. Konkrétně se půjde o neděli, ve 12 hodin se bude konat vyvrcholení každé soutěže. Alespoň to požaduje promotér MS po pořadatelích, aby tak byl schopen zajistit živé vysílací časy pro TV přenosy.
Díky tomu budou všechny soutěže od Mexika dále opět muset mít klasický třídenní formát. Pro Rally Monte Carlo a Rally Sweden ještě tento předpis neplatí, protože zde se už organizátoři nacházejí ve značně pokročilé fázi časového plánu a jeho změna by byla jen velmi obtížná.
Monako a Švédsko se ještě odjedou bez nutnosti třídenního formátu
K další změně dojde v bodování Power-Stage. Doposud si první tři jezdci připsali 3-2-1 bod, od nového roku to bude 5-2-1 bod. Ze stolu byl naopak smeten návrh, že by se body rozdávaly za umístění v jednotlivých etapách nebo dokonce zkouškách. "Ze sportovního hlediska by se jednalo o větší napětí, avšak bylo by to až moc změn najednou," vysvětluje Michele Mouton, manažerka MS.
Komentář