Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Rally Sardegna 2019

Collapse
X
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #16
    Zdarec tak to místo na tu Sardinii už máme obsazené

    Komentář


    • #17
      Ahoj, stojí za to jít do míst, kde se potkávají tyhle dvě Monti di Alla a Monte Lerno? Díky za vaše postřehy.

      Komentář


      • #18
        KodlKT. Minulý rok jsme byli a myslím, že je to dobrá volba. Vidíš za den 4 průjezdy a nenajedeš ani kilometr
        Akorát ten přesun je docela kvapík. Velmi rychlou chůzí jsme to přešli cca za 10 minut a dorazili zrovna na první auto. Terén tam byl minulý rok dost drsný. Lezli jsme tam přes nějaký padlý stromy a bylo tam celkově po těch deštích dost vody. Letos tam pravděpodobně půjdeme zas, tak uvidíme...

        Komentář


        • #19
          vencls díky za odpověď. Máte někdo ještě nějaké tipy, hlavně pátek a neděle?

          Komentář


          • #20
            Ahojte kluci, ta nedela - SS16 a 18 - stoji to za to ? Tento rok ma zena pusti len na jeden den a vychadza to prave na nedelu.

            Komentář


            • #21
              Dotaz: Ta gold vstupenka stacila pro parkovani jedna na auto? Na DM byla k nicemu, ale v patek jsme kvuli 2 x 2.5km pochodu nestihli prejezd a v nedeli jsme vic jak hodinu vytuhli na odjezdu z PS.

              Jinak v patek Tula v DM v pulce RZ dobry, ale mimo DM se nedalo nikam dostat, Tergu DM v pulce jsme nestihli a nedalo se tak nikam popojit a ten prejezd hlavni nebylo kdovico a na druhy Tule v DM po startu bylo tolik lidi, ze jsem ani nevidel, jak se da dostat do ZP na druhou stranu, takze jsem se pro nejakou fotku musel prodirat skoro kilometr lesem do blbyho vinglu z asfaltu na soto, kde aspon nebylo tolik lidi. Zpet jsem uz sel normalne ZP kolem trati, takze jsem se na tu druhou stranu serie skoku dostal aspon na posledni WRC2 a JWRC.
              V sobotu se stihaly jen 2 RZ, v DM pred cilem na Lernu nebylo moc na co koukat, ale 100m proti smeru jsme byli dohromady tri, jen jsem pri navratu mimo trat procedil dost krve. Potom druha Coiluna, z diskoteky u vracaku pred cilem jsem poposel do esicka proti a konecne jsem dostal nejakym tim kaminkem.
              V nedeli pred cilem PS byly sice mraky lidi, ale rozutekli se na prehledny mista po kopcich, tak to az na misto u stopky slo. Coz bohuzel bylo jediny misto na nekrajinkovou fotku, jinak to bylo daleko nebo shora.

              Celkove proti 2012 pribylo dost lidi i "bezpecnosti", ale s Finskem se to porad neda srovnavat. Taky se tam clovek dobre a za rozumny penize naji (ikdyz kvalita obsluhy mela silne sestupnou tendenci, v cesky klasice by nevydrzeli ani tejden), ve Finsku jsou zase rychlejsi trate a skoky. Koupani v prirode je v obou zemich a autem to i vychazi casove priblizne stejne. Takze obe souteze bych vazil tak nastejno, mozna vyhrava volnejsi rezim na jihu. Vecna skoda Polska, ktery kombinovalo a casto i predcilo pozitiva obou soutezi a dojet tam trvalo tretinu casu.

              Komentář


              • #22
                Je těžké srovnávat jmenované soutěže mezi sebou, podle mě to ani nejde, vždy záleží co člověk hledá, protože každá má co nabídnout. Absolvoval jsem všechny zmíněné a pokud jde čistě o rally tak nejlepší zážitky mám asi z Finska - profil tratí a extrémní rychlost nabízí opravdu skvělou podívanou. Sardinie má ale také mnoho pěkných míst a na mnoha z nich jde auto sledovat opravdu dlouho díky otevřené krajině. Benefitem Sardinie je pak spoustu možností dalšího vyžití (moře, krajina, památky, jídlo atd..) a za příznivější ceny. Pokud máš kvalitou obsluhy na mysli její rychlost, tak na Sardinii (ve velké části Itálie) se v podstatě tímto tempem žije, oni jsou v klidu, v pohodě. On má tenhle život "bez stresu" také svá pozitiva, jen se to musí trochu pochopit a přistoupit na to tempo :-)

                Letos jsem byl na Sardinii podruhé a vše bylo super. Rallypass není potřeba, ani člověka moc nezvýhodňuje. Snad jen v pátek na Tulu byl výhodou protože na místo, kde jsme byli vozil lidi s pasem z vesnice na kopec shuttle. Měli jsme ale kliku a vzal nás taky i bez pasu, čímž nám ušetřil dost kroků do kopce :-) Dolů už jsme to seběhli. Letos jsme zkusili i speciálku v Ittiri a musím řísct, že jsme těch 20€ nelitovali. Za mě asi nejlepší zkouška tohoto tipu, kterou jsem kdy viděl. Celá trať jak na dlani skoro ze všech diváckých míst, které jsou navíc velmi blízko trati - spousta akce a zábavy. Jedinou navíhodou je, že si tam člověk nesmí vzít vlastní občerstvení. V tom hicu se to bez pití nedá, tak člověk musí počítat ještě s pár € pokud mu stačí voda. Pokud che pivo tak se to ale prodraží 2€ za 2 dcl.

                If in doubt, flat out...legenda žije dál!

                Komentář


                • #23
                  Pridam trochu svojho - Finsko (ako pise BigMike) je uzasne rychlostou a urcite odporucam zazit. Cim ale Sardinia dominuje je kombinacia rally a dovolenky - nadherna krajina, krasna rally s vela peknymi usekmi a nasledne uzasna moznost umyt sotolinu v mori. Tam mozes zobrat aj nemotoristicku manzelku, ubytovat ju na plazi a na rally si iba odbehnut. A plaze - vsetky ako z reklamy, nadherne, ciste. Plus usetris za rally pass. A letenky sa daju zohnat levne - tento rok z Krakowa za 1800 kč osoba, parkovanie v Krakowe na letisku za 600kč. Prenajom auta na Sardinii na tyzden 3000kč. To, ze so sebou nemam 500 flasiek piva, holt to som ochotny bez problemov prezit, kupim si plechovky na mieste, su drazsie asi o 5 korun (nepodstatny rozdiel).

                  Komentář

                  Working...
                  X