Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Croatia Rally 2022

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #76
    Pokud to někomu pomůže, tak za ta dvě desetiletí cest do HR a s ohledem na lokaci erzet a můj rodný region mi vychází nejlépe Zlín Břeclav Vídeň Graz Maribor a přechod Macejl. Nebál bych se zdržení na hranici SLO-HR, to jsem zažil jen při cestě první prázdninový pátek, kdy se k moři stěhuje "půlka Evropy". Kdybych začínal v sobotu Platakem u Rijeky, tak bych zvolil můj oblíbený přejezd Slovinska z Mariboru přes Ljublaň a hraniční přechod Rupa. V prvním případě (který budu volit i teď na wrc) zaplatím 9.5 Euro za 10denní rakouskou známku , ve Slovinsku 15 Euro za týdenní, a v HR dva úseky od A2 Macejl Zagreb 48 Kuna, a A1 Zagreb (Lučko) - Jastrebarsko 10 Kuna nebo později Karlovac . Maďarsko jsem jel jen jednou a přestože Zagreb Varaždin Goričan super, tak se mi dost nelíbí těch 70 km po okreskách mezi Szombathely a hranicemi HUN - HR.

    Komentář


    • #77
      Původně odeslal ppa Zobrazit příspěvek
      Pokud to někomu pomůže, tak za ta dvě desetiletí cest do HR a s ohledem na lokaci erzet a můj rodný region mi vychází nejlépe Zlín Břeclav Vídeň Graz Maribor a přechod Macejl. Nebál bych se zdržení na hranici SLO-HR, to jsem zažil jen při cestě první prázdninový pátek, kdy se k moři stěhuje "půlka Evropy". Kdybych začínal v sobotu Platakem u Rijeky, tak bych zvolil můj oblíbený přejezd Slovinska z Mariboru přes Ljublaň a hraniční přechod Rupa. V prvním případě (který budu volit i teď na wrc) zaplatím 9.5 Euro za 10denní rakouskou známku , ve Slovinsku 15 Euro za týdenní, a v HR dva úseky od A2 Macejl Zagreb 48 Kuna, a A1 Zagreb (Lučko) - Jastrebarsko 10 Kuna nebo později Karlovac . Maďarsko jsem jel jen jednou a přestože Zagreb Varaždin Goričan super, tak se mi dost nelíbí těch 70 km po okreskách mezi Szombathely a hranicemi HUN - HR.
      Mám stejný pohled na to ….ale však ať si každý jede dle sebe, obě dvě cesty jsou podobné…

      Komentář


      • #78
        Pak ale už moc nechápu, proč chcete mít sraz na samolepky v Mikulově, když pojedete přes SK a HU?

        Komentář


        • #79
          My chceme jet přes Rakousko, co se tyče nálepek, tak bude více míst na předání.

          Komentář


          • #80
            Původně odeslal ppa Zobrazit příspěvek
            Pokud to někomu pomůže, tak za ta dvě desetiletí cest do HR a s ohledem na lokaci erzet a můj rodný region mi vychází nejlépe Zlín Břeclav Vídeň Graz Maribor a přechod Macejl. Nebál bych se zdržení na hranici SLO-HR, to jsem zažil jen při cestě první prázdninový pátek, kdy se k moři stěhuje "půlka Evropy". Kdybych začínal v sobotu Platakem u Rijeky, tak bych zvolil můj oblíbený přejezd Slovinska z Mariboru přes Ljublaň a hraniční přechod Rupa. V prvním případě (který budu volit i teď na wrc) zaplatím 9.5 Euro za 10denní rakouskou známku , ve Slovinsku 15 Euro za týdenní, a v HR dva úseky od A2 Macejl Zagreb 48 Kuna, a A1 Zagreb (Lučko) - Jastrebarsko 10 Kuna nebo později Karlovac . Maďarsko jsem jel jen jednou a přestože Zagreb Varaždin Goričan super, tak se mi dost nelíbí těch 70 km po okreskách mezi Szombathely a hranicemi HUN - HR.
            Asi jsi tam dlouho nejel, protože podstatná část je v obchvatech a nějaké extra zdržení negeneruje. I podle mých kamarádů lepší trasa než jet na Budapešť a Balaton. Bohužel znám mentalitu obyvatel okolí ZL, kteří nedají na Tebou uvedenou trasu dopustit - tedy co se týká cest do HR nebo A (já jsem si přitom několikrát ověřil, že při stejném odjezdu su ve Vídni [přes Blavu] obvykle o hodinu dřív).

            Komentář


            • #81
              Původně odeslal nokian Zobrazit příspěvek

              Asi jsi tam dlouho nejel, protože podstatná část je v obchvatech a nějaké extra zdržení negeneruje. I podle mých kamarádů lepší trasa než jet na Budapešť a Balaton. Bohužel znám mentalitu obyvatel okolí ZL, kteří nedají na Tebou uvedenou trasu dopustit - tedy co se týká cest do HR nebo A (já jsem si přitom několikrát ověřil, že při stejném odjezdu su ve Vídni [přes Blavu] obvykle o hodinu dřív).
              V pohodě ;-). Vracel jsem se tudy vloni, kdy se mi fakt nelíbil úsek Nagykanizsa -> Zalaegerszeg -> Kormend -> Szombathely. Později to po dálnici M86/M85 směr Gyor a M1/M15 na Bratislavu už svištělo parádně. Ale dobře - všechno má svoje plusy a mínusy. Stejně tak přiznávám, že mi většinou leze na palici "horská dálnice" mezi Wiener Neustadtem a Grazem....

              Komentář


              • #82
                Když tady padla otázka HU nebo A, tak jsem tak trchochu tušil, že se tady rozpoutá obvyklá debata zastánců tras a fórech o Chorvatsku. A je to tak. Ja už nebudu přilévat olej do debaty. Jen pro ppa. Petře lepší a sjízdnější je to doleva na Lenti a Zalalovo. Já navíc jezdím přes Lendavu. Je tam už čtyřproudovka a lepší cesta. Ale asi každého volba a rady kudy tudy cestička si můžou přečíst.
                Kua já na to jednou našetřím a vrátím se zase na tratě. ?? 2014 ?? Ne sranda.. Už jsem se vrátil. A už zase zmizel.

                Komentář


                • #83
                  ppa: Pravdu díš chlape; já se úseku mezi Seebensteinem a Grazem programově vyhýbám a raději jedu přes Semmering. A úsek v HU, který uvádíš, mně nepřipadne nelíbivý. Určitě lepší, než z Přerova na Břeclav (myslím kompletně po I/55); spíš bych to přirovnal k úseku Staré Město u UH - Holubice (jen v HU je to místy trochu víc poškozené).
                  Nicméně my dva tady řešíme naše líbivé a méně líbivé trasy, ale od zainteresovaných posun stran místa nákupu nálepek není. To mně mrzí. Nebo su nedočkavý a chlapi dumají na možnostech.

                  Komentář


                  • #84
                    Původně odeslal paces Zobrazit příspěvek
                    Když tady padla otázka HU nebo A, tak jsem tak trchochu tušil, že se tady rozpoutá obvyklá debata zastánců tras a fórech o Chorvatsku. A je to tak. Ja už nebudu přilévat olej do debaty. Jen pro ppa. Petře lepší a sjízdnější je to doleva na Lenti a Zalalovo. Já navíc jezdím přes Lendavu. Je tam už čtyřproudovka a lepší cesta. Ale asi každého volba a rady kudy tudy cestička si můžou přečíst.
                    Jenže cestovateli z Plzně nemusí vyhovovat stejná trasa jako Ostravakovi.

                    Komentář


                    • #85
                      Nokian ale to už jsem psal před pár příspěvky. Proto se i debatí proč Mikulov když je to takové z různých směrů kostrbaté. Já mám lety vycizelovanou trasu s kavárničkama a pumpama tady https://mapy.cz/s/huretolabu
                      Kua já na to jednou našetřím a vrátím se zase na tratě. ?? 2014 ?? Ne sranda.. Už jsem se vrátil. A už zase zmizel.

                      Komentář


                      • #86
                        Co je to ,,vycizelovanou" ? A jen kavárničky mne nepřekvapují .....
                        Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)

                        Komentář


                        • #87
                          Btw ofiko facebook Rally Croatia o "fans convoy" z ČR - https://tinyurl.com/4tpp54hm . A mnozí z vás tam už reagují :-)

                          Komentář


                          • #88
                            Pepo cizelovat znamená jednak zdobit a leštit kov a nebo vylepšovat. Protože už jsem starý krpal jako ty, tak jezdit v noci je pro mladé a hloupé. My vyzrálí chlapi už máme raději pohodičku ale hlavně už tak trochu trpíme nespavostí čímž pádem vstáváme i bez budíku v pět. A proto před Czornou zastavím po cca 2 a půl hodině na snídani v Janossomorja. Kroasant a kafíčko je rituál. Další zastávka je Mobenz v Čakovci na kafe a dotankování. Tam jsem před obídkem a řeším kde se napapat. Čakovec nebo Varazdin. Kolem jedné najedu na dálnici a začíná hltání a polykání kilometrů. Když mne to nebaví, tak sjedu na Karlovač a jedu vnitrozemím. O hodinu déle ale záživně. Dlouhými lety a cestami vypilovaná alias vycizelovaná trasa.

                            A info pro všechny. Současná cena benzínu v HR je 13 Kn tedy při současném kurzu cca 45 Kč. V Maďarsku 470 HUF alias cca 33 Kč.
                            Kua já na to jednou našetřím a vrátím se zase na tratě. ?? 2014 ?? Ne sranda.. Už jsem se vrátil. A už zase zmizel.

                            Komentář


                            • #89
                              Tož Ivošu, děkuji do Olomóca za vysvětlení a upřesnění.
                              Pepa (Josef Koukola , napsal vlastní rukou svoji myšlenku i názor, za případné hrubky a překlepy se omlouvá)

                              Komentář


                              • #90
                                jj.V hOlomóci tam se majó,zmačknó knoflék,vypadne jim rohlék
                                Sportu zdar a Rally zvlášť!!

                                Komentář

                                Working...
                                X