Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Rallye Monte Carlo 2005

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • quote:
    Difiky a ručka je asi správně. Chytře přes noc poladěné nastavení, bylo za tím, že při ručce nerozpojoval středovej dif.
    Měl to nechat tak, jak to bylo na shakedownu. Co pořád Armin řeší, jak to ještě víc "přitvrdit a utáhnout"?

    Komentář


    • souhlas s HARYKEM na mě to působí jako amaterskej team , jinak to není možné. Kruci ta fabka je už živa snad dva roky ,stále se něco zdokonaluje a na závodech nic nefunguje ,je to ostuda ,snad ta oktávka byla technicky dokonalejší ,pokud nebylo bouránono dojíždělo se . Tenkrát při rally afrika to komentoval jeden komentátor v něměcku na DSF a řekl ,oktávka je tak festovní auto jako buldozer!No a co ted ta motokára fabka na kterou se všichni tak těšili ?

      Komentář


      • quote:
        Četl jsem prohlášení ŠM.a je mi nanic. Nepochopím prfi tovární team který mít překrásné vozy,ale k ničemu pokud po startu na RZ jsou technicky nezpůsobilé řádného výkonu. No co je to za řemesníky ,když po startu nefunguje pedál? Nebo problém elektronika ? Co to je? To už není v koncernu pořádnej řemesník?Celej minulej rok se testovalo a ted co? Co dělá celej ten vývojovej ancabl, když vůz přijde na trat a nic nefunguje? Nechce to taky provětrat mechanickej doprovod? Moc otázek najednou ,ale odpověd může bejt jen výsledek ,nic víc ,nic mín!!!

        Vis co dela celej jak rikas vyvojovej ansambl?? Za Skodovku by dejchali, zijou tim a je to pro vsechny ty kluky velka drina. Premejslej jak by kde co vylepsili, ale problem neni v nich, ale ve vedeni. Proc si tam porad drzej nemecky techniky... kdyby obcas rozhodovani nechali na tech klukach, tak by to mozna taky nebylo od veci. ty magori z vrchniho veleni maj tak neuveritelny prachy a ***** tam delaj. Kluci makaj do noci, kdyz je treba, tak makaj non¨stop a stridaj se po 12 hodinach. A vis proc? Protoze ty magori nejsou schopni napriklad dodat vcas dily...
        Na tohle by se mela Skodovka zamerit a to by sis mel uvedomit a ne resit vymenu mechaniku...

        Komentář


        • Armin mel zadrenej plyn...v tom byl problem

          Komentář


          • Právě kvůli těm klukům co by za fabii dejchali mě štve to, jak to auto jede. Nebo spíš, jak s tím jezděj ti, kteří by ji měli táhnout nahoru. Štve a mrzí...

            Komentář


            • To Agnus:Člověče ty jseš na toho Armina ve svých komentářích až moc zaujatej.Ono to ten článek o něm degraduje jen na tvoje přání a ne seriozní náznak situace!

              Komentář


              • quote:
                Právě kvůli těm klukům co by za fabii dejchali mě štve to, jak to auto jede. Nebo spíš, jak s tím jezděj ti, kteří by ji měli táhnout nahoru. Štve a mrzí...

                Me taky ani nevis jak. Ale s tim bohuzel nic neudelame. Taky me stve ze jsou porad pryc, ze tomu davaji tolik energie a pak to dopada takhle. Uz jsou celkem zoufaly a ani se jim nedivim.
                Jen by me zajimalo, proc teba neco neokoukaj od ostatnich tymu. Vzdyt ten Armin se na dilne neukaze jek je rok dlouhej a v ostatnich tymech to je uplne jinak. Ty jezdci tam jsou s mechanikama a musej to auto do detailu znat, tak proc to same nedela Skodovka? Proste mi to hlava nebere.

                Komentář


                • quote:
                  To Agnus:Člověče ty jseš na toho Armina ve svých komentářích až moc zaujatej.Ono to ten článek o něm degraduje jen na tvoje přání a ne seriozní náznak situace!
                  Přečti si třeba komentáře od "Prcka". A budeš zaujatej taky...

                  Komentář


                  • HELE HELA UPADEK KRESTA MA JEN 31 PROCENT TAKZE LIDI SCHOPTE SE A TIPUJTE PRO KRESTU NA STRANKACH

                    http://www.eurosport.com/home/pages/...g0_spo42.shtml

                    http://tatrac.blog.cz/

                    Komentář


                    • Tak ta havarka Solberga byla dost husta. Levy vracak, zidka, na ni divaci. A Petter mohl akorat tak kricet áááááá. To bylo velke stesti, ze se nikomu nic nestalo. A Bengue mel obrovske problemy pri startech. V jednom zaberu tam odjel az napotreti. To mohl ztratit klido 15s. Jinak bylo prijemne slyset na Eurosportu Honzu Tomanka a videt onboard od Romana. :-)


                      Komentář



                      • quote:
                        To Agnus:Člověče ty jseš na toho Armina ve svých komentářích až moc zaujatej.Ono to ten článek o něm degraduje jen na tvoje přání a ne seriozní náznak situace!
                        Přečti si třeba komentáře od "Prcka". A budeš zaujatej taky...


                        Hochu já jsem na Armina taky zaujatej.Ale do tebe bych čekal mírnější reakce.Jseš ten "posel"dobrých zpráv.Nebo ne?

                        Komentář



                        • Tak ta havarka Solberga byla dost husta. Levy vracak, zidka, na ni divaci. A Petter mohl akorat tak kricet áááááá. To bylo velke stesti, ze se nikomu nic nestalo. A Bengue mel obrovske problemy pri startech. V jednom zaberu tam odjel az napotreti. To mohl ztratit klido 15s. Jinak bylo prijemne slyset na Eurosportu Honzu Tomanka a videt onboard od Romana. :-)


                          "Zabalenej" Mills to hovoří za vše.

                          Komentář


                          • Tak jsem se dokochal záběry na eurosportu a musím se s vámi podělit o pár postřehů.

                            1.Už víte,proč je dobré míti Romana ve Fordu???Kdyby jel za Škodu nebo Mitsu, tak nebude tolikrát v prostřihu a ještě mi připadá,že si trochu oblíbili,poněvadž i když nebyl v top 10,tak ale upozorňovali,že zrychluje a posouvá se výš.

                            A měl bych takovou sázku,něco mi říká,že Roman letos vyhraje ocenění Inmarsat!!!!

                            2.Ten Duval je blázen,viděli jste,jak ho musí Prévot korigovat???!!!Divím se,že s tím ještě neprásk.

                            3.Solberg má víc štěstí než rozumu.Co k tomu dodat,ale nadruhou stranu jsem rád,že jede dál,protože Petter na Subaru je už taková modla, bez které by to nebylo tolik ono.

                            4.Panizzi a Markus mi už přijdou hrozně utahaní.To jejich světlo pomalu ale jistě odchází (tím nemyslím řízení,protože to jsou stále bombarďáci).

                            5.Kdo,proboha,nastříkal na silnici to jméno ARMIN?????Mně se v tu chvíli chtělo brečet.

                            6.Toník vypadá spokojeně - usměv,srandičky,fazóna - to je úplně někdo jiný než loni.

                            Komentář


                            • Hoši ,když nefunguje technika ,tak s tím autem může jet mistr jakej chce ,tak stejně nic neudělá,jinak i s prckem souhlasim ,že brzdou může bejt i vedení.A vzdorovat vedení se nemá a tak máme co jsme chtěli ,když bylo vedení České tak to bylo taky špatně, tak co s tím???

                              Komentář


                              • tak crash Pettera je dooost hustej,poustel jsem si to asi 3x...:-) muzu mit prosbu,ja zitra nemam pristup na net,mohl by mi nekdo prosim prosim posilat vysledky na mobil?Eurotel- 728 758 103 ...klidne jen top3 a Roman a Skoda,zkracene...diky moc, a moc,doufam ze na me nekdo vzpomene...

                                Komentář

                                Working...
                                X