Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Rallye Monte Carlo 2005

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • quoteosádka / Aktuální váha (min 1230) / Hmotnost posádky / Celkem (min 1380)

    Bengue,Escuderova / 1301kg / 130kg / 1431kg
    Schwarz,Wicha / 1271 / 166 / 1437

    Překvapuje mě ten rozdíl 30 kg ve váze samotného vozu ? Čím je to způsobeno ? Je k tomu nějaký důvod ? Bengueho vůz je navíc suverénně nejtěžší ze všech. A také je mi divné, že dvojka v kterékoliv továrně měla vždy těžší vůz.
    To je upě jasné - na začátku obě auta na začátku soutěže vážila stejně, jenže Schwarz to kalil takovým tempem, že se těch třicet kilo hmoty po 6 RZ prostě roztavilo a vypařilo - viděli jsme přeci v TV všichni ten dým... No a jak bylo potom to auto nevyvážené, tak to Schwarzovi rozhodilo sandál, až s tím hodil budku...

    *JH*Zlín*
    To máš tak: kúpiš cedník, naleješ do něho vodu - teče. Zalepíš ďúry - necedí... HOFgh.

    Komentář


    • Karbonil ty si řízek SANDÁL

      Komentář


      • quote:
        quote:
        quote:
        Možná bude, možná nebude. Bylo by to hodně příjemný.
        Třetí den, kdy Kresta nemohl nic změnit a taky nezměnil a hnal se vic než jiní jen pro nápravu reputace se ostatní už zaškatulkovaní jenom těšili domů. Jediný postup Kresty kdy se "probojoval" na bodovanou pozici jezdců byl jen a pouze odpadnutím Petra. Třetí den měl druhé nejrychlejší časy z RZ za Loebem, tudíž dával vlastně téměř všem, tedy i Markovi.
        Člověče, ten Solberg přes tu tvoji škatulku snad neviděl na trať a proto to rozbil. A Gronholm se už viděl doma u krbu a plácnul s tím taky co? To ses asi díval na nějakou jinou soutěž, protože na letošním RMC se jelo rychle až do konce, až z toho utržená kola lítaly. Troufám si tvrdit, že pro Romana byl ten jeden bod stejně důležitý jako pro Loeba deset a proto bylo velice příjemné vidět Romana tak vysoko.

        jiste jsme vsichni radi, ze Kresta a Bengue dovezli body. Bohuzel hodne rychle oba "nasi" ukazali nedostatky novych "reguli" rally. Udajne uz FIA premysli o zmenach...
        Kdyz se podivas do vysledku- kde by Kresta mel v konecne kvalifikaci byt abys nebyl spokojen,abys ho nevidel"tak vysoko"?

        Asi jsem měl upřesnit kde jsem Romana "tak vysoko" viděl. Myslel jsem tím samozřejmě RZ12. Obvykle se nechávají zadní vrátka ve smlouvě s jezdci pro případy, kdy se ukáže že ten dotyčný na to nemá. Z tohoto hlediska se dá říci, že neděle by byla pro Romana nejblbější den na chybu. Proto si myslím, že mu šlo v neděli o dost. A zajel tak jak zajel.

        Komentář


        • 2 McTell: Vyčítáš tady lidem, že o Romanovy "kdybují" a sám ses málem "ukdyboval" při snaze znehodnotit Romanovo vítězství na RZ12.

          Komentář


          • quote:
            Tady je ta tabulka z vážení aut a posádek na Monte-Carlu kompletní...
            Posádka Vůz Váha vozu Váha vozu s posádkou Váha posádky
            Loeb, Elena Citroen 1256 1425 169
            Duval, Prévot Citroen 1262 1415 153
            Gardemeister, Honkkanen Ford 1243 1401 158
            Kresta, Tománek Ford 1255 1395 140
            Solberg, Mills Subaru 1252 1418 166
            Sarrazin, Pivato Subaru 1268 1408 140
            Grönholm, Rautiainen Peugeot 1249 1402 153
            Märtin, Park Peugeot 1251 1397 146
            Rovanperä, Pietilainen Mitsubishi 1274 1431 157
            G.Panizzi, H.Panizzi Mitsubishi 1276 1437 161
            Schwarz, Wicha Škoda 1271 1437 166
            Bengué, Escuderová Škoda 1301 1431 130

            Limit pro vůz je 1230 kg, pro vůz s posádkou 1380 kg.

            Zajímavostí je hned několik ... vedle největšího váhového rozdílu mezi vozy jednoho týmu u Škodovky (30 kg jak píše Agnus)... u Lanceru a P307 je rozdíl naopak jen 2kg! Dále je zajímavý i fakt, že Lancery a Fabie jsou výrazně těžší než ostatní ... to podle mě znamená, že jsou i nejméně propracované (když nejsou extrémně robustní). Nejlehčí auto (včetně posádky) jel Kresta.
            No a žebříček posádek je také zajímavý ... jen bych chtěl vidět loňskou váhu Toniho s Laukanderem ... jasný rekord. Vždyť Laukander vážil skoro tolik co Bengue s Escuderovou dohromady!

            http://www.rally-cfd.wz.cz

            Upravil - CFD 01 Feb 2005 18:30:42
            Hmotnost Fabie je asi mimo jiné způsobena tím, že teno vůz je stavěn podle 3 roky starých předpisů, které ještě nedovolovali použití třeba hliníkových kapot atd. Snad bude EVO2 lehčí a tím i rychlejší. Jen tak mimochodem slyšel jsem, že holý skelet Fabie je stejně těžký jako skelet Octávie. Co je na tom pravdy, ale nevím.

            http://www.foxrallyteam.cz

            Komentář


            • quote:
              2 McTell: Vyčítáš tady lidem, že o Romanovy "kdybují" a sám ses málem "ukdyboval" při snaze znehodnotit Romanovo vítězství na RZ12.
              2 Richie08
              můj rozbor je na str. 265 a slovo kdyby, ani jiná podmiňovací spojka, se tam nevyskytuje.
              Můj názor je, že ta RZ12 nebyla vyhrána v regulérní situaci, ty máš názor jiný, co je na tom špatně? Vložku Roman vyhrál, ale právě na tomhle vítězství já bych prostě nehodnotil jeho kvalitu. No ale, kdyby jó nebylo co pochválit??!!
              Slovo "vyčítáš" mi připadá silný. Spíš si dělám z "kdybylů" srandu, ale určitě zakdybuju taky. Jsem stejný neobjektivec, jako každý jiný fanda na tomhle serveru, to už jsem několikrát zmínil.
              P.S.černej, o jehož nekvalitě tady skoro nikdo nepochybuje, zajel vloni v bundesu 3 RZ v naprostý špičce a z toho jednu vyhrál. Vše v regulérním prostředí. Budeš si kvůli tomu opravovat svůj názor na něj???

              Upravil - McTell 02 Feb 2005 07:43:55

              Komentář


              • Na to jsem moc línej, omlouvám se pokud tomu tak není, asi už za Markusovýma ( tentokrát trapnejma) výrokama slyším tebe. Taky si nemyslím, že bys ty příspěvky smazal.

                quote:
                2 Lenka
                nemyslel jsem si, že Marcus uklouzl na naházeným sněhu a taky jsem to nikdy nenapsal. Pouze jsem psal, že někteří jezdci včetně něho o naházeném sněhu mluvili.
                Pokud jsem se ho tady v této věci jedinkrát zastal, byl bych rád, kdybys to našel. Kdes to Lenko vzal nevím. Záběry z kamery to vylučují úplně.

                mm

                Komentář


                • Doporučuji koupit si dnešní Autocar. Jednak je tam Honda NSX Type R .-) ale hlavně je tam 6 stran! o Rally Monte Carlo a supr fotky! A hlavně jedna z nich: Armin s prdelema!!!!! :-))))))))))))))))

                  Komentář


                  • to Mc Tell: Dovolim si Tě trochu poopravit. Loeb jel s S1600 MS pouze jednu sezonu (a v té samé sezoně jel v San Remu s tovární Xsarou). Před touhle sezonou měl v MS odjety 2 soutěže s Corollou a pár soutěží se soukromým Saxem. U Gronholma jsem myslel jeho premiéru v teamu Toyota. A jak si jistě zrovna Ty vzpomeneš ještě před tím, než vyjel Peugeot Marcus zaskakoval u Mitsubishi a Seatu. A byl jedinej kdo u Mitsu stačil Tommimu. Na Duvala máme asi jiný názor. Až bude mít Roman výsledky jako on budu spokojený. Ale každý je jiný a těžko tohle porovnávat. Já jsem ten příspěvek psal jenom proto aby jste nepřeceňovali Romanův přestup. Všichni Ti o kterých jsme si psali měli v té době daleko daleko méně zkušeností jak s MS tak s wrcem. Nedělejte z Kresty nějakýho začátečníka. Má v MS přes 20 startů a tuším, že kromě 6 startů za Bozian a jednoho za Jolly Club všechno ostatní odjel v továrním teamu. To ho chceme porovnávat se Sarrazinem, který měl loni touhle dobou odjety v životě 2 rally s enkem a nebo s Benguem, kterého tady před měsícem skoro nikdo neznal?

                    Komentář


                    • 2 Tesař
                      mám na věc v zásadě stejný názor jako ty. Asi jsem to zestručnil příliš. Máš větší přehled, nebo paměť. Já jsem si podrobněji všimnul Marcuse až při tý ráně na RAC. Ta byla!!! Přes to si myslím, že Krestovu psychiku vstup do velkého profesionálního světa poznamenal a dal bych mu aspoň další soutěž šanci. Nechci ho odepisovat. Ty starty ve Škodě bych s Fordem moc nesrovnával. Seděl prvně v autě, na který nemůže nic svádět. To je něco jako "nůž na krku". Je to prvně, kdy, kromě Barumska, ho někdo ve světě vzal vážně.
                      S Duvalem máme zřejmě jiný názor. Ten je hýčkán už roky, podmínky super, skutek zatím utek. Taky ale doufám poroste, je mladej a má podmínky.

                      Komentář


                      • Duval bude za 2-3 roky mistr světa!!!

                        Rally is Best sport's

                        Komentář


                        • quote:
                          Duval bude za 2-3 roky mistr světa!!!

                          Rally is Best sport's
                          Souhlas, taky si to myslím. Ahoj Hašane .-)))

                          Komentář


                          • quote:
                            Duval bude za 2-3 roky mistr světa!!!

                            Rally is Best sport's
                            2 Gigabajt
                            Mohl by být už letos, vercajk na to má.
                            P.S.
                            tu angličtinu bych trochu dopiloval

                            Komentář


                            • Klidněte hormony, podívejte se co jel na Monte Martin, absolutně nic, Martin jel na prvním Monte huř , než Kresta nyní..., prostě děláte předčasné závěry....

                              Gardemaister taky po 20 závodech v MS jezdil prd výsledky..

                              Komentář


                              • to McTell: Já taky nechci Krestu v žádnym případě zatracovat a dal bych mu ještě víc šancí, ale jak řekl Charouz v Autocaru, když nebudou výsledky nebo bude několik totálek tak končí. V hlavě mně pořád straší loňská sezona Loixe. Já ho nezatracuju, ale zrovna tak bych nejásal nad podařenym Monte Carlem. Že je pod psychickým tlakem a má nůž na krku? Ale to jsou přece všichni. To takový Loeb, by se od začátku z toho tlaku musel po.... A všichni ostatní mají nůž na krku taky

                                Komentář

                                Working...
                                X