Oznámení

Collapse
No announcement yet.

Rallye Monte Carlo 2005

Collapse
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Ukázat
Clear All
new posts

  • #46
    quote:
    Nevíte jak je to přesně na Monte se stanováním? Může se stanovat kdekoli nebo jsou vyhrazená místa, platí se něco? Docela vážně uvažuji, že tam pojedu, ale musel bych se k někomu přidat. Nejezdí tam autobus?

    Co se týče umístění tak radši moc neočekávám, 4.-5. místo by bylo super. Nicméně na Monte2004 Roman dokázal minulý rok jet pěknou střelbu i s Hyundaiem až se divili na Eurosportu (a to je co říct). Takže v koutku mysli zůstává naděje na vítězství. Jenže kousek namrzlého asfaltu může udělat konec, čehož se úplně děsím. Ale to se nestane a Roman dojede bezpečnou střelbou na 3. místě za Loebem a Gronholmem.

    Já myslím, že do pátého místa perfektní...trať má najetou, auto výborné, do startu MC s tím ještě určitě něco najede. Teď jen pozor na techniku a nějakou jezdeckou chybičku ale to se stává i nejlepším...takže uvidíme

    Komentář


    • #47
      Za každou cenu se musím letos dostat na Monte,nebo do Švédska.Problém je v tom,že nemám s kým jet.Najde se někdo,kdo by byl ochotný mě vzít sebou?Pokud možno někdo z Moravy(Olomoucko,Zlínsko).Ale v zásadě je mě to jedno,hlavně že pojedu.

      Komentář


      • #48
        Ogaři ze Zlína se taky chystáme-budou-li lidi a love. Sestava zatím není jasná, ale kdyby někdo pochyběl, tak sem dám vědět. Pojedem tam poprvé, tak bysme se rádi k někomu přidali-aspon můžem udělat kotel na RZ. Se spaním to vidím asi na stan a na auto- 55%ohřívadlo je jasné. Zatím je vše ve fázi jednání- krom toho ohřívadla

        Komentář


        • #49
          quote:
          Nevíte jak je to přesně na Monte se stanováním? Může se stanovat kdekoli nebo jsou vyhrazená místa, platí se něco? Docela vážně uvažuji, že tam pojedu, ale musel bych se k někomu přidat. Nejezdí tam autobus?

          Co se týče umístění tak radši moc neočekávám, 4.-5. místo by bylo super. Nicméně na Monte2004 Roman dokázal minulý rok jet pěknou střelbu i s Hyundaiem až se divili na Eurosportu (a to je co říct). Takže v koutku mysli zůstává naděje na vítězství. Jenže kousek namrzlého asfaltu může udělat konec, čehož se úplně děsím. Ale to se nestane a Roman dojede bezpečnou střelbou na 3. místě za Loebem a Gronholmem.

          Pánové neblbněte,trochu klidu v tý euforii.On Roman podle mně bude nabuzenej až dost,taky bude nervózní-ať mi nikdo neříká ,že né.Na tuhle chvíli čekal celej život,a více či méně to na něm bude znát-já tvrdím body budou zlatý a od 5, místa nahoru -fantazie.

          Komentář


          • #50
            quote:
            quote:
            Nevíte jak je to přesně na Monte se stanováním? Může se stanovat kdekoli nebo jsou vyhrazená místa, platí se něco? Docela vážně uvažuji, že tam pojedu, ale musel bych se k někomu přidat. Nejezdí tam autobus?

            Co se týče umístění tak radši moc neočekávám, 4.-5. místo by bylo super. Nicméně na Monte2004 Roman dokázal minulý rok jet pěknou střelbu i s Hyundaiem až se divili na Eurosportu (a to je co říct). Takže v koutku mysli zůstává naděje na vítězství. Jenže kousek namrzlého asfaltu může udělat konec, čehož se úplně děsím. Ale to se nestane a Roman dojede bezpečnou střelbou na 3. místě za Loebem a Gronholmem.

            Pánové neblbněte,trochu klidu v tý euforii.On Roman podle mně bude nabuzenej až dost,taky bude nervózní-ať mi nikdo neříká ,že né.Na tuhle chvíli čekal celej život,a více či méně to na něm bude znát-já tvrdím body budou zlatý a od 5, místa nahoru -fantazie.

            Je fakt, že ale bude mít natrénováno a to by mohlo přidat na pocitu jistoty. Žádných 10 km na seznámení s vozem jako dřív.

            Komentář


            • #51
              Jsem přesvědčený, že Romanovi pomůže nejvíc ta masáž EGA která nebude moc hlučná a nebude v ní nereálné očekávání.Dejme mu pár závodů v klidu.



              Upravil - McTell 07 Dec 2004 07:26:43

              Komentář


              • #52
                Marku, jdes s Bryndakama? Jedou letos se podivat? Porad jak a co a kam. Jsem take y Pribrami, jmenuji se Melmuk, jestli znas, od videni urcite, podle jmena nevim.

                Komentář


                • #53
                  Jiri diky moc za radu!!! Zkusim to nejak naplanovat a domluvim se s vama zkusenejma, abyste mi poradili. Letos jsem byl s partou porpve v Nemecku a navigonavi jsem zvladl bez problemu, tak jsem zvedavy na Monte. Samozrejmosti je si pripravit vlajky apod, aby se Roman citil jako doma... Letos v Nemecku jsem potkali v jednom vracaku kluky z eWRC, ale nevim kdo to byl. Bylo to v patek, fakt krasny vracak, ale uz si nevzpominam jak se to tam jmenovalo...

                  Komentář


                  • #54
                    Panove, klidek. Jak rika Mc Tell, zadne prehnane ocekavani. P. Kresta toho v posledni dobe moc nenajel, zkousky na Monte jsou castecne nove a nebylo by nic horsiho, kdyby s tim hned nekde prasknul.
                    Zacina tu stejna atmosfera jako pred startem kopeckeho ve spanelsku a to neni zdrave. Nechme Krewstovi klid, on uz to nejak udela...

                    Komentář


                    • #55
                      quote:
                      Panove, klidek. Jak rika Mc Tell, zadne prehnane ocekavani. P. Kresta toho v posledni dobe moc nenajel, zkousky na Monte jsou castecne nove a nebylo by nic horsiho, kdyby s tim hned nekde prasknul.
                      Zacina tu stejna atmosfera jako pred startem kopeckeho ve spanelsku a to neni zdrave. Nechme Krewstovi klid, on uz to nejak udela...

                      Souhlas. Stačí, když si uvědomí, že z pozice dvojky nemusí hned na první soutěži pojet celý svět. Dobrá dvojka bývá za týmovou jedničkou kolem 0,2 - 0,3 s na km. Což bych bral jako plnění cíle, pokud ovšem nebude Toni pokračovat v té tragedii ze škodovky. Až po první etapě možná lehká korekce cíle na MC. Navíc je Roman jeden z cca 9ti, kteří odjedou plný počet soutěží - což je příležitost k nasbírání dostatku bodů na slušný výsledek na konci sezóny.

                      Komentář


                      • #56
                        Může někdo prosím poradit k čemu přesně slouží VIP pass "car" za cca 55eur prezentovaný na ofic. stránkách RMC. Předpokládám, že se dá objednat karta, která umožní přístup s vozidlem k příjezdu k RZ. Má s touto kartou někdo nějaké zkušenosti (platnost, doba dodání,vyplatí se)?
                        Dá se přijet někde k RZ s obytným vozem (délka 7m) s ohledem na úzké horské cestičky? Jak dlouho před RZ se cesty uzavírají, dá se v noci, nebo večer tam najet?

                        Určitě je tady hodně lidí, co máte zkušenosti s RMC minulých ročníky, tak poraďte, i částečně. Přátelé se chystají, tak jim bude každá rada dobrá.....

                        Komentář


                        • #57
                          quote:
                          Může někdo prosím poradit k čemu přesně slouží VIP pass "car" za cca 55eur prezentovaný na ofic. stránkách RMC. Předpokládám, že se dá objednat karta, která umožní přístup s vozidlem k příjezdu k RZ. Má s touto kartou někdo nějaké zkušenosti (platnost, doba dodání,vyplatí se)?
                          Dá se přijet někde k RZ s obytným vozem (délka 7m) s ohledem na úzké horské cestičky? Jak dlouho před RZ se cesty uzavírají, dá se v noci, nebo večer tam najet?

                          Určitě je tady hodně lidí, co máte zkušenosti s RMC minulých ročníky, tak poraďte, i částečně. Přátelé se chystají, tak jim bude každá rada dobrá.....

                          O te karte nic nevim, v minulosti jsem se s ni nesetkal. Na oficialnich stranach je popsana, ja ale francouzsky a anglicky neumim.
                          Jinak s obytnakem neni problem. Pocitej ale moc moc casu na prejezd.-moc se to tam krouti. .Pusti te nejen k RZ, ale i na RZ. Zavira se vecer predem, francouzi (poradatele jsou z Monte Carla) to neberou tak prisne, na RZ se najizdi celou noc, bohuzel i s negativnimi dusledky- RZ se nekdy ucpe a udelaji"anulee".
                          Francouzske flasky s plynem jsozu jinaci nez ceske, meli jsme problem i dotankovat vodu na sprchu.J

                          Komentář


                          • #58
                            quote:
                            To Bros: Jedes s p. Velimskym?
                            Jinak ma Bros ve vsem pravdu. Pristi rocnik ma problem: protoze startuje asi opet malo aut, melo by se jet na RZ 1, tato se jede pouze jednou, na dalsi RZ(ktera se jede 2x se uz neda prejet). cili nejlepsi by bylo jet ve ctvrtek vecer primo na RZ 4 nechat se tam zavrit, totez v sobotu. no a na nedeli si nechat Turini. I kdyz asi moc aut uz tradicne nepojede.Tyto plany maji myslim vsichni divaci, cili zahodno je byt vecer na miste...
                            Spat se da v menton, nebo mozna lip v Nice. Ja jedu patrne obytnakem. Byli jsme uz i combikem, spali jsme ve dvou v aute. Bylo to super(Opel Omega), akorat v noci zima. 3nebo 4 noci v mrazu neni sranda.
                            Kdo teda jeste jede? A jak to planujete?

                            Komentář


                            • #59
                              [quote]
                              To Bros: Jedes s p. Velimskym?
                              Jinak ma Bros ve vsem pravdu. Pristi rocnik ma problem: protoze startuje asi opet malo aut, melo by se jet na RZ 1, tato se jede pouze jednou, na dalsi RZ(ktera se jede 2x se uz neda prejet). cili nejlepsi by bylo jet ve ctvrtek vecer primo na RZ 4 nechat se tam zavrit, totez v sobotu. no a na nedeli si nechat Turini. I kdyz asi moc aut uz tradicne nepojede.Tyto plany maji myslim vsichni divaci, cili zahodno je byt vecer na miste...
                              Spat se da v menton, nebo mozna lip v Nice. Ja jedu patrne obytnakem. Byli jsme uz i combikem, spali jsme ve dvou v aute. Bylo to super(Opel Omega), akorat v noci zima. 3nebo 4 noci v mrazu neni sranda.
                              Kdo teda jeste jede? A jak to planujete?


                              Ahoj Jiri , mel bych se tam snad tou dobou vracet služebně z Italie , takze si to nenecham ujit.Diky za info!! Kde berete ty info o rmc 2005?

                              Komentář


                              • #60
                                Radsi se panove jeste moc neteste, any se bylo nac divat: do 1600 ccm se do MS zatim zapsalo min nez 15 aut....

                                Komentář

                                Working...
                                X